Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Albert (İngiltere Prensi)

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Prens Albert
Prens Albert.png
Profili
Tam Adı Albert
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Tanrı Prens'i Korusun(öldürüldü)

Prens Albert Tanrı Prens'i Korusun'da kurbandır.

Profili

Albert, İngiltere Prensi ve İngiliz Tahtının ilk varisi idi. Albert, öldürüldüğü sırada kendi kraliyet üniformasını giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Prens Albert, Westminster Lane'deki telefon kulübesinde boğularak öldürülmüş halde bulunmuştur. Ceset üzerinde otopsi yapan Angela Douglas, Prens'i öldüren şeyin zehirli gaz olduğunu doğrulamıştır. Angela'nın bulgularına göre gaz, telefon ahizesinin içine gizlenmişti, bu da Albert'ın içinde bulunduğu telefon kulübesini cinayet silahı yapmaktaydı. Angela aynı zamanda Prens'i öldüren telefon ahizesinin üstünde çay izlerine rastlamıştı, bu da katilin çay içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın oda hizmetçisi olan Enid Grimshaw olduğu ortaya çıkmıştır.

Enid ilk başta cinayet ile alakası olmadığını ileriye sürse de Jack, kıza bir an önce yalan söylemeyi bırakarak neden kraliyet ailesinin bir üyesini öldürdüğünü itiraf etmesini söylemiş ve bunu destekleyen delilleri öne sürmüştür. Enid ve Prens Albert birbirlerini sevmekteydi fakat Prens'i öldürmüş olmasının tek nedeni şantaj kurbanı olmasıydı. Jack kendisini tehdit edenlerin kim olduğunu sorduğunda ise Enid, kim olduklarını bilmediğini fakat verdikleri emri harfiyen uygulamak zorunda kaldığını belirtmiştir. Prens Albert şantaj konusunda Enid'e inanmamış ve bunun üzerine Enid, Shakespeare'den alntı yaparak kendisi ile Westminster'da buluşmaya ikna etmişti. Enid daha sonra Westminster'da ki telefon kulübesini aramış fakat telefonun ahizesinde zehirli gaz olduğunu bilmeden Prens'in o gazla boğularak ölmesine neden olmuştu. Jack, kendisini tehdit edenlerin kim olduğunu belirtmediği sürece Enid'in cinayetten ötürü suçlu sayılacağını belirtmiş ve oyuncu, Enid'i Uluslararası Mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku, oyuncunun Büro'daki ilk katili tutuklamasından ötürü emekliliğini bitirmek zorunda kaldığı için pek mutlu olmasa da, Enid'den Prens Albert cinayetinden ötürü nasıl bir savunma yapacağını öğrenmek istemiştir. Enid, oyuncunun kendisine karşı getirdiği deliller karşısında fazla direnmemiş ve suçlu olduğunu itiraf etmiştir. Yargıç Adaku'nun dediğine göre normalde Kraliyet Ailesinden birisini öldürmenin cezası kellenin uçurulmasıydı. Tabii orta çağda yaşanmadığı ve orasının bir uluslararası mahkeme olmasından ötürü Enid, onun yerine Prens'i istemsizce öldürmeye zorlanmış olmasından ötürü 10 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki