Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alexander Vladinsky

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
AV.png
Profili
İsmi

Alexander Vladinsky

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

31

Ağırlığı

150 Ibs (68kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Göl Gelini(tutuklandı)

Alexander Vladinsky (d. 1982), bir şair ve Göl Gelini (Vaka #27)'nde Mary Gray'in katilidir.

Profili

Alexander, 31 yaşında, uzun siyah saçlı, mavi gözlü ve anlının sol tarafında çizik izi olan bir adamdır. 150 Ibs (68kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Üzerine beyaz gömleğin üstüne açık kahverengi bir süveter, onunda üstüne koyu kahverengi bir takım elbise giyer, ayrıca gömleğinin sağ yakasında çamur izi vardır. Ceketinin sol üst cebinde bir tane kırmızı gül ile kuş tüyü taşır ayrıca boynuna açık mavi bir şal takar. Alexander'ın ayrıca pul topladığı ve köpek sahibi olduğuna bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Alexander, bir şair ve ve kurban Mary Gray'in sevgilisi idi.

Thomas Benson ekibe Mary öldürülmeden bir gün önce esrarengiz bir adam tarafından ziyaret edildiğini söylemiştir. Thomas'ın tarifine göre adam uzun kahverengi saçlı, mavi gözlü idi ve kadınsı bir ağza sahipti. Ekip, esrarengiz adamın bu özelliklerini veri tabanında aramışlar ve Alexander'ın, adamın eşgaline birebir uyduğunu fark etmişlerdir. Alexander ayrıca zamanında gül çalmaktan da tutuklanmıştı.

Ekip Alexander'ı sorguya aldıklarında Alexander kendilerine Mary'nin onun ruh ikizi olduğunu ve hayatı boyunca aradığı kadının o olduğunu söylemiştir. Alexander, kurbanın gazete ilanını gördüğünde aradığı kadının "O" olduğunu anlamıştı.

Vakanın sonunda ise bütün deliller Alexander'ı işaret ettiği için tutuklanmıştır. Alexander'ın akli dengesi yerinde değildi ve her şeyi şiir gözünden görürdü. Alexander, Mary'yi seviyordu ve ona göre aşk, tutku ve ölüm aynı şeylerdi, bu da cinayeti onun en büyük arzusu kılmaktaydı. Akli dengesi yerinde olmadığı için Yargıç Hall kendisine bir psikiyatr gözetimi altında 30 yıl hapis cezası vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki