Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ölüm Öpücüğü/Diyaloglar

< Ölüm Öpücüğü

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Vaka Diyaloglar

Jones: İsterse yanımızdan elinde zincirli testere ile koşturan bir manyak geçsin, bu sosislileri yemeden müdahele falan etmeyeceğim!
Emma Ternon: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!
Jones: Hass... Kadının birisi binanın camından mı düştü az önce?!?!
Jones: Haklısın <İsim>. Anlaşılan elimizde yeni bir cinayet vakası var!

1. Bölüm

İncele: Meydan'ın Girişi.
Jones: Etraftaki cam parçaları bu kızın pencereden aşağıya doğru İTİLMİŞ olduğunu kanıtlıyor! Otopsi sonucu bize daha fazlasını da söyler.
Jones: Fakat bir şeyden eminiz: Cinayet silahı falan aramamıza gerek yok çünkü kız bariz bir şekilde pencereden atılmış.
Jones: Kimliğine göre adı Emma Ternon... ve hakikatten çok güzel bir kızmış...
Jones: Anlaşılan elektronik tableti fazla hasar almamış. Tabii ki de şifre istiyor, ama onu kırabilirsin, değil mi <İsim>?
Jones: Bir de şu yapışkanlı kağıtlar Emma'nın çantasından düşmüş olmalı. Bazı harfler gözüküyor gibi... mesajın tamamını çıkartabilir misin?

Otopsi: Kurbanın Cesedi.
Nathan: Eğer kurbanınız biraz daha yüksekten düşseymiş otopsi edecek bir şey kalmayacakmış!
Nathan: Neyse ki Emma'nın dudakları bayağı bir konuşkan çıktı; katil kızı aşağıya doğru itmeden önce onu son bir kez öpmüş!
Nathan: Ve şanslıyız ki bu sayede katilin dudak merhemi kullandığını biliyoruz!
Nathan: Tabii hepsi bu kadar da değil: Emma'nın dudaklarında ayrıca çiğ balık kalıntılarına rastladım... fakat tıbbi raporları kızın balığa alerjisi olduğunu gösteriyor!
Nathan: Bu da demek oluyor ki katiliniz çiğ balık yiyor: en yüksek ihtimal suşi!

Jones: Brr, katilin Emma'yı pencereden aşağıya atmadan önce ona bir hoşçakal öpücüğü vermiş olmasına inanamıyorum! Nasıl bir manyaksa artık!

İncele: Yapışkanlı Notlar.
Jones: Harika iş çıkardın <İsim>! Emma birisyle buluşma notu yazmış, ve kiminle...
Jones: Tam da burada Rachel Priest ile!
Jones: Rachel'ı o son bomba olayını haber yaptığından beridir görmüyorduk, anlaşılan şu aralar bayağı bir meşgul kendisi!
Jones: Emma tam da zamanında gelmiş... ama ölü olarak! Ama Rachel beş dakika gecikti. Gözümüzü açık tutalım, her iddiasına varım ki her an burada olabilir.

Rachel Priest'e kurbanı sor.
Rachel: Ben burada tam şu anda Emma Ternon ile buluşacaktım ve şimdi siz bana onun öldüğünü mü söylüyorsunuz?!
Jones: Onu tanır mıydınız?
Rachel: Size anlatmak "zorunda" değilim, ama Emma beni bu sabah aradı ve sanki hayatı tehlikedeymiş gibi sesi titriyordu.
Rachel: Dediğine göre kariyerimin en büyük haberini yapacak çok hassas bir istihbarata sahipti...
Rachel: Onun bu elindeki istihbarat yüzünden öldürüldüğünü düşünsenize, işte o zaman hikaye KOCAMAN olurdu!

Jones: Rachel bizden bilgi saklıyor! Ne dersin, iş yerini arayıp bizden tam olarak ne gizlediğini öğrenelim mi?

İncele: Haber odası.
İncelemeden Önce
Jones: Vay be! Grim Gazetesi Ofisi bayağı kocamanmış! Eğer Rachel, kurbanımız hakkından bir şeyler saklıyorsa, burası saklamak için mükemmel bir yer!

İncelemeden Sonra 
Jones: Gözünden hiçbir şey kaçmıyor <İsim>: Yani haber ofisinin ne kadar büyük olduğunu göz önünde bulundurursak ben hayatta Rachel'ın araştırma dosyalarını bulamazdım!
Jones: Dosyaların içinde kurbanın ismini aramaya hazır mısın, <İsim>?

İncele: Dosyalar.
Jones: Rachel'ın bu dosyasındaki bütün notlar Emma hakkında! Rachel neden bize bundan bahsetmek istemedi ki?
Jones: Hadi <İsim>! Muhabirimizden hikayenin tamamını duymanın vakti geldi!

Rachel'ı Emma'nın notları hakkında sorgula.
Jones: Rachel, Emma'yı tanıdığına dair elimizde kanıt var... Bize en başından anlatsaydın en azından vaktimizden bu kadar çalmamış olacaktın!
Rachel: Size anlatmak zorunda değildim! Gazetecilerin kaynaklarını gizli tutmak gibi bir hakları olduğunu size hatırlatmak isterim!
Jones: Ben de sana bilgi saklamanın cezasının HAPİS olduğunu hatırlatmak isterim! Oyun oynamıyoruz burada, Rachel, o yüzden öt şimdi!
Rachel: ...Emma benim muhbirimdi: kendisi model olduğu için şehirdeki bütün partilere gidebilme hakkı vardı... ve ÇOK fazla şey duyardı...
Rachel: Bana kariyerimin en büyük hikayesini vereceğini söylemişti! Tabii şimdi bundan bir nebze olsa da alabilmek için tek şansım Emma'nın katilini bulmak!
Jones: Katilleri yakalamak <Rütbe> <İsim>'in işidir, Rachel, senin değil! Bunu da aklının bir köşesine yaz!

(Rachel ile konuştuktan sonra)
Jones: Anlaşılan Emma'nın elinde gazetecilerin uğruna adam bile öldürecek kadar değerli bir istihbarat varmış...
Jones: <İsim>, ya Rachel haberleri daha da bir çalkantılı hale getirmek için Emma'yı öldürdüyse? Sonuçta, ölümden kâr çıkar!

İncele: Tablet Bilgisayar.
Jones: Yine turnayı gözünden vurdun <İsim>! Emma'nın tablet bilgisayarındaki duvar kağıdı resmini fark ettin mi?
Jones: Glamm Modellik adlı bir şirketin logosu bu. Tablette elimizde olduğuna göre, hızlı bir arama yapalım...
Jones: İşte burada! Glamm Modellik, Rozalina Davidov adlı bir kadın tarafından yönetiliyormuş. Hadi gidip Emma'nın şu kadın adına çalışıp çalışmadığını soralım, ne dersin?

Rozalina Davidov'a kurbanı sor.
Rozalina: Emma bu şirketin altın yumurtası, en çok arananıydı... yerini doldurmak çok zor olacak.
Rozalina: Fakat öldüğüne pekte şaşırmadım açıkçası. Kız başarılı bir modeldi ve sürekli üst sınıf partilere katılırdı...
Rozalina: Şehrin en zengin ve güçlü adamları ile flört etmeye bayılırdı, tabii bu yüzden başı dertten hiç kurtulmadı.
Rozalina: Eğer bana sorarsanız, birisi onun ufak oyunlarından sıkıldı ve onu öldürdü.

2. Bölüm

Jones: Sence Emma, düşerken ki son saniyelerinde aklından neler geçiriyordu ki?
Jones: Haklısın <İsim>, böyle şeylere kafa yormaktansa katili yakalamaya odaklansak iyi olur!
Jones: Hazır aklıma gelmişken, Alex seninle konuşmak istiyordu <İsim>: kurban hakkında daha fazla şey bulmuş olabileceğini söylüyordu.
Jones: Herif sanki tekerleği icat etmiş gibi son keşfiyle hava atıp duruyordu... Dua edelim de adam gibi bir şeyler bulmuş olun.

Alex: Size harika haberlerim var! Şu Emma'nın çalıştığı modellik ajansını biraz araştırdım...
Alex: Ve öğrendiğim kadarı ile Glamm Modellik adı aslında bir eskortluk şirketinin yüzü!
Jones: Yani Emma bir tele-kız mıydı?!
Alex: Tablet bilgisayarındaki son günlük girdisine göre tamda dün gece iş başındaymış!
Alex: Hatta müşterisinin adından bile bahsetmiş: Richard Dobbs. Görünüşe göre kendisi başarılı bir estetik cerrahı.
Jones: Ne dersin <İsim>, şu Richard'a sorgu odasına kadar eskortluk yapalım mı?
Jones: Bir de Rachel'ın masasına bir göz atalım derim: Emma hakkında daha fazla şey biliyor olmalı, bu da bizden hâlâ bir şeyler sakladığını gösterir!

Richard'a Emma'nın hizmetlerini sor.
Richard: Evet, dün gece Emma'nın hizmetlerinden bayağı bir yararlandım. Göz alıcı bir güzelliğe sahipti: bu da kumarhanedeki diğer poker oyuncularının dikkatlerini dağıtıyordu haliyle!
Richard: Tabii bu kadar zengin olmasaydım, Emma'ya geri ödeme bile yapabilirdim çünkü kumarhanedeki bütün gece o ihtiyar cadaloz karı yüzünden yerle bir oldu!
Richard: Manyak kocakarı sürekli Emma'ya bağırıp durdu! Görünüşe göre, iyi şans için Emma'yı öldürmeye ikna olmuştu!
Richard: Ah, Emma'yı özleyeceğim... ondan daha iyi bir eskort bulmak gerçekten de zor olacak.

Jones: Birisini sırf p*ştun teki diye hapse tıkamaman ne kadar kötü...
Jones: İyi fikir, <İsim>, hadi kumarhaneye gidip Richard'ın bahsettiği şu yaşlı bayanı bulup bulamayacağımızı görelim.

İncele: Kumarhanenin En Üst Katı.
Jones: Çok iyi <İsim>!... Acaba bu fotoğrafı kim böyle yırtıp attı?
Jones: Haklısın! Bunu öğrenmenin tek yolu fotoğrafı yeniden birleştirmek!

İncele: Parçalanmış Fotoğraf.
Jones: Harikasın, <İsim>! Görünüşe göre bu fotoğraftaki kız Emma! Sence şimdi-
Josie: O benim fotoğrafım! Bırak onu seni adi hırsız, yoksa sana vudu büyüsü yaparım!
Jones: <İsim>, bu Richard'ın bize bahsettiği manyak ihtiyar kal... bayan olmalı.

Yaşlı Deli Bayan'ı konuştur.
Josie: Emma öldü mü?! Gökler aşkına, vudu büyüm işe yaradı demek! Onu öldürdüğüme göre şansım tekrar yaver gidecek!
Jones: Ölmesi için ona büyü mü yaptınız?
Josie: Başka şansım kalmamıştı! O sürtük her gece buradaydı ve yanında hep kötü şans getirirdi. Onun yüzünden bütün paramı kaybederdim!
Josie: Bende onun bu resmini çekip vudu büyüm için kullandım. Fotoğrafı alabilirsiniz- Artık ona ihtiyacım kalmadı.
Josie: Şimdi, genç adam... şimdi bir iyi şans öpücüğüne ne dersin? Yoksa sana aşk büyüsü mü yapayım?

Jones: Şimdi, bu fotoğraf ihtiyar bayan tarafından çekilmiş: Bu kesinlikle Emma... ve başka bir adamla sert bir kavgaya tutuşmuş!
Jones: İyi fikir <İsim>, hadi bunu laboratuvara gönderelim. Belki Alex adamın kim olduğunu çıkartır.

Analiz et: Fotoğraf.
Alex: Yaşlı bayanın size verdiği fotoğrafta Emma'nın kavga ettiği adamın kim olduğunu buldum.
Alex: Adı Roger Dence, kendisi bir estetik cerrahı.
Jones: Yine mi estetik cerrahı? Umarım bu da Richard gibi p*ştun teki değildir!
Alex: Aslında, ikisi birlikte çalışıyorlar. İkisi de Dence&Dobbs adlı estetik cerrahi şirketinin sahibi.
Jones: İlginç... Pekala, <İsim>, şu Roger'a Emma ile ettiği kavganın sebebini bir soralım istersen, ne dersin?

Roger'a Emma ile ettiği kavgayı sor.
Roger: Biraz acele edebilir miyiz? Gıda zehirlenmesi yaşıyorum da... kötü suşi...
Roger: Emma ve ben oldukça yakındık. Onun eskortluk servislerinden sürekli yararlanırdım. Kız işinde çok iyiydi.
Jones: Durun tahmin edeyim: Richard'ın da aynı şekilde kızdan "faydalandığını" öğrendiğinizde öfkelendiniz.
Roger: Hiç de bile. Richard ve ben, zaten iş ortağıyız... diğer şeylere ortak olmakta da pek bir sakınca görmeyiz.
Jones: Gerçekten de kafayı yemişsiniz siz, ikiniz de! Yani, harbi diyorum!

3.Bölüm

Samuel King: ˂Rütbe˃ ˂İsim˃ acele etmenin ve Emma"nın katilini adelete teslim etmenin vakti geldi!
Samuel King: Üzerine çok iş bindiyse Ramirez'den yardim iste.
Jones: Pişt ˂İsim˃ bu soytarıya hangi basit işi versek sence?

Jones:Yapmaktan nefret etdiğimiz en basit iş...İşte bu Ramirezden hangi şüphelinin dudak merhemi kullandiğını öğrenmesini isteyelim.

Jones:Tavsiye icin teşekkürler.Jones:Bu arada bizim sorgulamamiz gereken bir şüpheli ve son kez araştırmamız gereken suç mahallimiz var.

Jones:Hangisiyle başlayalim ˂İsim˃?

Josie kumarhaneyi sor

Josie Picket: Bu yaşlandırmayı geciktirici krem beni gençkleştirio...hiç olmicak kadar genç hissediyorum hatda yeni yiyicek bile denedim... ciğ balık...Aftordiziyakmış diyolar.

Josie: Ah dedektif Jones bey sizi küçültüp bana şans getirsin diye anahtarlğıma takmak isterdim.Cok şeker olmazmiydi?

Jones: Eee ...tabi.Dün gece kumarhanedeyken Emmayla ilgili bir şey dikkatinizi çekmişmiydi? Onunla tartışan her hangi biri,

Josie:Dün gece onunla çok erkek tartıştı.O kadın erkekleri üzerine cekiyo...Acı icinde gebermiştir umarim/ Josie:.Biliyomusunuz o adamlardan biri ona evlenme teklifi etdi.Hemde cok yakışklı yakışıklı...Ama kız hayır dedi adamda kuplere bindi.

Jones:Buraya gelmişken kumarhaneyide arayalim...Belki Emmaya kimin evlenme teklifi etdiğini bulabiliriz.

Jones:Ama elimizi çabuk tutalım...Bayan Picket ödümü patlatıo

incele:Kumarhane oyunları

(incelemeden sonra)

Jones:Bu yüzuğün Emmaya evlilik teklifi eden gizemli adama ait olduğuna bahse girerim...Onun kim olduğunu bir bulabilsek.

Jones:Sen bir dahisin ˂Isim˃.Elbetde elmasların içine seri numaraları kazınır.Seri numaraslnl öğrenebilirsek Emmaya kimin evlilik teklifi etdiğini bulabiliriz.

İncele:Yüzük

Jones:Harika iş çıkardın ˂İsim˃.Şimdi bu elmasın seri numarasının izini sürüp Emmaya kimin evlilik teklifi etdiğini bulmayı umalım.

Alex:Elmas yüzükten aldiğınız seri numaraslnın izini sürdum.Yüzüğün dün Richard Dobs tarafından alındığı ortaya çıktı.

Jones:Yani Emmayla evlenmek isteyen adam Richardmış! Kızın neden hayır dediğine şaşmamalı.

Jones:Ne dersin ˂İsim˃ bunu adamın yüzüne vuralımmı?

Richarda Emmaya etdiği evlilik teklifini sor

Jones:Eee Richard Emmayı eskort olarak kıralamak yetmedi bide onunla evlenmekmi istedin?

Richard:Hehe daha ucuza geleceğini düşündüm! Dürüst olmak gerekirse ilk evliliğimi Emmadan daha beteriyle yapabilirmişim.Anlatabildimmi?

Jones:Senin gibi biriyle evlenmeyi kabul etmediğine sevindim.

Richard:DUYDUM söylediğini dangalak!Şimdi izin verirsen beni bekleyen suşimin yanina gitmek istiyorum ben soğuk severim!

İncele:Meydanın merdivenleri

(incelemeden sonra)

Jones:İyi iş çıkardın ˂Rütbe˃ ˂İsim˃ bu yeri aramamız gerektiğinde hakliydin.

Jones:Bu cam parçası kanla kaplı.Bir ornek alabilirmisin?

Jones:Bu da paramparça olmuş.Senin gibi bi profosyonelin bu ses kayıt cihazını şıp diye onarıcağına eminim.

İncele:Kırık cam parçası

Jones:Tebrikler ˂Isim˃ ! Belki Grace bu kırık camdan topladığın kanla ilgili bize bisey söyleye bilir.

Analiz et:Kan

Grace:Kırık camdan aldığınız kanı analiz etdim.

Grace:Bu cam gerçektende Emmanın düştüğü pencereye ait... ama kan Emmanın kanı değil Emmayi iterker kendini kesen katile ait olmali.

Grace:Katilin yaşını belirlemek için kanka bulunan T hücrelerindeki molekülün miktraını ölçtüm.

Grace:Tek bi kan damlasi sayesinde kesin olarak söyleye bilirimki katil 52 yaşında!

Ramirez: Ah işte burdasin ˂Rütbe˃ ˂İsim˃ . Dudak merhemiyle ilgili istediğiniz bilgilere ulaştim.

Jones:Ramirez umarim bu iş sana zor gelmemiştir?

Ramire:Kolay olmadığı kesin! Ama artik size şüphelilerin Hepsinin dudak merhemi kullandiğını soyleye bilirim.

Jones:HEPSI-mi? Kahretsin ya içlerinden her hangi birinin Emmaya ölüm öpücüğü vermiş olabilir.

İncele:Kırık Kamera

(incelemeden sonra)

Jones:˂ Isim˃ Emmanin ses kayıt cihaznı onardın! Oynat tuşuna bas bakalım hala çalısıomu?

Ses kayıt cihazi:krrr..seni öldürüceğim Emma...fızıkrrr...yemin ediyorum seni geberteceğim

Jones:Kahretsin ses kaydı burada bitdi!Emma korktuğu için korktuğu için ses kayıt cihazını kapatmış olmali... iyide tehdit eden kim peki?

Jones:Ses öyle tanıdık gelioduki..haklısın bu Roger Dancenin sesi bu onu suçlamak için yeterli değil ama konuşmasını sağlaya bilir.

Rogerin Emmayı neden tehdit etdiğini öğren

Jones:Elimizde Emmayi öldürmekle tehdit etdiğiniz bi ses kaydıvar!Bu sizi suçlu durumuna sokmuyomu sizcede?

Roger:Peki size bir açıklama borçluyum.

Roger:Emmaya plastik cerrahi yapmiıştım ama...işler pek yolunda gitmedi.Bana tüm mal varlığım deöğerinde dava açıcağını söyledi.

Roger:kumarhanede bunu bana söyleyince kendimi kaybetdim...zaten ameliyat tapmak istememiştim.Emmaya benim gibi yaşlanmayı gecikdirici krem kullanmasını söylemiştim ama o daha fazlasınl istedi.

Roger:Yemin ederim onu ben öldürmedim...Küçük tatlı Emmami öldürmedim.

Alex:<Rütbe> <Isim> her yerde sizi arayıp duruyodum!Emma'nın tablet bilgisayarına oyun yüklemeye çalışıyodum ama...

Jones:Alex o tablet bilgisayar bi kanıt senin oyuncağın değil!

Alex:Biliyorum, biliyorum...Ama bu sayede fotorafların hepsinin içinde olduğu bellek yongasının bozuk olduğunu fark etdim!

Alex:<Rütbe> <Isim> dahiyane yeteneğini kullanıp bunu onarabilirsen, çok hayati bilgilere erişebiliceğimizden eminim!

İncele:Hafıza kartı

Analiz et:Hafıza kartı

Alex:Emma'nın tablet bilgisayarının tamir etdiğin bellek yongasında çok değerli bilgiler varmış!

Alex: Tam da tahmin etdiğim gibi Emma, katiliyle yüz yüze geldiği sırada tablet bilgisayar elindeymiş...

Alex:Pencereden itilirken de olsa, fotoğraf cekebilicek kadar aklı yerindeymiş!

Alex:Fotoğraf, katilin yüz hatlarını cıkaramayacağımız kadar flu...ama katilin, laboratuvar önlüğü giydiğini rahatlıkla söyleyeceğim kadar net!

Jones:<Isim>, bu katili yakalamayı özellikle iple çekiyorum!Hazırmısın?

Katili tutukla.

Jones:Hayatın burada bitiyor, Roger! Emma

˂

Also on Fandom

Random Wiki