Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Öldürme Zamanı/Diyaloglar

< Öldürme Zamanı

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vaka Diyaloglar
Öldürmezamanı.png

Amy Young: Merhaba, <İsim>! Hoşça kal demek için uğradım, birkaç günlüğüne memlekete dönüyorum!
Amy: Abimin düğünü var, tüm aile bizde toplanıyor. Onu çok uzun zamandır görmemiştim, anlatacak o kadar çok şeyim var ki! Sana ondan bahsedeceğim!
Amy: Neyse, şimdi gitmem gerek! Trenim Ana Tren Garı'ndan hareket edecek. Orasının Pasifik Koyu'nun en eski tren garı olduğunu biliyor muydun?
Amy: Benimle gara kadar eşlik mi etmek istiyorsun? Teşekkürler, <İsim>! Çok kibarsın!
Amy: Oraya erkenden gitmiş olacağız, böylece etrafa göz atma şansın olur. Göreceksin, Ana Tren Garı nefes kesici bir özelliğe sahiptir!
Amy: Umarım bu kez karşımıza bir ceset çıkmaz, hehe!

1.Bölüm

İncele:Tren Garı
Amy Young: Karşımıza ceset çıkmasıyla ilgili böyle bir espri yapmamam gerektiğini biliyordum! Zavallı adam, ne korkunç bir ölüm şekli bu, son anlarının tik tik attığını duyması için saate bağlanmış!
Amy: Galiba haklısın, <İsim>, en azından bu dehşet ölüm sahnesi bize önemli bir ipucu verdi; ölüm zamanı! Saat belli ki 23:05'te bozulmuş!
Amy: Biliyor musun... Kurbanın yüzü bana bir yerden tanıdık geliyor... Sanki onu gazetede görmüş gibiyim...
Amy: Tabii ya, gazetede gördüm! <İsim>, bu adamın adı Vito Pioni! Daily Dawn gazetesinin genel yayın yönetmeni! Bu çok büyük bir olay!
Amy: Bu vaka çok ses getirecek, <İsim>, seni bu hengamede bırakıp da gidemem! Ben... Burada kalıp soruşturmada sana yardım edeceğim!
Amy: Abimin anlayışla karşılayacağına eminim. Görevin her zaman önceliği olduğunu bilir.
Amy: Neyse. Hadi şu bulduğun ipuçlarına bir göz atalım! Şu gazetelik mesela... İyi fikir, bunu her kim yaptıysa basına büyük bir garezi olmalı. Hadi içini arayalım!
Amy: Bulduğun bu kırık elektrikli cihazın bize bir şeyler söyleyeceğine eminim, tabii sen parçalarını toparlar toparlamaz! Şu valizimden bir kurtulayım!

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Roxie Sparks: <İsim>, sana tek bir şey söyleyeceğim: Bu adam treni kesinlikle kaçırmış! Yani saatli çalışma denilen bir şey duymuştum da, bu acayipmiş!
Amy: Roxie, yapma lütfen. Artık her saatime baktığımda midem bulanmaya başlayacak!
Roxie: Tamam tamam. Birisi Vito Pioni ile olan hesabını fena görmüş. Gece saat 11'de, boynuna ip geçirilerek saate bağlanmış.
Roxie: Bu ip de saatin akrep ve yelkovanına geçirilmiş, böylece dakikalar geçtikçe boynundaki ipin sıklığı gitgide daha da artmış, nihayetinde onu boğarak öldürmüş!
Amy: Yani saat cinayet silahı mı?! Nasıl bir ruh hastası böyle bir şeyi akıl edebilir?7
Roxie: Aman,ben daha fecisini bile hayal ettim. Ayrıca Vito'nun boynunda yağ buldum. Alelade bir yağ değil, lazanya dilimlerindeki makarna yağı. İpin her yerinde vardı.
Amy: Demek oluyor ki katil, Pioni'yi öldürmeden önce lazanya yemiş! Bunu not etmeliyim, <İsim>!

İncele: Gazetelik
Amy: Ah,gazeteliğin içinde Daily Dawn'un dünkü sayısını bulmuşsun. Manşette ne varmış?
Amy: Röportaj göçmenlerle ilgili... Kulağa tanıdık geliyor...
Amy: Haklısın, fotoğraftaki kadını tanıyoruz! Ling Zhang'ın cinayetini soruştururken tanıştığımız, göçmenlik bürosu memuru Aicha Ben Malek bu!
Amy: Yani Aicha, dün kurbanın gazetesinin manşetinde miymiş? Röportajı da Vito Pioni mi yapmış?! Katılıyorum, onunla bu konuda konuşsak iyi olacak!

Aicha Ben Malek'e kurbanla olan röportajını sor
Aicha Ben Malek: Pasifik Koyu'nun en iyileri değil mi bunlar. Yoksa yine de yasa dışı göçmenleri savunmaya mı geldiniz? Buna ayır...
Amy: Biz de memnun olduk, Bayan Ben Malek. <Rütbe> <İsim>, Daily Dawn editörlerinden Vito Pioni'nin cinayetini soruşturuyor. Bu makaleyi bulduk ve...
Aicha: Ne?! Vito öldü mü? Ne... Ne berbat bir haber bu. Çok iyi bir insandı. Çağdaş fikirliydi. Onurluydu. Çok erkeksi omuzları vardı...
Aicha: Bu şehre hastalık yayan göçmenlerle ilgili aynı düşüncelere sahiptik. Entegre olmaya karşı çıkanlar! Değişime karşı çıkanlar!
Amy: Gazetesinin bu durumu biraz abarttığını düşünmüyor musunuz? Dünkü sayıda, mevsim değişikliğinin sebebinin yasa dışı göçmenler olduğunu iddia ettiğinizi yazıyor!
Aicha: Ee... Şey, demek ki söylemişim. Vito hiçbir konuda yalan söylemez! Göçmenlerle ilgili konularda gerçekleri sadece onun gazetesi yazıyor. O mükemmel biriydi!

İncele: Kırık Elektronik Cihaz

Analiz et: GPS

İncele: Minik İtalya Caddesi

İncele: Kilitli Telefon

Analiz et: Kurbanın Cep Telefonu

Heather'a kurbanın neden onu kovmak istediğini sor

İncele: Kurbanın Evrak Çantası

İncele: Eski Fotoğraf

Eddie Moretti'yi kurbanla olan bağlantısı hakkında sorgula

2. Bölüm

Also on Fandom

Random Wiki