Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Akiko Tanaka

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
AT2.png
Profili
İsmi

Akiko Tanaka

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

32

Ağırlığı

122 Ibs (56 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kan Ve Zafer

Akiko Tanaka (Japonca: 田中明子; d. 1981), Jerry Bigwall'un öldürüldüğü Kan Ve Zafer (Vaka #42)'de şüphelidir.

Profili

Akiko, 32 yaşında, kısa koyu siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir bayandır. Kırmızı bir ruj sürer ve üzerinde Valentine Montgomery'ninki ile aynı olan beyaz bir şef üniforması vardır. Aynı zamanda üniformasının sol tarafında bir adet kırmızı anma gelinciği vardır. Akiko, 122 pound (56 kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0-'tir.

Vakadaki Rolü

Akiko, özellikle pasta yapım ve süslemelerinde gelişmiş bir aşçıdır.

Ekip, Akiko'nun ismini Jerry'yi öldüren pastanın aynı modelinin bulunduğu bir afişte gördükten sonra sorguya almışlardır. Akiko, Jerry'den hoşlanmıyordu çünkü dediğine göre Jerry, pastalarına saygı göstermiyordu. Ekip bunun üzerine pastaya jiletleri onun mu yerleştirdiklerini sorduklarında pastasına saygı göstermeyen birisi yüzünden kariyerini mahvetmeyeceği cevabını vermiştir.

Ekip daha sonra Akiko'nun DNA testini bulmuşlar ve Akiko'nun aslında Jerry'nin çocuğu olduğunu ortaya çıkarmışlardır, ki bunu polisten saklamaktaydı. Dediğine göre Jerry'nin onun babası olup olmadığı hiç bir zaman kanıtlanmamıştı. Akiko daha sonra annesinin bir otelde temizlikçi olarak çalıştığını ve Jerry'nin kendisine bakacağı konusunda söz verdiğini söylemiştir. Fakat hamile olduğunu fark ettikten sonra Jerry, Akiko'nun annesini yalancı ilan etmiş ve bir dahada onunla görüşmemiştir. Akiko'nun annesi, kızını zorluklar içinde büyütmüş ve Jerry'nin üçkağıtı yüzünden bir daha evlenmemiştir. Akiko'nun annesi, bu vakadan 5 sene önce vefat etmişti ve Akiko, annesinin duymak isteyeceği gerçeği Jerry'ye itiraf ettirmek istiyordu. Jerry'nin cesedini gördükten sonra Akiko, nefterinin adil olmadığını fark etmiş ve Jerry'yi artık bir yabancı olarak görmek istemiştir.

Jerry Bigwall'un katili olarak Mitchell Westville tutuklandıktan sonra Akiko serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki