Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alex Lange

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Alex Lange
AlexLange.png
Profili
Tam Adı Alex Lange
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 66
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Alev Alev

Alex Lange (d. 1950) Alev Alev vakasında bir şüphelidir.

Profili

Büyükelçi Lange, ABD'nin Madagaskar'daki büyükelçisidir. Lange, dağınık gri saçlara, kahverengi gözlere ve bir pos bıyığa sahiptir. Genellikle üzerinde turuncu desenli bir gömlek ile gri bir takım elbise vardır. Lange aynı zamanda saman nezlesi hastasıdır, keskin nişancıdır ve bağımlıdır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın Büyükelçi Lange'ye yazdığı olay raporunu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Kurbanın kendisiyle konuştuğunu doğrulayan Lange, onu kaza sahasına gönderdiğini ve yardımın yolda olduğu güvencesini vermişti. Dediğine göre Lange, sürekli Madagaskar'a charter uçuşları yaptığı için genelde kurbanı resmi uçuşlar için kiralardı.

Oyuncu daha sonra Lange'nin uçakta yarı çıplak kızlarla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre fotoğrafı kurban çekmiş ve kendisine üst düzey kişilerin irtibat bilgilerini vermesi için bununla kendisine şantaj yapıyordu. Oyuncu kendisine sırf canı sıkıldığı için mi yarı çıplak kızlarla charter uçuşlarında parti düzenlediğini sorduğunda Lange, partiler, alkol ve kadınlar sayesinde gününü geçirdiğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Aristide Akintola'nın tutuklanması ile Lange suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra kendisine, bulduğu SOMBRA listesindeki isimleri sormak istemiştir. Dediğine göre Lavinia De Brills şu anda Büro'nun esas istikameti olan Kenya'daydı. Lange'nin anlattığına göre Lavinia, dünyanın en büyük elmas şirketinin varisiydi, bu da kendisini haliyle oldukça nüfuzlu birisi yapıyordu. Listedeki diğer isimler ise Afrika'nın dört bir yanında bulunan diğer nüfuzlu şahsiyetlerdi fakat Büro'nun o anlık irtibatı Lavinia idi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki