Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Adelia Baldwin

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Adelia Baldwin
AdeliaBaldwin.png
Profili
Tam Adı Adelia Baldwin
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 21*
Ağırlığı 130 lbs (60 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında

Adelia Baldwin Ateş Hattında vakasında bir şüphelidir.

Profili

Adelia, 21 yaşında bir genç kızdır. Adelia uzun siyah saçlıdır, üzerine beyaz, kısa kollu ve altın düğmeli bir elbise giyer ve aynı renkte bir çift eldiven takar. Adelia aynı zamanda otomobile biner.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Adelia'nın günlüğünde Gigantic biletleri bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Adelia, babasının söylediğinin aksine nedense nişanlısının ölümünden ötürü pek de sarsılmış görülmüyordu. Oyuncu kendisine biletleri sorduğunda Adelia, kurbanın biletlerle kendisine sürpriz yaptığını ve Paris'e giderek yeni bir hayata başlamayı planladıklarını söylemiştir. Dediğine göre kurban her ne kadar zengin olmasa da ya da öyle bir aileden gelmese de daha fazla para kazanmak için kariyerinde ilerleme kaydediyordu. Adelia daha çok Otis'in olmayışında ötürü Paris'e gidemeyecek olmasından ötürü perişan olmuştu.

Oyuncu daha sonra evinin bahçesinde bulduğu bir izmaritte Adelia'nın parfümünden izler bulmuş ve kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre bu, ilk kez yaptığı bir çılgınlık değildi. Oyuncu kendisine nişanlısının da mı aslında bir çılgınlık olduğunu sorduğunda Adelia, evet cevabını vererek ayrıca kurbanın istismarcı biri olduğunu da belirtmiştir. Hatta bir keresinde Otis'i Madam Xiang'ın genelevinde gününü gün ederken yakaladığı bile olmuştu. Fakat tek düşündüğü şey Otis'in kendisini Concordia'dan kaçıracak olduğuydu.

Soruşturmanın sonunda Billy Thompson'ın tutuklanması ile Adelia suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki