Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Adela Zhu

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
AZ.png
Profili
İsmi

Adela Zhu

Boyu

5'2"(1,58m)

Yaşı

61

Ağırlığı

220 Ibs

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Grimsborough'nun Hayaleti

Adela Zhu (Çince: 艾德拉‧朱) Grimsborough'nun Hayaleti (Vaka #25)'nde bir şüphelidir.

Profili

Adela, bordo-kırmızı bir bandana ile birlikte sarılmış kıvırcık gri saçlı 61 yaşında bir kadındır. Kahverengi gözlüdür ve pembe ruj sürer. Adela, turkuaz renkli bir gömlek giyer. Çalıştığı şirketin, kenarları mavi olan beyaz önlüğünü giyer. Elinde saplı süpürge vardır ve iki eline de mavi eldiven takar. 220 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu B+'dir. Balmumu ile temas halindedir. Lucy Campbell'in katili Odell Toole ile birlikte Grimsclean temizlik şirketinde çalışmaktadırlar.

Vakadaki Rolü

Adela karakolda ekiple konuşmak istemiştir. Bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Ekip ona ne söylemek istediğini sorunca Adela, Wilhelm Moss'un "kahyası olduğunu" söylemiştir. Haftada iki kez yaptığı gibi işverenin atölyesine gittiğini, ama polislerin bir olay olduğu için atölyeye girmesine izin vermediklerini söylemiştir. Ekip Adela'ya Wilhelm Moss'un öldüğünü söyleyince Adela şok oldu. Ama buna şaşırmadığını söylemiştir çünkü Wilhelm, zalim adam olan Mad Pilgrim'i çizmeye çalışıyordu. Onu çizmeye çalışan herkes en sıradışı koşullarda ölüyordu. Adela, Wilhelm'e Mad Pilgrim'i çizmemesini söylemişti ve dikkat etmesini de belirtmişti. Ama Wilhelm, Adela'ya aldırmayıp çizmeye devam ettiğini söylemiştir. Ayrıca Wilhelm, değerli çerçevelerini hareket ettirmemesi için balmumu koymasını söyleyip hep Adela'yı azarlıyordu.

Ek Bilgi

  • Adela ve Odell Toole aynı temizlik şirketinde (Grimsclean) çalışan tek şüphelilerdir.

Vakalar

Galerİ

Also on Fandom

Random Wiki