Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Albert Tesla

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
BilgisayarArayüzü.png
Profili
İsmi

Albert Tesla

Boyu

2'0" (0.62 m)

Yaşı

110110

Ağırlığı

0 lbs (0 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

C+

Durumu

Yok Edildi

Vakalar

Wastes'e Doğru(adı geçti)
Ölüm İğnesi
Son Geri Sayım(yok edildi)

"Bu şehir benim deneyimdi. Ama suçlularla ve huzursuzluklarla dolu bir hayal kırıklığıyla sonuçlandı! Bu yüzden şehri yok edeceğim!"
Albert Tesla[Kaynak]

Albert Tesla, (veya "Bilgisayar Arayüzü"; 1961-2015), Karen Knight'ın öldürüldüğü Ölüm İğnesi (Vaka #58/114)'nde bir şüphelidir. Tesla'nın adı ilk olarak Wastes'e Doğru (Vaka #57/113)'da geçmiştir.

Profili

Albert Tesla, 1960 yılında yaşamış bir bilim insanıydı. Tesla aynı zamanda Allen Muir'in babası idi. Albert Tesla'nın bilincinin yüklü olduğu Bilgisayar Arayüzü'nün yaşı 110110 olarak gözükmektedir ve sadece kahverengi gözleri olan bir baş görünümündedir. 110110 ise bilgisayar koduna çevrildiği zaman 54 rakamına ikamet etmektedir, ki Tesla tam olarak bu kadar zaman önce kaybolmuştu.

Vakalardaki Rolleri

Wastes'e Doğru

Oyuncu ilk olarak Frank Knight'ın kendisini arayarak Çöl'de bulunan gizli laboratuvara yönlendirmesinin ardından Tesla'nın ismi geçmiştir. Tesla, 1960 yılında Çöl'de bir çok gizli deneyler yapmış olmasıyla biliniyordu fakat oğlu Allen Muir'in anlattıklarına göre Tesla, deli bir adamdı ve kendi ailesini kendi elleriyle yok etmiş, hatta bu yüzden Allen soyadını değiştirmek zorunda kalmıştı. Tesla'nın bilinen deneylerinden birisi ise beyin okuma deneyiydi ve bu deneyi şu anda Meteor Systems yeniden yürürlüğe koymaya uğraşmaktaydı. Hatta David Rosenberg, deneyleri durdurmak isterken canından olmuştu ve Allen'ın oyuncudan tek isteği babasının deneylerinin iş işten geçmeden durdurulmasıydı.

Ölüm İğnesi

Amy'nin, oyuncunun Meteor Systems'in sığınağında bulduğu teknolojik eldiveni çalıştırması ile Tesla, Bilgisayar Arayüzü olarak ekibin karşısına çıkmıştır. Dediğine göre Bilgisayar Arayüzü, Meteor Systems tarafından tasarlanmıştı ve kendisi için zaman ve mekanın önemi yoktu. Amy, yapay zekaya güven olmayacağını dile getirdiğinde ise Bilgisayar, asıl güvenilmemesi gerekenin kendisini yöneten insanlar olduğunu dile getirmiştir.

Son Geri Sayım

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki