Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Aileen Greene

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

AGreeneGrimsborough.png
Aileen Greene

Aileen Greene, Aile Cinayeti (Vaka #15)'nde kurbandır.

Profili

Aileen, uzun kahverengi saçlı ve yeşil gözlü, genç bir kadındı ve öldürülmeden önce üzerinde pembe askılı bir gecelik vardı. Ayrıca kan grubu 0+'ti. Bunun yanında Aileen'in Alden Greene'in gelini, Paul Greene'in karısı, Tom Hunt'ın eski karısı ve Scott Greene'in üvey annesi olduğu bilinmektedir.

Cinayetin Detayları

Aileen bebek beşiğine bağlanmış ve bir beyzbol sopası ile dövülerek öldürülmüştü. Özelliklede sürekli alın bölgesine vurulmuştur. Otopsi sonucuna göre katil viski içiyordu. Daha sonra ise katilin spor ayakkabı giydiği ve kahverengi saçlı olduğu ortaya çıkmıştır. Aynı zamanda katil bir beyzbol hayranıydı ve kan grubu A+'ti.

Katil ve Nedenleri

Katil, Aileen'in üvey oğlu olan Scott Greene'dir. Scott, Aileen'in kötü bir üvey anne olduğunu düşünmekteydi çünkü hem kendisine hemde henüz bebek olan üvey kardeşi Oliver'a kötü davranıyordu. Scott ayrıca Aileen'in aileden para çalıp o parayı eski kocası Tom Hunt'a verdiğininde farkındaydı. Scott beyzbol kartını geri istediğinde Aileen kartı yırtıp atmıştır, ki bu kart binlerce dolar değerinde idi ve Scott'a dedesi Alden Greene tarafından hediye edilmişti, yani hem maddi hem manevi değeri vardı. Bu sebepten ötürü Scott, Aileen'i öldürmüştür.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki