Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Medhekar

Şef Medhekar sayfasından yönlendirildi

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Şef Medhekar
ŞefMedhekar.png
Profili
Tam Adı Medhekar (tam adı bilinmiyor)
मेढेकर
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 55
Ağırlığı 184 lbs (82 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B*
Durumu Hayatta
Vakalar Tehlikeli Sular

Şef Medhekar (Hintçe: मेढेकर; d. 1961) Tehlikeli Sular vakasında bir şüphelidir.

Profili

Medhekar, 55 yaşında bir emniyet amiridir ve Bombay Emniyeti'nde çalışmaktadır. Medhekar, kısa siyah saçlıdır ve yeşil bir gömleğin üzerine bilindik bir polis üniforması giymektedir. Mehdekar'ın aynı zamanda sağlak olduğu, sabıka kaydı olduğu ve Gandi'den alıntı yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Kumar'ın cesedini bulduktan sonra kurbanın amiri olan Medhekar ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban teşkilata yeni katılmıştı ve biraz fazla toydu, fakat yine de bu şekilde ölmeyi hak etmemişti. Ayrıca şu ana kadar, en azından hayatını tehlikeye atacak kadar büyük soruşturmalarda da hiç bulunmamıştı.

Oyuncu daha sonra Medhekar tarafından kurban adına çıkarılmış bir disiplin raporu bulmuş ve kendisiyle bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, polis kurallarını hiçe sayarak insanların geçmişleri deşmekteydi ve tek yapmak istediği şey, hak etmediği halde kurbanın itibarını korumaktı. Oyuncu Medhekar'a kendi geçmişi hakkında da bir şey ortaya çıkarıp çıkarmadığını sorduğunda Medhekar, gençken bir sokak çetesinin mensubu olduğunu itiraf etmiştir. Emniyet her ne kadar bunu sorun yapmasa da Medhekar'ın dediğine göre kurban polisliği, insanların geçmişteki hatalarını kullanarak hayatlarını mahvetmekten ibaret olduğunu sanmaktaydı ve muhtemelen bu kez yanlış kişiye çattığı için hayatından olmuştu.

Soruşturmanın sonunda Amrita Kumar'ın tutuklanması ile Medhekar suçsuz bulunmuş fakat tekrardan oyuncunun yardımına ihtiyaç duymuştu. Dediğine göre Deepak, öldürülmeden önce gizemli bir suçlunun peşindeydi fakat bulduğun delilleri kendisine gösterme fırsatı olmamıştı. Medhekar'da bu yüzden oyuncudan bu delilleri bulmasını istemiştir. Oyuncu tam olarak ne aradığını bilmemekteydi fakat bildiği tek şey, Deepak'ın delilleri evinde tuttuğu fakat tsunamiden sonra mahallenin herhangi bir yerinde olabileceği idi. Oyuncu bunun üzerine delilleri bulmak için su basmış caddeyi aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki