Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Abigail Price

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

APriceGrimsborough.png
Abigail Price

Abigail Price, (1996-2013), İyi Kızlar Ölmez (Vaka #48)'de kurbandır.

Profili

Abigail, 17 yaşında, yeşil gözlü ve sarı düz saçlı bir genç kızdı. Grimsborough Başkanlık Seçimleri'nde aday olan Martha Price'in kızıdır ve bir lise öğrencisidir. Öldürülmeden önce, beyaz bir gömleğin üzerine gök mavisi bir elbise giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Abigail bir güzellik salonunda, şezlongun üstüne ölü bulunmuştur. Göğsü uzaktan yakıldığı için göğüs kafesi görünüyordu. Ekip cinayet mahallini inceledikten sonra cesedi otopsiye göndermişlerdir. Otopsi sonucuna göre, Abigail'in bu ölümcül yanıkların kalbine doğru yapıldığını ve ölümcül yanıkların oluşmasını sağlayan şey ise bir lazerdi. Nathan, UV tarayıcının altında cesedine doğru geçtiğini ve kolunda bir el izini yarattığını söylemiştir. Bu el izi, talk pudrası sayesinde bulanıklaşmıştır. Nathan da katilin talk ile temas ettiğini doğrulamıştır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Abigail'in en yakın arkadaşı olan Sabrina Kingston'dir. Vakanın sonunda bütün deliller Sabrina'yı işaret ettiği için tutuklanmıştır. Dediğine göre Sabrina, Veronica Johnson kendisine hap sattığı için bağımlı olduğunu düşünmekteydi. Veronica ise Sabrina'ya kafein ve talk karışımı sahte hap sattığını fakat kızın bundan haberi olmadığını söylemişti. Sabrina Üniversite'ye girmeye hazırlanıyordu ve üniversite güvenliğinin kendisinin uyuşturucu kullandığını bilmemeleri gerekiyordu. Sabrina bu yüzden Abigail'den kendisi adına örnek vermesini istemiş fakat kız bunu reddedince de çileden çıkmıştır.

Abigail'in güzellik salonu randevusu sırasında Sabrina oraya gitmiş ve orada bulunan bir tüy dökücü lazer tabancasını Abigail'e doğrultmuş ve eğer onu korkutursa, onun için bir idrar örneği verebileceğini, bu sayede de üniversitenin uyuşturucu dedektöründen geçebileceğini düşünmüştür. Fakat kazara tabancanın tetiğine basmış ve tabancadan çıkan lazer ışını Abigail'in göğsünde büyük bir delik açmıştır. Başlarda cinayetin başkanlık seçimleri ile alakalı olduğu düşünülse de aslında cinayet bir arkadaşın diğerine üniversite kayıt şartını yerine getirmesi için yardım etmeyi reddetmesi sonucu ortaya çıkmıştı.

Ek Bilgi

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki