Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alejandro Pratx

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Alejandro Pratx
AlejandroPratx.png
Profili
Tam Adı Alejandro Pratx
Diğer ad(lar)ı Kaptan Pratx
Uyruğu Kolombiya Bayrağı.png Kolombiya
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 81
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu(adı geçti)
Karanlıklar Ulusu(adı geçti)
Kralın Gölgesinde(tutuklandı)

Alejandro Pratx (d. 1935) Kralın Gölgesinde vakasında bir şüphelidir. Pratx'ın adı ondan önce iki vakada geçmiştir.

Profili

Alejandro Pratx, 81 yaşında, eski bir gemi kaptanı ve Antartika kaşifidir. Pratx kısa gri saçlıdır ve üzerine zeytin yeşili bir ceket giyer. Pratx aynı zamanda puro içer.

Vakalardaki Rolü

Ölüm Tangosu

Kaptan Pratx, SOMBRA'nın düzenlediği başarısız Antartika keşfinde kullanılan geminin kaptanıydı. Torunu Lorena Pratx'ın dediğine göre keşiflerin Arjantin hükûmeti tarafından durdurulmasının ardından Kaptan Pratx ve diğer kaşifler çeşitli ülkelere dağılmıştı. Lorena'nın büyük babasının nereye gittiğini söylememesi üzerine kütüphaneyi arayan oyuncu, Lorena'nın doğum belgesini bulmuş ve Armand Dupont'un incelemesi sonucunda Kaptan Pratx'ın Luzaguay adlı, fazla bilinmeyen ve Güney Amerika kıtasının 700 mil batısında bulunan bir ada ülkesine gittiğini öğrenmiştir.

Kralın Gölgesinde

Oyuncu Pratx'ın vapur biletini cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine Campanilla'da ne aradığını ve SOMBRA ile olan bağlantısını sorduğunda Pratx, o günlerin mazide kaldığını ve işi artık gençlerin devraldığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde ise tek söylediği herkesin kendi yaşına kadar yaşama şansına sahip olmadığıydı.

Oyuncu daha sonra Pratx'ın hapishanedeki torununa yazdığı ve içinde El Rey'in adının geçtiği kartpostalı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendisini El Rey olmakla itham ettiğinde Pratx, buna gülerek karşılık vermiş ve El Rey'in yıllarca kimliğini en yakın müttefiklerinden dahi saklandığını, şimdi neden Büro'ya açık etmek isteyeceğini söylemiştir. Oyuncunun kendisine El Rey'i, cinayeti işleyen o ise eninde sonunda yakalayacağını söylemesi üzerine Pratx, oyuncuya El Rey'den bir mesajı olduğunu, sonunun arkadaşı gibi olmasını istemiyorsa Campanilla'yı terk etmesini söylemiş ve bunun üzerine oyuncu, Pratx'ı Büro'yu tehdit etmekten ötürü göz altına almıştır.

Soruşturmanın sonunda katilin ve El Rey'in Arsenio Castillo olduğunun ortaya çıkması ile Pratx suçsuz bulunmuş fakat SOMBRA ile olan bağlantılarından ötürü tutuklanmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki