FANDOM

Adelia Baldwin
AdeliaBaldwin
Profili
Tam Adı Adelia Baldwin
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 21*
Ağırlığı 130 lbs (60 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında
Dilini Tut

Adelia Baldwin Ateş Hattında ve Dilini Tut vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Adelia, 21 yaşında bir genç kızdır. Adelia uzun siyah saçlıdır, üzerine beyaz, kısa kollu ve altın düğmeli bir elbise giyer ve aynı renkte bir çift eldiven takar.

"Ateş Hattında"da Adelia otomobile biner.

"Dilini Tut"da Adelia fabrika dumanına karşı alerjiktir, Mazunda kahvesi içer ve Japon kültürünü bilir.

Criminal Case'deki Rolü

Ateş Hattında

Oyuncu Adelia'nın günlüğünde Gigantic biletleri bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Adelia, babasının söylediğinin aksine nedense nişanlısının ölümünden ötürü pek de sarsılmış görülmüyordu. Oyuncu kendisine biletleri sorduğunda Adelia, kurbanın biletlerle kendisine sürpriz yaptığını ve Paris'e giderek yeni bir hayata başlamayı planladıklarını söylemiştir. Dediğine göre kurban her ne kadar zengin olmasa da ya da öyle bir aileden gelmese de daha fazla para kazanmak için kariyerinde ilerleme kaydediyordu. Adelia daha çok Otis'in olmayışında ötürü Paris'e gidemeyecek olmasından ötürü perişan olmuştu.

Oyuncu daha sonra evinin bahçesinde bulduğu bir izmaritte Adelia'nın parfümünden izler bulmuş ve kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre bu, ilk kez yaptığı bir çılgınlık değildi. Oyuncu kendisine nişanlısının da mı aslında bir çılgınlık olduğunu sorduğunda Adelia, evet cevabını vererek ayrıca kurbanın istismarcı biri olduğunu da belirtmiştir. Hatta bir keresinde Otis'i Madam Xiang'ın genelevinde gününü gün ederken yakaladığı bile olmuştu. Fakat tek düşündüğü şey Otis'in kendisini Concordia'dan kaçıracak olduğuydu.

Soruşturmanın sonunda Billy Thompson'ın tutuklanması ile Adelia suçsuz bulunmuştur.

Dilini Tut

Oyuncu cinayet mahallinde Adelia'nın mendilini bulduktan sonra kıza babasının öldürüldüğünü haber vermek için yanına gitmiştir. Adelia, babasının ölüm haberi karşısında üzüntü ve şaşkınlı belirtileri sergilemişti. Dediğine göre babası dünyadaki tek dayanağıydı ve öldüğü için artık yalnız kalmıştı.

Oyuncu daha sonra kurbanın evrak çantasında "düşük" kadınlar için bir kuruluş olan St Cuthburga'ya ait bir afiş bulmuş ve Adelia'ya bunu sormak istemiştir. Adelia, merhum nişanlısından hamile olduğunu itiraf etmiştir fakat dediğine göre çocuk gayrimeşru olduğu için babası kendisini St Cuthburga'ya kapatmak istemişti. Adelia bunun üzerine nişanlısının ölümünden kendisinin sorumlu olmadığını söylemiş ve oyuncu kendisine bu yüzden cinayet işleyip işlemediğini sorduğunda henüz aklını yitirmediği cevabını vermiştir.

Daha sonra Adelia'nın kafede suyu gelmişti. Oyuncu bunun üzerine Adelia'yı hastaneye yetiştirmiş ve Adelia'nın orada Paris adını verdiği bir oğlu olmuştur.

Soruşturmanın sonunda Reggie Bates'in tutuklanması ile Adelia suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki