Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Alice Blick

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
AliceBlick.png
Profili
İsmi

Alice Blick

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

25

Ağırlığı

130 lbs (60 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açlık Uçakları

Alice Blick (d. 1989), Kaptan Pilot Harry Hugo'nun öldürüldüğü Açlık Uçakları (Vaka #28/84)'nda bir şüphelidir.

Profili

Alice, 25 yaşında, uzun, kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir kızdır. Haftalar önce yaşanan Osprey Havayollarına ait uçak kazasının sağ kurtulan yolcularından biri olan Alice, genellikle beyaz gömleğin üzerine bir kısmı parçalanmış siyah bir palto giymekte ve boynunda gri bir tilki postu takmaktadır. Bunun yanında saçının üstüne bir adet yaprak, gözünde siyah çerçeveli bir gözlük ve yüzü ile vücudunun bazı kısımlarında kan izleri vardır. Tüm bunların yanı sıra Alice'in dikiş bildiği, bitkisel diş macunu kullandığı ve soğuk ısırığına sahip olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Yolcu listesi.png

Üzerinde Alice'in adının bulunduğu yolcu listesi.

Ekip kaza alanının orada, üzerinde Alice'in adının yazılı olduğu Osprey Havayollarına ait bir uçuş manifestosu bulduktan sonra Alice'i şüpheliler listesine eklemişlerdir. Russell Crane'in dediğine göre Alice yalnız takılan birisi idi ve ekibe Alice'i terk edilmiş askeri gözlemevinde aramalarını söylemiştir. Ekibin gözlemevini aramaları Alice'in hiç hoşuna gitmemişti çünkü yalnız kalmak istiyordu, fakat Alice'in itirazlarına tahammülü olmayan ekip, kızı derhal karakola götürüp sorgu odasına almışlardır.

Alice kapalı ortamlardan hiç haz etmediğini dile getirmiş fakat Amy, yine de kendisine uçağın öldürülen pilotu Harry Hugo'dan bahsetmiştir. Kaptan Hugo ile hayatta kalma eşyalarını paylaşmak zorunda kalan Alice, Kaptanın sapık bir adam olduğunu düşünmekteydi. Kaptan Hugo'dan kaçan Alice, dağlara sığınmış ve ekipten kendisini soğukta bırakmalarını istemiştir.

Daha sonra Hannah Choi'nin ekibe Alice'in karakolda olmadığını bildirmesi üzerine ekip, uçak enkazının oraya gitmişler ve Alice'i orada bulmuşlardır. Alice her ne kadar polis tarafından takip edilmekten hoşlanmasa da Amy, kendisine suçsuzluğu ispatlanana kadar karakolda kalma zorunluluğu olduğunu belirtmiştir.

Ekip daha sonra enkaz alanındaki kardan adamın üzerindeki kanı Yann Toussaint'e analiz ettirmişler ve kanın ölü bir tilkiye ait olduğunu öğrenmişlerdir. Alice'in boynunda ölü bir tilkinin postunun olduğunu fark eden ekip, kızla tekrardan konuşmak durumunda kalmışlardır. Alice, konuşma sırasında, geceleri ormandan çıkıp insanları kaçırdığına inanılan bir yaratık olan Uyurgezerden bahsetmiş ve onun kendisine avlanmayı öğrettiğini, aynı zamanda Harry Hugo'yu öldürme yetkisini verdiğini getirmiştir, çünkü Alice, Kaptan Hugo'nun özellikle uçak kazasından sonra diğer yolculara sarkıntılık yaptığından şüphelenmekteydi. Bu yüzdende Kaptan Hugo'yu korkutmak adına kardan adamın üstüne malum mesajı yazmıştı.

Alice'in Günlüğü.png

Alice'in Uyurgezer hakkındaki günlüğü.

Vakanın bitiminde Alice'in suçsuz olduğu kanıtlansa da oyuncunun uçak enkazının orada günlüğünün bulunması ve günlüğün kendisine ait olduğunun Russell Crane tarafından doğrulanması ile oyuncu ve Duncan Young ile Uyurgezer hakkında işbirliği yapmak durumunda kalmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki