Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

İvan Vısotskiy

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

İvan Vısotskiy
İvanVısotskiy.png
Profili
Tam Adı İvan Vısotskiy
Иван Высоцкий
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 61
Ağırlığı 160 lbs (71 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Sadece Gerçek Kalır

İvan Vısotskiy (Rusça: Иван Высоцкий; d. 1953) Sadece Gerçek Kalır vakasında bir şüphelidir.

Profili

İvan, Lermontov Malikanesinin 61 yaşındaki bekçisidir. İvan gri saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir, ayrıca kahverengi bir kaban giymekte, siyah bir şapka takmakta ve elinde bir tüfek tutmaktadır. İvan'ın ayrıca Borzoy köpekleri ile temas halinde olduğu ve havyar yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu İvan'ın malikane bekçisi olduğunu belirten bir tabelayı onardıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. İvan ekibe kurbanın adının Mihail Karamazov adlı bir noter olduğunu söylemiş ve öldüğü için sevindiğini saklamamıştır. Dediğine göre daha önce bir kaç kez kurbanı malikaneden pompalı tüfekle kovmak zorunda kalmıştı. İvan ayrıca ekibe kurbanın, malikanenin sahibiyle sürekli Akunin Kafe'de kart oyunu oynadığını söylemiş ve bunun üzerine oyuncu derhal oraya intikal etmiştir.

Oyuncu daha sonra İvan'ın, kurbanın ölümünden kısa bir süre önce kendisi ile kavga etmiş olduğunu öğrenmiş ve kendisi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Kamera kaydında kurbanın İvan'ın ailesine hakaret ettiği görülmekteydi ve aileye hakaret, Armand Dupont'un dediğine göre Rus geleneklerince son derece yanlış bir hareketti. Dediğine göre kurban, malikane üzerinde hak ilan etmekteydi ve kendisini kovmakla tehdit etmişti. İvan ise onu öldürmediğini, sadece kurbanın malikane üzerinde hakkı olmadığını ispatlamak istediğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Dmitri Lermontov'un tutuklanması ile İvan suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki