Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alfie McNaulty

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

AlfieMcNaulty.png
Alfie McNaulty

Alfie McNaulty, Katil, Eli Alır (Vaka #51/107)'da kurbandır.

Profili

Alfie, "Mennagio Kumarhanesi"nde çalışan bir krupiye, aynı zamanda da eski bir mücevher hırsızı idi. Alfie, kısa siyah saçlı ve mavi gözlü bir adamdı ve öldürüldüğü sırada yeşil bir krupiye üniforması giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Alfie'yi Paradise Strip'te, sol gözüne krupiye değneği geçirilmiş halde bulmuş ve krupiye değneğini cinayet silahı olarak kayda geçmiştir. Otopsi sonucuna göre değnek, Alfie'nin beynini delip geçmiş ve onu saniyesinde öldürmüştü. Roxie ayrıca değneğin ucunda karides kokteyline ait izlere rastlamıştı, bu da katilin karides kokteyli yediğine işaret etmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın ardından Alfie'nin katilinin, profesyonel bir kumarbaz olan Grace O'Brien olduğu ortaya çıkmıştır.

Grace'in anlattığına göre ikisi, zamanında Cennet Şehrindeki en üst sınıf mücevher mağazalarını soymuşlardı fakat Alfie'nin Cennet Şehrinde krupiyelik yapmaya başlamasından beridir işler değişmişti. Grace, Alfie'den kibarca Mennagio Kumarhanesinin mücevher mağazasını soymasını istemiş fakat Alfie, artık hırsızlık günlerini geride bıraktığı ve krupiyelik kariyerini riske atmak istemediği için reddetmiştir. Bunun üzerine Grace, soygunu tek başına yapmak zorunda kalmış fakat Alfie, Grace'i Cennet Şehri Emniyetine bildirerek soygun girişimine engel olmak istemişti. Alfie'nin işine engel olmasını istemeyen Grace'in Alfie'den kurtulması gerekiyordu, bu yüzden de işe Alfie'nin masasında bir iki el poker oynayarak başlamıştı. Grace oyun sırasında bir tabak karides yedikten sonra tabağın üzerine Alfie'ye kendisi ile dışarıda buluşma notu yazmıştı. Planı takır takır işleyen Grace, Alfie'yi dıraşıda yakaladıktan sonra önce neon tabelası ile Alfie'yi bayıltmış, daha sonra da krupiye değneğini sol gözüne iteleyerek onu öldürmüştür. Fakat oyuncu Grace'ten daha talihli çıkmıştı çünkü oyuncunun soruşturma becerileri karşısında hiç şansı olmayan Grace, işlediği suçlardan ötürü mahkeme karşısına çıkarılacaktı.

Grace, tutuklanmamak için Yargıç Dante'yi tatlı dilini kullanarak poker oynamaya davet etmiş fakat Dante, katillerle kumar oynamanın riskli olduğunu belirterek teklifi geri çevirmiş ve Alfie'yi öldürmekten ötürü Grace'e 20 yıl hapis cezası vermiştir. Dante'nin kararı Grace'in hoşuna gitmemişti fakat Dante'nin en iyi olduğu alan suçlulara ceza vermekti. Mahkemenin ardından Frank, oyuncunun bu vakanın ardından kumar oynamak isteyeceğini düşünmüştü, fakat oyuncunun aklında eğlenmekten ziyade bölgede daha işe yarar şeyler yapmak vardı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki