Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Çarmıha Gerildi/Diyaloglar

< Çarmıha Gerildi

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments16 Share

Vaka Diyaloglar
Vaka7.png

Samuel King: İyi günler, herkese! Hiç uzatmadan konuya geleyim: Gordon Michelli adı size bir şey çağrıştırıyor mu?
Jones:Red Company adlı inşaat şirketinde müdür değil miydi o adam? Bu adamlardan NEFRET ediyorum, gözleri paradan başka bir şey görmüyor!
Samuel King: Bana ne senin kişisel duyarlılıklarından Jones, Michelli Gooseberry Sokağı'ndaki inşaat sahasında ölü bulundu! Oraya gidip bu olayı çözün!

1. Bölüm

İncele İnşaat Sahası:
Jones: Bu her gün gördüğün şeylerden biri değil! ... Umarım çarmıha gerilmek günün yeni modası olup çıkmaz!
Jones: Şaka bir yana,daha önce hiç dindar bir katilin peşine düşmemiştim. Bana nedense bir çelişki gibi geliyor ...
Jones: Umarım bu paramparça kağıt ve Michelli'nin otopsisi, bu aşağılık cinayete biraz ışık tutar.

Otopsi:Kurbanın Cesedi:

Nathan:Gordon Michelli çok acı çekmiş olmalı.Kırbaçlanmış ve kan kaybından ağır ağır ölmüş.

Nathan:Ayrıca cesette viski izine rastladım,gerçi kan testlerine bakılırsa Michelli viski içmemiş.

Nathan:Jones <İsim> bunun ne demek olduğunu biliyorsunuz...Katiliniz viski içiyor!

Jones:Hehe,biliyordum! Sana biliyorum dememiş miydim <İsim> ?

İncele: Paramparça Kart:
Jones: Bu kartvizit bir psikologa ait: Dr.Lawrence Bishop. Gidelim bakalım bütün bunların hakkında neler söylecek !

Dr. Bishop'a cinayeti sor:
Dr.Bishop: Bay Michelli öldü mü? Yazık olmuş! Onunla,beni şirketine psikolog olarak işe aldığında tanışmıştım.
Jones: Çalışanlarıyla arasında herhangi bir sorun yaşadığını duydunuz mu? Onun ölmesini isteyebilecek herhangi biri?
Dr.Bishop: Aklıma iki isim geliyor, evet. Sendika temsilcisi Ed Miller, patronun ona zulmettiğine dair bir sanrıya kapılmıştı
Dr.Bishop: Bir de proje müdürü Frank Janovski var, her gün viski içer. Alkol onu ciddi biçimde şiddete meyilli biri yapıyor. Michelli onu bugün yarın kovacaktı.

Jones: Frank denen adam çalışırken viski içiyorsa, onun inşa ettiği evlerde oturmak istemem!
Jones: Neyse, gidelim de o ve arkadaşı Ed patronlarının ölümü hakkında neler söyleyecek bir bakalım.

Proje müdürüne kurbanı sor:
Jones: Bay Janovski,Bay Michelli'nin sizi kovmak üzere olduğunu duydum. Öldüğü için epey rahatlamışsınızdır, değil mi?
Bay Janovski: Ben mi? Kovulma mı? Dalga mı geçiyorsunuz! Bu lanet olası projenin yerle yeksan olmamasının bir sebebi varsa, o da benim!
Bay Janovski: Bu sahada her Allah'ın günü vandallık yapılıyor, Miller'ın sizin Polis karakoluna yaptığı resmi şikayet de bir b.k değiştirmedi!
Jones: Şikayet mi? <İsim>,galiba karakola dönüp bu şikayet nedir ne değildir bir kontrol etmemiz gerek!

Sendika Temsilcisine kurbanı sor:
Ed Miller: Biliyorum Hristiyanlığa uygun değil, ama böylesi ahlaksız bir adamın öldüğüne üzülemiyorum.
Jones:....konuyu biraz açar mısınız, lütfen?
Ed Miller: Michelli'nin kutsal yerlere karşı hiç saygısı yoktu! Burada önceleri bir kilise vardı! Ama Michelli öyle açgözlüydü ki, bize kiliseyi yerle bir ettirdi!
Ed Miller: Bunun nasıl bir şey oldupunu anlayabiliyor musunuz? Böyle bir adamın emrinde çalışmanın? İnşallah Tanrı onun günahlarını bağışlar ama dediğim gibi, öldüğüne üzülmüyorum.

İncele: 3.Kat
(İncelemeden Önce)
Jones: Süper,şikayetlerden sorumlu Ramirez tabii ki yerinde yok! Oturup onu bekleyecek değiliz.
Jones: <İsim>, iz sürme yeteneklerini konuşturup masasını aramana izin veriyorum!
(İncelemeden sonra)
Bu da ne... sanki çekmecede bir bomba patlamış! Michelli'nin şikayetini bulmak bir ömür sürer burada!

İncele: Çekmece
(İnceledikten sonra)
Jones: İşte burada! Michelli'nin şikayeti.
Jones: Bak nihayet kim geldi! Ramirez! Kaldır kıçını da buraya gel! Gooseberry Sokağı'ndaki vandallıkla ilgili yol kat edebildin mi?
Ramirez: Duymadınız mı? Sarhoş olup inşaat sahasında vandallık yapan Çingeneleri yakaladım! Liderleri Nikolay Woloch hapiste.
Jones: Gökte ararken yerde bulduk! <İsim>, gidip şu Woloch denen herifi sorgulayalım!

Çingeye vandallığı sor:
Jones: Bay Woloch, başınız dertte. Bay Michelli inşaat sahasında ölü bulundu, siz ve arkadaşlarınız da orada dün vandallık yapıyordunuz!
Nikolay Woloch: O adamın adını duymadım. O salak inşaat sahasıyla ilgili olarak da elinizde hiçbir şey olmadığına eminim! Hiçbir zaman olmadı zaten, pislikler!
Jones: Yerinde olsam işbirliği yapardım! Bu sabıkayla seni parmaklıkların arkasında daha uzun süre tutabiliriz!
Nikolay Woloch: Hah, işime gelir On numara hayat; burnumu sokacağım bir dam, tabağımda yemek, hepsi de beleş! Daha ne isterim?

Ramirez: <Rütbe> <İsim> Nikolay'ın boynundaki devasa haçı gördün mü? Sizin vakayla bir ilgisi var, değil mi?
Jones:Evet var! <İsim> o haçı görmemek mümkün değildi, ama yine de Nikolay'ın Hıristiyan olduğunu not edelim!

2. Bölüm

Jones: Tamam! Bir toparlama yapalım.Elimizde çarmıha gerilmiş bir adam,iki küskün işçi ve bir de psikolog var.Bunlardan pek bir şey çıkmaz

Ramirez:Müfettiş Jones <Rütbe> <İsim> yakaladığımız çingeneleri hatırladınız mı?

Ramirez:Liderleri Nikolay sizinle konuşmak için ısrar ediyor!

Jones:Süper! <İsim> işler yine açıldı!

Çingeneyle Konuş:

Jones:Ee Nikolay!Beş yıldızlı otelimizden hala memnun musun?

Nikolay:Tanrı aşkına,bırakın da çıkayım! Karımın doğum yapmak üzere olduğunu söylediler! Çocuğumun doğumunu kaçırmak kötü şans getirir!

Jones:Eh, ne yapman gerektiğini biliyorsun...

Nikolay:...! Ben muhbir değilim!... O inşaat sahasına sadece takılmaya,biraz da viski içmeye gidiyorduk...

Nikolay:Malları döken asıl kişi yaşlı kaçık

Nikoaly:İnsanlar o kadının çarpıldığını söylüyor! Calgary Caddesi'ndeki şu eski park alanında yaşıyor.

Jones:Demek Nikolay ve arkadaşları viski içiyor, öyle mi? Elimizdeki Çingeneler de pek acayipmiş.

İncele:Park Alanı

Jones:Red Company logolu tulumun burada işi ne? Kıyafet değiştirmek için hiç de uygun bir yer değil ki burası...

Jones:Şuna bak, üzerinde kan var!Belki de katil bu tulumu giyiyordu. Baştan aşağı kontrol etmesi için bunu Grace'e göndememiz gerek!

Jones:Hay aksi, neredeyse unutuyordum! Şu yaşlı kaçığı da bulmamız gerek!Eşkalini bilmeden nası...Dur bir dakika, Şurada duran kadın! O olmalı!

Linda:Sen de kimsin?! Defolun gidin, İblisler! Defolun! In Nomine Patris,et Filii,et Spiritus Sancti...

Jones:Lütfen, sakin olun. Bizler polis memuruyuz. Dün gece Gooseberry'deki inşaat sahasında vandallık yaparken görülmüşsünüz.Size birkaç soru sormak istiyoruz.

Linda:Biliyordum! Sizi şeytan gönderdi! İblislerle işbirliği yapıyorsunuz,Tanrı sizi cezalandıracak!O kutsal evimizi yerle bir ettikleri için Tanrı kafirleri cezalandıracak!

Jones:Tammaaam.Nikolay belli ki abartmamış,kadın tam bir deli! Ayrıca hafiften dini kokular alıyorum,sen ne dersin <İsim> ?

Jones:Kadını alıp karakola götürelim.Onunla ilgili bir şeyler bulup bulamayacağımıza bakarız böylece.(Karakolda)

Jones:Hey ,Ramirez!Linda Lovara adındaki biriyle ilgili bir şeyler biliyor musun?

Ramirez:İsmi tanıdık geliyor ama...Doğrusunu söylemek gerekirse bu bilgiye nereden...Özür dilerim.

Ramirez:Senin bize zaman kazandırmak gerekmiyor mu mantık olarak? Hadi <İsim>,Bu sersemin masasına bir daha bakalım.

İncele:Ramirez'in Masası

Jones:Demek Linda Lovara'nın sabıkası var... Hem de ne sabıka!Eşi benzeri yok!

Also on Fandom

Random Wiki