Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

İzzah Ferid

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

İzzah Ferid
İzzahFerid.png
Profili
Tam Adı İzzah Ferid/ذاقه ألفريد
Uyruğu Fas Bayrağı.png Fas
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 27
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Çölde Ölüm

İzzah Ferid (Arapça: ذاقه ألفريد; d. 1989) Çölde Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

İzzah, 27 yaşında, uzun siyah saçlı ve koyu kahverengi gözlü bir genç kadın ve SandOil'da çalışan bir petrol işçisinin dul eşidir. İzzah genel olarak mavi bir göçebe cübbesi giyer ve boynuna bir kemik kolye takar. İzzah aynı zamanda deveye biner, keçi sütü içer ve hurma yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, yerel bir gazetenin manşetinde İzzah'ın resmini gördükten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. İzzah, Rafineri'de yaşanan kaza sonucu ölen 17 işçiden birinin karısı idi ve işçiler, dediğine göre kendileri aralarında bir aile gibiydiler. Fakat İzzah, doğal olarak Barnes'ın ölmesine üzülmemişti çünkü işçilerin gerçek katili SandOil'dı. SandOil'in yöneticileri kârdan başka bir şey düşünmez, bu yüzden de işçilerin hayatları hiçe sayarlardı. Oyuncu kendisine kurbanın aileler ile konuşup konuşmadığını sorduğunda ise şirket patronunun ailelerle konuşma fikrini komik bulmuş ve SandOil'ın Barnes'ı atamasının tek nedeninin yeni işçi almak olduğunu söylemiştir. Dediğine göre SandOil, kendilerine iş ve refah sozö vermiş fakat felaketten başka bir şey getirmemişti.

Oyuncu daha sonra üzerinde "Yerliler, yabancılara karşı birleşelim" mesajı yazan bir gümüş tepsi bulmuş ve İzzah'tan bunu izah etmesini istemiştir. İzzah, kocası öldüğünden beridir işçilerin kendi ailesi olduğunu ve fakirlerin birbirlerini kollamaları gerektiğini dile getirmiştir. Tepsideki mesajın amacı ise bölge halkının kendi ülkelerini sömüren yabancılara karşı birlik olmasını sağlamak ve haklarını savunmaktı. Oyuncu son olarak Barnes'ı öldürecek kadar ülkesini sevip sevmediğini sorduğunda İzzah, onu öldürmediği fakat yapan kişiye minnettar olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Mama Yasmine'in tutuklanması ile İzzah suçsuz bulunmuş fakat ekip ile olan işi bitmemişti. Şef Ripley'in katili olan "Kılıç" kod adlı şahıs üzerine yoğunlaşan oyuncu Necva kampında, üzerinde "Kılıç" amblemi olan bir adet parşömen bulmuş ve Lars Douglas'ın analiz sonucu ile üzerindeki barut izlerinin İzzah'tan gelmiş olduğunu öğrenmiştir yani İzzah, bölgedeki şiddeti arttırmak adına silah tüccarlığı yapmaktaydı. İzzah, ekibe bütün Sahra bölgesinin özgürlük bayrağı altında toplandığını söylemiştir. Oyuncu kendisinden esrarengiz amblemin ne olduğunu sorduğunda İzzah, "Kılıç"ın kim olduğunu bilmediğini fakat kimilerine göre büyük bir lider, kimilerine göre de bir Tanrı olduğunu belirtmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki