Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ajan Z

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
AjanZ.png
Profili
İsmi

Ajan Z

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

45

Ağırlığı

200 lbs (95 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm Çekirdekleri
Kopmaz Bağlar
Ölüm İğnesi

Ajan Z (gerçek adı bilinmiyor; d. 1970), Bruce Green'in öldürüldüğü Ölüm Çekirdekleri (Vaka #41/97) ve Albay Spangler'ın öldürüldüğü Kopmaz Bağlar (Vaka #44/100) ve Karen Knight'ın öldürüldüğü Ölüm İğnesi (Vaka #58/114)'nde bir şüphelidir. Ajan Z ek olarak Ev Gibisi Yok'un ek soruşturmasında görülmüştür.

Profili

Ajan Z, 45 yaşında, kısa, taralı, siyah saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Gizli İstihbarat Ajansı (GIA)'na bağlı bir ajan olan Ajan Z, genel olarak bilindik bir devlet ajanı kostümü olan siyah bir takım elbise giymekte ve siyah bir güneş gözlüğü takmaktadır, aynı zamanda sağ kulağında bir adet kendisine bağlı olduğu birim tarafından verilen bir kulaklık vardır. Ajan Z aynı zamanda astımlıdır ve takım elbisesinin sol yakasında yağ lekesi vardır.

"Kopmaz Bağlar"'da Ajan Z'nin ordu çizmeleri giydiği ortaya çıkmıştır. Aynı zamanda boynunda bir takım yanık izleri vardır.

"Ölüm İğnesi"'nde Ajan Z'nin yanık izleri geçmiştir ve işitme cihazı takmaya başlamıştır. Bu vakada Ajan Z'nin kedisinin olduğu, anti-radyasyon hapları aldığı ve kedisinin olduğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Ölüm Çekirdekleri

Kopmaz Bağlar

Ölüm İğnesi

Ek Bilgi

  • Ajan Z, büyük ihtimalle Siyah Giyen Adamlar serisindeki "Ajan K" karakterinin oyundaki halidir.
  • GIA, gerçek hayattaki CIA'in oyundaki halidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki