Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

İlya Tretyakov

1.309pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
İlya Tretyakov
İlya Tretyakov.png
Profili
Tam Adı İlya Tretyakov
Илья Третьяков
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Cinayete Giden Ekspres Yol(öldürüldü)

İlya Tretyakov (Rusça: Илья Третьяков) Cinayete Giden Ekspres Yol vakasında kurbandır.

Profili

İlya Tretyakov, Rusya'da oldukça tanına bir elmas deviydi. Tretyakov öldürülmeden önce siyah bir takım elbise giymekte ve mor gir kravat takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Tretyakov'un cesedi, Trans-Sibirya Treni'nin lobisinde bulunmuştu. Otopsi sonucuna göre kurban, ilk olarak kafasına aldığı bir darbe sonucunda bayıltılmıştı ama onu asıl öldüren şey ise kravatıyla tavana asılmış olmasıydı. Angela otopsi sırasında aynı zamanda kravatın üstünde tütün zerreciklerine rastlamıştı fakat kurbanın akciğerlerinde duman yoktu. Yani tütün kravata katilden bulaşmıştı, bu da katilin sigara içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, trenin kontrolörü Nikita Ruhin olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncu önüne delilleri serdikten sonra Tretyakov'a arkasını dönmemiş olması gerektiğini ağzından kaçıran Nikita cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Nikita'nın dediğine göre elmasların asıl oligarşlara değil halka ait olması gerekirdi. Nikita aynı zamanda Tretyakov'dan çaldığı elmasları da Çin'deki komünistlere göndermişti. Tabii bunu öğrenen Tretyakov Nikita'yı sıkıştırdığında Nikita, Tretyakov'u önce bayıltmış sonra da kravatından tavana asmıştı. Nikita son olarak trende yaşanan olayları rapor etmesi gerektiği için ve aynı zamanda delilleri mağaraya saklamak için treni durdurmuştu.

Ekip trende olduğu için mahkumu mahkeme salonuna götürmek mümkün değildi, bu yüzden de Carmen Yargıç Adaku ile videolu görüşme ayarlamıştı. Nikita cinayeti kabul etmiş ama aynı zamanda da niyetinin saf olduğunu dile getirmiştir. Adaku kendisine kan dökmenin neresinin saf olduğunu sorduğunda Nikita, Lenin'in 1918'de söylediği "zengin kan emicileri asın" sözünden esinlenerek cinayeti işlediğini dile getirmiştir. Adaku son olarak ideolojisinin cinayeti meşru kılmayacağını belirterek Nikita'yı 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki