Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Afif Vahab

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Afif Vahab
Afif Vahab.png
Profili
Tam Adı Afif Vahab
عفيف الوهاب
Uyruğu Mısır Bayrağı.png Mısır
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Mumya Takibindeyim(öldürüldü)

Afif Vahab (Arapça: عفيف الوهاب), Mumya Takibindeyim'de kurbandır.

Profili

Afif, kendisini manav gibi gösteren bir suikastçıydı ve ölmeden önce mavi bir gömlek giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Afif'in cesedini yarı mumyalanmış halde bir Antik Mısır mezarında bulmuştur. Otopsi sonucuna göre kurban, henüz hayattayken beyninin burnundan bir tür kanca ile çıkarılması sonucunda ölmüştü. Angela Douglas'a göre cinayet silahı eski bir metal kancaydı. Angela aynı zamanda kurbanın üstünde siyanoglükosit izlerine rastlamıştı ve bu da bölgede oldukça popüler olan turp turşusundan gelmekte, yani katilin turp turşusu yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Tarihi Eserler Bakanı Zara Salah olduğu ortaya çıkmıştır.

Zara ilk başta tek amacını kurbanı tarihi eserleri çalarken suç üstü yakalamak olduğunu söylese de deliller o yönde değildi. Oyuncunun önüne delilleri sermesi ile cinayeti itiraf etmek zorunda kalan Zara, bunu yapmasının tek sebebinin kendisinin bir hırsız olduğunun ortaya çıkması olduğunu söylemiştir. Dediğine göre kimse mezarlarda ne tür eserler olduğunu kimse bilmemekteydi, yani çalsa bile kimsenin ruhu duymazdı. Zara Afif'e rüşvet teklif edip göndermeye çalışsa da Afif, rüşveti geri çevirmiş ve manav kimliğini kullanmaya devam etmişti. Zara, itirafından sonda mahkeme karşısına çıkarılmıştır.

Yargıç Adaku Zara'nın Tarihi Eserler Bakanlığı makamını kötüye kullanarak tarihi eser kaçakçılığı yaptığını düşünmekteydi. Yozlaşmış bir devlet memurunu tutuklamaktan duyduğu zevki dile getiren Adaku, Afif Vahab'ı öldürüp mumyalamak ve tarihi eser kaçakçığından ötürü Zara'yı 50 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki