Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alcott Milton

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
Alcott M.png
Profili
İsmi

Alcott Milton

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

82

Ağırlığı

180 Ibs (82kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çağırma

Alcott Milton (d. 1931), Simon Armstrong'un öldürüldüğü Çağırma (Vaka #26)'da bir şüphelidir.

Profili

Alcott, 82 yaşında beyaz tenli gotik bir adamdır. Sakal ve bıyıklarıyla birleşen gri saçlara sahiptir. Koyu gri gözlüdür ve yanağında bir büyük kırmızı yara izi vardır. Boynunda bir pentagram dövmesi vardır. Alcott, ünlü bir okült uzmanıdır ve aynı zamanda Boşluğun Ötesinde adlı bir radyo serisinin spikeridir. Bir tişört ve kravatın üstüne açık kahverengi düğmeli yelek giyer. Kravatına bağlanan kahverengi kristal takar. Bunların hepsinin üzerine kahverengi bir ceket giyer. Alcott, 180 Ibs (82kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB-'dir. Ayrıca da bilinmeyen bir nedenden ötürü reçeteli ilaç kullanır.

Vakadaki Rolü

Alcott, ünlü bir okült uzmanı ve Boşluğun Ötesinde adlı radyo serisinin spikeri, ayrıca da Elvira Milton'ın dedesidir. Ekip, Grimsborough Kütüphanesi'ni ararken gizli bir pentagram çizimleri olan bir kağıt bulmuşlardır. Çizimler ise, kurban Simon Armstrong'un vücuduna kazınan sembollerin aynısıydı. Kağıdın altında Alcott Milton'ın adı yazıyor olması üzerine ekip, Alcott'ı sorguya almışlardır.

Ekip, hortlak ayinin bir parçası olarak öldürülen Simon Armstrong adında bir delikanlı hakkında yardıma ihtiyac
Pentagram Çizimleri.png

Alcott'un adının yazdığı Okült çizimleri.

ı olduğu için Alcott'la konuşmaya gitmişlerdir. Alcott'un böyle şeylerle ilgilendiği ortadaydı çünkü ne tür bir hortlak ayini olduğunu ve tüm hortlak ayinlerini saymıştır. Ekip ona kurbanın derisine kazınan sembollerin bir kopyasının ellerinde olduğunu söylemiştir. Alcott bunun bir Pagan ayini olduğunu, geçmiş yaşamlarını hatırlatmak amacıyla yeraltı dünyasının ruhlarını mutlu etmek için yapıldığını söylemiştir. Ayrıca Alcott, bazı insanların bunun sonsuz yaşamın ilk adımları olduğunu da belirtmiştir. Ama Alcott, bunların eski efsaneler, eski hikayeler olduğuna ve eski hikayeler olduğu için de hikayelerin nerede bitip gerçeklerin nerede başladığını kimin bileceğini düşünüyordu. Konuşmanın sonunda Alex, Boşluğun Ötesinde adlı radyo serisinin hayranıydı ve Alcott Milton'dan da bir imza istemişti. Ekipte Alex'i kırmayıp Alcott'un imzasını almış ve Alex sevinçten çığlık atmıştır.
Ölüler Kitabı.png

Ölüler Kitabı.

Ekip, yerel kütüphanenin masasını ararken Ölüler Kitabı adlı bir kitap bulmuşlardır. Kitapta bir yazı yazıyordu ancak çok tozluydu. Ekip hemen bu yazıyı buldu ve yazıda "S*ktir git" yazıyordu. Ekip, Alcott'un yanına gitmiş ve neden bu kitaba hakaret içerikli sözcük yazdığını sormuşlardır. Alcott'un dediğine göre, o kitapların ciltsiz alınması gerekiyordu çünkü bir sonraki dolunayı beklemek zorunda kaldığını açıklamıştır ve artık ekibe daha fazla yardımcı olamayacağını söylemiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki