Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Allen Muir

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
AllenMuir.png
Profili
İsmi

Allen Muir

Boyu

6'3" (1,90m)

Yaşı

60

Ağırlığı

140 lbs (63kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ormana Doğru
White Peaks Projesi
Gecenin Sonunda
Wastes'e Doğru

Allen Muir (d. 1954), Paula Mahler'in öldürüldüğü Ormana Doğru (Vaka #27/83)'da,Virginia Watchbird'in öldürüldüğü White Peaks Projesi (Vaka #29/85)'nde, Roberto Vasquez'in öldürüldüğü Gecenin Sonunda (Vaka #30/86) ve David Rosenberg'in öldürüldüğü Wastes'e Doğru (Vaka #57/113)'da bir şüphelidir.

Profili

Allen, 60 yaşında, uzun ve oldukça dağınık gri saçları ve oldukça uzun bir sakalı ve pos bir bıyığı olan, yeşil gözlü bir adamdır ve saçında bir adet ağaç dalı, bir adet yaprak ve bir adet ağaç mantarı bulunmaktadır. Ormanda yaşayan bir münzevi olan Allen, genel olarak kırmızı bir gömleğin üstüne yırtık pırtık, yeşil bir ceket giymektedir. Tüm bunların yanında Allen'ın düğüm atmayı bildiği, yürüyüş çizmeleri giydiği ve ağaç mantarları ile temasta olduğu bilinmektedir.

İkinci görünüşünde Allen, saçındaki mantardan kurtulmuştur. Onun yerine kıyafetinde ponpon vardır ve bal kabağı çorbası içtiği öğrenilmiştir.

Son görünümünde Allen, ilk görünümü ile neredeyse aynı şekilde görülmektedir. Burada ise bulmacaları sevdiği ve üzerinde böğürtlen kokusu taşıdığı öğrenilmiştir.

Vakadaki Rolü

Allen, Beyaz Tepeler ormanlarında yaşayan bir münzevidir.

Ormana Doğru

Ruthie Samson'ın karakola gelip ekibi Uyurgezer adlı, geceleri ormandan çıkıp insanları kaçırdığı rivayet edilen yaratık hakkında uyardıktan ve ekibe taş çemberin çevresini aramaları gerektiğini söyledikten sonra ekip, Ruthie'nin bahsettiği yere gitmiş, ve orayı aradıktan sonra Allen, birden bire ortaya çıkarak ekibi korkutmuş, bunun üzerine ekip, Allen'ı şüpheliler listesine eklemişlerdir.

Allen'ın derdi ekibi korkutup kaçırmaktı fakat Frank, kendisinden Uyurgezer olması konusunda şüphe duymuştur. Allen'ın dediğine göre insanları korkutup kaçırmasının tek amacı, onların güvenliklerini düşünerek onları Uyurgezerden uzakta tutmaktı. Anlattığına göre Paula'da dahil olmak üzere kimseyi tanımıyordu, çünkü her zaman turistlerden uzakta dururdu, fakat aynı zamanda cinayete karşı birisi idi.

Ekip daha sonra Paula'nın fotoğraf makinesini bulmuşlar ve resimde Allen'ın Paula'yı korkuttuğunu fark etmişlerdir. Bu fotoğraf, Allen'ın ekibe Paula'yı tanımadığı konusunda yalan söylediğini göstermiş fakat yine de, her ne kadar fotoğrafının çekilmesinden hoşlanmasa da kimseyi öldürmeyeceğini dile getirmiştir, ki fotoğraf makinesini de bu yüzden kırmıştı. İkinci konuşma sırasında Allen'ın evi bildiği ormana karşı son derece koruyucu takıldığı gözlemlenmiştir.

Vakanın bitiminde Ruthie'nin katil olduğunun anlaşılması üzerine Allen serbest bırakılmış, fakat son olarak Duncan Young'ın isteği üzerine Uyurgezer hakkında bilgi vermek durumunda kalmıştır. Allen, ekibe taş çembere bakmalarını söylemiştir çünkü, dediğine göre taş çember ile Uyurgezer arasında bir bağlantı vardı.

White Peaks Projesi

Ekip, öldürülen belgesel yapımcısı Virginia Watchbird'ün VHS kasetini bulup bunu Hannah Choi'ye yolladıktan sonra görüntülerde Allen'ın Virginia ile kavga ettiğini görmüşler ve derhal Allen ile konuşmaya gitmişlerdir.

Allen yakınında bir ziyaretçi istememekteydi fakat Frank, kendisine Virginia ile kavga ettiğini gösteren VHS kasetinden bahsetmiş ve Allen'dan bunun sebebini açıklamasını istemiştir. Virginia'nın Allen'dan Uyurgezer hakkında bilgi koparmaya çalışması Allen'ın hoşuna gitmemişti, fakat yine de ekibe koşullar ne olursa olsun, asla kan dökmeyeceğini dile getirmiştir. Allen, Uyurgezerin kol gezdiği ormanda yaşadığı için Virginia, kendisini sürekli rahatsız etmekteydi fakat Allen, Uyurgezer hakkında bir belgesel çekilmesine karşıydı. İnsanların sürekli filme alınmasının hoş karşılanmayacağını bilen ekip (Virginia'nın vurdumduymazlığına rağmen), Allen ile konuştuktan sonra Charlie Watchbird'ün damıtma tesisine gitmeye karar vermişlerdir.

Allen Oyuncak Bebek.png

Allen'ın oyuncak bebeği.

Ekip, metruk kulübede Virginia'ya benzeyen bir bebek bulduktan sonra Allen ile bir kez daha konuşmaya gitmişlerdir. Allen, ekibe bebeği kendisi yaptığını söylemiş, fakat ekip bebeğe dokundukları içinde sinirlenmişti ve bebeği derhal geri istemişti. Frank, Allen'ın Virginia'dan nefret etmesine rağmen neden kızın bebeğini yaptığını kavrayamamış, bu yüzden Allen, aralarındaki ilişkinin daha çok sevgi-nefret ilişkisi olduğunu ve eğer sinirli olmasaydı kızla konuşabileceğini dile getirmiştir. Allen Virginia'ya Uyurgezer hakkında kendi isteği ile bilgi vermiş ve daha önce kıza karşı fevri davrandığı için ölümünden üzüntü duymuştur. Ekip, Allen ile konuştuktan sonra bebeği ona geri vermişlerdir.

Allen, Virginia cinayetinden ötürü Lola Dickinson'ın suçlu bulunması ile serbest bırakılmış, fakat Amy Young ve annesi Miriam Young ile yaşanan kavga olayına dolaylı olarak dahil olmuştur. Amy'nin izini takip etmeyi başaran ekip, Allen'ın, çocukluk arkadaşı Virginia'yı kaybetmenin şokunu yaşayan Amy'yi neşelendirdiğini fark etmişlerdir. Allen Amy'ye her hangi bir biçimde zarar vermemişti ve tek yaptığı barışçıl yollarla kıza yardım etmekti.

Gecenin Sonunda

Allen Korkuluk.png

Allen'ı yaptığı korkuluk

Allen, Roberto Vasquez adlı şehir efsanesi avcısının tahminlere göre Uyurgezer tarafından öldürüldüğü bu vakada bir kez daha ekibin karşısına çıkmıştır. Ekip dağın zirvesinde, yüzünde Uyurgezer maskesi olan bir korkuluk bulduktan sonra üzerinden bazı iplikleri alarak analiz için Yann Toussaint'e yollamışlar ve ipliklerin Allen'a ait olduğunu saptamışlardır. Yann'ın bulguları üzerine ekip, yaşlı münzevi ile bir kez daha konuşmaya gitmişlerdir.

Allen ekibe korkuluğu insanları korkutup kaçırmak için yaptığını itiraf etmiş fakat Amy kendisinden cinayet mahallinde buldukları kağıttan geminin üzerindeki tehdit notunu onun yazıp yazmadığını öğrenmek istemiştir. Allen ekibe kimseyi tehdit etmediğini ve kimseyi öldürmediğini belirtmiş ve tek yaptığı şeyin korkuluklar yaparak insanları kendisinden uzak tutmak olduğunu söylemiştir. Allen son olarak ekibe Uyurgezerin her yerde olduğunu ve evlerine gidip bütün kapıları kilitlemelerini söylemiştir.

Allen Mesaj.png

Allen'ın Roberto'ya ithafen yazdığı mesaj.

Ekip daha sonra üzerinde Roberto ve Allen'ın çiziminin olduğu ve "Senden nefret ediyorum!" yazılı bir tablet bulup birleştirdikten sonra Allen ile bir kez daha konuşmak durumunda kalmışlardır. Amy bütün ciddiyeti ile Allen'ı sorguya çektiğinde Allen, ekibe Virginia'nın cinayetini hatırlayıp hatırlamadıklarını sormuştur. Amy Virginia'nın ölümünün şokunu halen üzerinden atamadığını söylediğinde Allen, başta her ne kadar kavga etmiş olsalar da Virginia'yı arkadaşı gibi gördüğünü ve tableti çizmesinin amacının Roberto'nun Virginia'yı koruması gerektiğin halde koruyamamış olmasından kaynaklandığını dile getirmiştir.

Berduş Taşı.png

Bölgenin güvensiz olduğu manasına gelen sembol.

Vakanın sonunda Uyurgezer maskesinin altındaki gerçek yüzün ortaya çıkması ile birlikte Allen'ın suçsuz olduğu anlaşılmış fakat Frank, oyuncu ile birlikte bölgede daha fazla Uyurgezer vakası olmadığından emin olmak için devriyeye çıktığında ekip, Allen'a bir kez daha rastlamışlardır. Ekip, kapalı köprünün orada üzerinde garip bir sembol bulunan bir taş bulmuşlar ve sembolün ne manaya geldiğini bilmedikleri için taşı Hannah Choi'ye yollamışlardır. Analiz sonucuna göre sembol, aslında evsizler tarafından kullanılan berduş alfabesi ile yazılmıştı ve bölgenin güvensiz olduğu manasına gelmekteydi. Frank sembolü çizenin Allen olduğunu tahmin edebilmiş ve ekip Allen ile bir kez daha konuşmaya gitmişlerdir.

Allen ekibe Beyaz Tepelerde yaşamın zor olduğunu çünkü bölgedeki yaşam koşullarının yaşamaya elverişsiz olduğunu söylemiştir. Bölge fazla dost canlısı olmadığı için Allen, ekibe dağın tepesinde bir önemli bir eşyasını bıraktığını söylemiş ve kendisi oraya geri çıkamayacağı için ekipten malum eşyayı bulmalarını istemiştir.

Allen Gençliği.png

Allen'ın Gençliği.

Ekip dağın tepesinde Allen'ın bir zamanlar Birleşik Devletler Deniz Piyade Kolordusunda görev yapmış olduğunu gösteren eski bir fotoğraf bulmuşlar ve bunu derhal Allen'a geri vermişlerdir. Allen bir zamanlar usta bir denizciydi fakat görev sırasında yaralanmış olmasından ötürü emekliye ayrılmak zorunda kalmış ve gazi maaşı da geçim için yeterli olmadığından ötürü hayatını bir münzevi olarak devam ettirmek zorunda kalmıştı. Allen, her ne kadar insanlar kendisini bir canavar sandıkları için öfkelenmiş olsa da, oyuncunun hayatını önemli bir ölçüde değiştirdiğini sözlerine eklemiştir.

Wastes'e Doğru]

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki