Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Aidan Moran

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Aidan Moran
AidanMoran.png
Profili
Tam Adı Aidan Moran
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 25*
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta*
Vakalar Yangından Kaçarken...

Aidan Moran Yangından Kaçarken... vakasında bir şüphelidir.

Profili

Aidan, 25 yaşında bir denizcidir. Aidan kısa sarı saçlıdır, üzerine mavi bir denizci üniforması giyer ve aynı renkte bir denizci başlığı takar. Aidan aynı zamanda keman çalar, Wellington çizmeleri giyer ve biralı sığır turtası yer.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu, Aidan'ın kurban adına imzalanmış bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurbanı nereden tanıdığını sorduğunda Aidan, onunla Amerika'ya gelirken gemide tanıştığını ve ilk bakışta birbirlerine aşık olduklarını söylemiştir. Aidan, kendisini hatırlaması için kurbana imzalı fotoğrafını vermiş fakat o günden sonra onu bir daha hiç görmemişti.

Oyuncu, Aidan'ın eşyalarının arasında kurbanın madalyonunu bulduktan sonra Aidan ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Aidan, bu kez kurbanı aslında gördüğünü itiraf etmiş ve ona duyduğu aşkı dile getirmiştir. Fakat kurban, Aidan'ın sevgisine karşılık vermemiş ve Aidan, bunun üzerine kıza saldırmış ve boğuşma sırasında madalyonunu koparmıştı. Aidan'ın yaptığı şey karşısında öfkesine hakim olamayan oyuncu, Aidan'ı genç bir kıza yaptığı şeyden ötürü ağır bir biçimde azarlamış ve ona ayağını denk almasını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Colin James'in tutuklanması ile Aidan suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki