Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Agatha Christmas

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
AgathaChristmas.png
Profili
İsmi

Agatha Christmas

Boyu

4'10" (1,45m)

Yaşı

62

Ağırlığı

156 lbs (71kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu

Agatha Christmas (d. 1952), Clifford Grady'nin öldürüldüğü Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu (Vaka #19/75)'da bir şüphelidir.

Profili

Vakadaki Rolü

Agatha, Clifford Grady'nin oturduğu evin sahibidir.

Amir Marquez ekibe kurbanın oturmuş olduğu eve birilerinin girmiş olduğunu söylemiştir. Amy bunu yapan şahsın katil olduğunu düşünse de Amir Marquez, bunu öğrenmenin tek yolunun ev sahibi olan Agatha ile konuşmak olduğunu belirtmiştir.

Agatha, Clifford'ın evine giren birisi olduğunu görünce yüreği ağzına gelmişti fakat yine de Clifford'ın bir gün öleceğinden adı gibi emindi. Anlattıklarına göre insanlar Yves kasırgası konusunda kimseyi uyarmadığı için Clifford'a tehdit mektupları gönderiyorlar, hatta bazen evini yumurta yağmuruna tutuyorlardı. Bu durum yüzünden Agatha, hem kendi canı, hem de yavru kedileri için endişe duymaktaydı.

Ekip daha sonra Agatha tarafından Clifford'a karşı hayvanlara zarar vermekten ötürü yazılmış bir şikayet dilekçesi bulup bnu Hannah Choi'ye analiz ettirdikten sonra Agatha ile tekrardan konuşmak durumunda kalmışlardır. Ekip Agatha'ya Clifford'ın işlediği suçtan bahsedince Agatha deliye dönmüş ve yavru kedilerinin anneleri olmadan çok zor vakitler geçirdiğini belirtmiştir. Agatha daha sonra Clifford'ın kedilere alerjisi olduğunu belirttiğini söylemiş ve sırf bu yüzden bir kediyi bile öldürebilecek olduğunu dile getirmiştir. Agatha, bu yüzden Clifford'ın kedi konusunda fazla ileriye gittiğini düşünmekteydi.

Vakanın sonunda Agatha'nın suçsuz olduğu kanıtlanmış ve James ve Lily'ye bakıcılık yaptığı sırada kendisini beklenmedik bir biçimde bir seri katil olayının ortasında buluvermiştir. PKPD'nin "Kuklacı" adını verdikleri ve yıllardır peşinde oldukları seri katil halen yakalanamamıştı ve özellikle bundan 27 yıl önce Yann Toussaint'in ebeveynlerini öldürmüş olduğu için aranmaktaydı.

Ek Bilgi

  • Agatha'nın isminin ünlü İngiliz polisiye romanı yazarı Agatha Christie'den esinlenmiş olma ihtimali yüksektir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki