Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alec Howard

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Alec Howard
AlecH.png
Profili
Tam Adı Alec Howard
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 145 lbs (65 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Kolay Av
Dumanlar ve Aynalar(tutuklandı)

Alec Howard (d. 1975) Kolay Av ve Dumanlar ve Aynalar vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Alec, 39 yaşında, uçları griye çalan, orta uzunlukta kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Üzerinde beyaz bir gömleğin üzerinde bataklık yeşili bir ceket ile timsah desenli, yeşil bir kravat, ve ceketinin sağ yakasında Gator Land sembulü olan bir rozet vardır. Alec'in av tüfeği kullandığı ve rom içtiği bilinmektedir, aynı zamanda çenesinin altında siğiller vardır.

"Dumanlar ve Aynalar"da Alec, bir tane sülük ısırığına sahiptir. Bu vakada aynı zamanda acılı yemekler sevdiği ve balıkçılık bildiği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Kolay Av

GatorLandBuyingOffer.png

Ekip, cinayet mahallinde bir fiş bulup bunu tozladıktan sonra, bunun parkı 1.00 dolara satın almaya yönelik bir fiş olduğunu ortaya çıkarmışlardır, ki Amy, bunun farklı bir hesap olduğunu düşünmekteydi. Ekip, Alec'e Coleen'in dalga geçer gibi 1.00 dolarlık satın alma teklifinden bahsettiklerinde Alec, 1.00 dolarlık satın alma teklifinin, parkı, ner ne kadar borç içinde de olsa, kendisinden zorla almak anlamına geldiğini ve teklifin biçiminden Coleen'in açgözlü olduğunu anladığını dile getirmiştir. Alec'in "güçlü olanın hayatta kalması" gibi sözleri, kendisini önemli bir şüpheli konumuna düşürmüştü.

AlecAvcıÖdülü.png

Ekip, Shelly Dulard'ın istimbotunun orada soluk bir timsah avcısı ödülü bulup, bunu tozladıklarında, ödülün Alec'e ait olduğunu saptamışlardır. Ekip, Alec'in tüfek kullandığını ve timsah avlayabildiğini öğrendiklerinde Alec ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir. Alec'in timsahları koruması gerektiğini düşünen Amy, Alec'ten timsahları spor olsun diye mi avladığını öğrenmek istemiştir, çünkü durum biraz çelişkili idi. Alec, bir timsah öldürüp, onun yerine iki tane yetiştirdiğini dile getirmiş ve Amy'nin, yaşam tarzını sorgulamasından hoşnut kalmadığını belirtmiştir. Alec, aynı zamanda avcı kulübesinde timsah romu içtiğini de dile getirmiştir, tabii bu sırada Coleen'in saldırgan tutumundan daha çok bahsetmesi ve "ya ölürsün, ya öldürürsün" tarzı bir laf etmesi de ekibin Alec üzerindeki şüpheleri iyice arttırmıştı.

Vakanın sonunda katil olan Steve Bundy tutuklandığı için Alec, tüm suçlamalardan aklanmış, vakanın sonunda ise, Coleen'in ölmesine rağmen Gator Land'i Bay Area Bankasına satmak zorunda kaldığı öğrenilmiştir, yani banka, yine de Alec'ten parkı almayı başarmıştı.

Dumanlar ve Aynalar

Ekip, yanan genelevi aradıktan sonra orada bir tane ultrason bulup üzerindeki seri numarasını saptamışlar ve bunu Hannah'ya yollamışlardır. Analiz sonucuna göre ultrason Vanessa'ya aitti ve bu, kızın öldürülmeden önce hamile olduğunu göstermekteydi. İşin asıl önemli kısmı ise çocuğun babası Alec'ti. Ekip, Alec ile konuşmaya gittiklerinde Alec, Vanessa'nın hamile olduğunu bildiğini ve onu sevdiğini dile getirmiştir. Ekip, kendisine Vanessa'nın zamanında genelevde çalıştığını söylediklerinde Alec, geçmişte yaşananların geçmişte kalması gerektiğini ve birlikte ileriye bakmak ve bir aile kurmak istediklerini dile getirmiş, ayrıca da kızın son zamanlarda normal davranmadığını ve sürekli ağaç evinde takıldığını söylemiştir. Ekip, bunun üzerine Vanessa'nın kaldığı ağaç evini tekrar aramaya gitmişlerdir.

Ekip, genelevi tekrar aradıktan sonra orada Alec'in Vanessa ile olan bir fotoğrafını bulmuşlardır, fakat fotoğraftaki önemli bir detay, Alec'in Vanessa'ya para veriyor olmasıydı. Ekip, Alec'in kendilerine Vanessa'yı sevmesi konusunda yalan söylediğini ve aslında onun müşterisi olduğunu anlamışlar ve Alec'i tekrardan sorguya almışlardır. Alec, dediğine göre hep yalnızdı ve bir dosta ihtiyacı vardı ve buna en uygun kişi de Vanessa idi. Amy, kendisine Vanessa ve bebeğinden bahsettiğinde Alec, doğal olarak bir hayat kadınından çocuğunun olmasını istemeyeceğini belirtmiş, bu da Alec'i önemli bir şüpheli konumuna düşürmüştür, çünkü bu, son derece kuvvetli bir cinayet sebebi idi. Alec, Vanessa'yı öldürmediğini söylemiş, fakat kim yaptıysa bir taşla iki kuş vurarak hayatını kolaylaştırdığını dile getirdiğinde Amy, öfkeli ve tiksinmiş bir halde Alec'in pislik bir adam olduğunu ve onun, Vanessa'yı sevdiği yalanına aptalca inandığını dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Erikah Mabayo tutuklanmış olsa da ekip, Erikah tarafından öldürülen diğer üç kızdan biri olan Dolores Lovelace'in kimliğini, Vanessa'nın kaldığı ağaç evinin yakınında bulup, üzerinde ki parmak izlerini analize gönderdiklerinde bunların Alec'e ait olduklarını saptamışlar, bu sayede Alec, kendisini tekrardan ekibin radarında bulmuştur. Alec, hem parmak izlerinin kendisine ait olduğunu doğrulamış hem de Erikah'yı daha önce, mezarlıkta ceset gömerken gördüğünü itiraf etmiştir fakat ekip, öfkeli bir şekilde bunu neden polisten sakladığını sorduklarında ise, Erikah'dan korktuğunu, çünkü cinayeti o işlemiş gibi gösterebileceğini dile getirmiş, fakat aynı zamanda mezarın yakınında bir tane altın bir gül bulunduğundan da bahsetmiştir. Frank, Alec'i delil saklayarak kanunları çiğnemekten ötürü tutuklamış ve mezarlığa giderek cesetleri aramaya koyulmuşlardır. Bütün bu olanlarını sonunda da önceki kızların tıpkı Vanessa gibi öldürüldüğünü doğrulamışlar ve Harvey Fitchner'ın haftalar öncesinden kapatamadığı vakayı kapatabilmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki