Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Adem Hassan

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Adem Hassan
Adem Hassan.png
Profili
Tam Adı Adem Hassan
آدم الحسن
Uyruğu Fas Bayrağı.png Fas
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Kiralık Katil Cinayeti(öldürüldü)

Adem Hassan (Arapça: آدم الحسن; İng.: Adam Hassan) Kiralık Katil Cinayeti'nde kurbandır.

Profili

Adem, ABD'nin Fas Büyükelçisinin askeri ataşesi idi. Öldürülmeden önce ise siyah bir takım elbise ile beyaz bir gömlek giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Adem, tıpkı Şef Ripley gibi, boynuna isabet eden zehirli bir dart okuyla öldürülmüştü, hatta cinayet silahı olan dart oku bile Ripley'i öldüren dart okunun birebir aynısıydı. Angela Douglas bunun yanı sıra dart okunun üzerinde safran adlı bir baharatın kalıntılarına da rastlamıştı, bu da katilin safran yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın kız arkadaşı Christy Mathis olduğu ortaya çıkmıştır.

Christy başta Adem'i öldürmediğini ileriye sürmüş fakat önüne delilleri sürülmesi ve Jack'in kendisine Amirlerinin de aynı dart okuyla öldürüldüğünü söylemesi üzerine Adem'i öldürdüğünü itiraf etmiş fakat Ripley'in ölümü ile alakası olmadığını söylemiştir. Dart okunu kullanmasının sebebi ise, Büro'nun cinayeti işleyen kişinin Ripley'i öldürenle aynı kişi olduğunu sanmasını sağlamak idi. Adem, geçen gece kör kütük sarhoş bir halde Christy'nin yanına gelerek kıza yapmadığını bırakmamış, daha sonra da hiçbir şey olmamış gibi çekip gitmişti. Adem'in kendisini aldatmış olması da işin içine girince Christy, çareyi Adem'den kurtulmakta bulmuştur çünkü başka bir öğrencinin de kendisi ile aynı kaderi paylaşmasını istememekteydi.

Mahkeme de Christy, Adem'in pislik bir adam olduğunu ve kendisine yaptıklarını başka kadınlara da yapmasını engellemek için onu durdurması gerektiğini söylemiştir çünkü diğer türlü diplomatik dokunulmazlığı sayesinde paçayı sıyıracaktı. Bunun üzerine Yargıç Adaku, yaşanan tramvaya rağmen çözümün cinayette değil yasalarda olduğunu belirterek Christy'yi 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki