Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Adolfo Herrera

1.388pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Adolfo Herrera
Adolfo Herrera.png
Profili
Tam Adı Adolfo Herrera
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Karanlıklar Ulusu(öldürüldü)
Tam Kalp Tutulması(adı geçti)
Kralın Gölgesinde(adı geçti)

Adolfo Herrera Karanlıklar Ulusu'nda kurbandır.

Profili

Adolfo Herrera, Bağımsız Luzaguay Demokrasisi'nin başkanı idi. Herrera ağarmış saçlara ve pos bir bıyığa sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerinde lacivert bir askeri üniforma vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Herrera'yı alnının ortasından vurulmuş halde bulmuştur. Grace'in dediğine göre kurban, oyuncunun da tahmin ettiği üzere alnının ortasından vurularak öldürülmüştü. Jonah'ın dediğine göre ise kurban bir nişancı tüfeğiyle öldürülmüştü ve normal şartlarda silahın kullanımı oldukça zordu ve hedefi tam isabetle vurabilmesi için ateş edenin askeri eğitimden geçmiş olması gerekmekteydi. Bu durum da katilin askeri eğitim aldığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, ülkenin başkan yardımcısı Valentina Silva olduğu ortaya çıkmıştır.

Valentina'nın dediğine göre Herrera'nın rejiminde yaşlı ve güçsüzler kaynak israfı olarak görüldükleri için ilaç gibi kamu hizmetlerinden yararlanamıyorlardı. Kendi annesinin de yaşlandıktan sonra bu şekilde ölmesini kaldıramayan Valentina, rejime karşı olan inancını yitirmiş ve Herrera'yı normal yollardan yenemeyeceğini bildiği için onu temelli devirmek ve halkın refahını sağlamak adına Herrera'yı nişancı tüfeği ile vurarak öldürmüştü. Mahkemede Yargıç Adaku, cinayetten ötürü Valentina'yı 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki