Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alfred Ziegler

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
A. Ziegler.png
Profili
İsmi

Alfred Ziegler

Boyu

5'5" (1,64m)

Yaşı

56

Ağırlığı

135 lbs (61 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Grimsborough Bombası
Son Yemek

Alfred Ziegler (d. 1957) bir sosisli sandviç satıcısıdır. Aynı zamanda Alfred, Grimsborough Bombası (Vaka #13) ve Son Yemek (Vaka #17)'te bir şüphelidir.

Profili

Alfred, 56 yaşında, kör bir adamdır. Kahverengi gözlüdür ve kan grubu AB+'tir. Siyah güneş gözlükleri takar, üstünde bir logo olan beyaz bir şapka ve beyaz bir tişörtün üstüne kırmızı ve üstünde sosisli sandviç resmi olan bir önlük giyer. Önlüğünün sağ tarafında hafif bir hardal lekesi vardır.

Son Yemek vakasında Alfred'in yemek yapmayı bildiği ve deterjan kullandığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Alfred ilk defa Grimsborough Bombası'nda ekip hot-dog tezgahının yakınlarını ararken görülmüştür. Alfred, o vakada kurban olan Henry Crosby'yi tanıyordu ve iyi arkadaştılar. Alfred bu vakada ekibe bayağı bir yardımcı olmuştur.

Alfred, Daisy Thompson'ın öldürüldüğü Son Yemek adlı vakada tekrar bir şüpheli olarak görülür. Ekip kurbanın mutfağında "Alfred's Hot-Dogs" yazılı bir peçete buldukları için Alfred ile konuşmaya gitmişlerdir. Aynı vakanın ek soruşturmasında Alfred'in waffle makinasını çocuklar çaldıkları için ekipten yardım ister. Ekip waffle makinasını bir yaprak yığınının içinde bozulmuş bir halde bulurlar ve bunu tamir edip Alfred'e geri verirler.

Also on Fandom

Random Wiki