Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Amrita Kumar

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Amrita Kumar
AmritaKumar.png
Profili
Tam Adı Amrita Kumar
अमृता कुमार
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 23
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Tehlikeli Sular(tutuklandı)

Amrita Kumar (Hintçe: अमृता कुमार; d. 1993) Tehlikeli Sular vakasında Deepak Kumar'ın katilidir.

Profili

Amrita, 23 yaşında bir genç kızdır. Amrita, uzun, örgülü siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve genellikle üzerine yeşil bir tişört giymektedir. Bunun yanı sıra gümüş bir hızma takmaktadır ve başında bir kulaklık vardır. Tüm bunların yanında Amrita'nın sağlak olduğu, sabıka kaydı olduğu ve Gandi'den alıntı yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın anahtarlarının üstünde Amrita'nın DNA'sını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Amrita ağabeyinin ölümünden ötürü üzgün olsa da teselliye ihtiyacı olmadığını ve kendi başının çaresine bakabileceğini söylemiştir. Dediğine göre ağabeyi ile birlikte sokaklarda, zorluklar içinde büyümüş fakat sonradan Deepak polis olup, kendisi de çağrı merkezinde çalışmaya başlayınca normal bir hayat sahibi olmuşlardı. Oyuncu kendisine Deepak'ı kimin öldürmüş olabileceğini sorduğunda ise polis olması dışında ağabeyinin sakin bir hayat sürdüğünü dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Amrita'nın çantasında bir tabanca temizleme fırçası bulmuş ve kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Oyuncunun kendisine neden silahı olduğundan bahsetmediğini sorması Amrita'nın hoşuna gitmemişti. Oyuncu kendisine polis olan ağabeyinin bundan pek hoşlanmayacak olduğunu belirttiğinde ise Amrita, silahı aslında kendisine ağabeyinin aldığını söylemiştir. Çünkü kurbanın polis olarak görevi, kardeşine kendisini savunmayı öğretmekti. Fakat dediğine göre tsunami Bombay şehrini vurunca silahını kaybetmişti.

Soruşturmanın sonunda ise Deepak'ı öldürenin Amrita'dan başkası olmadığı ortaya çıkmıştır. Amrita başta abisini sevdiğini söyleyerek cinayeti inkar etse de sonradan inkar etmişti. Dediğine göre Amrita, müzede yalnız olduğu sırada arkasından birisinin yaklaştığını fark etmiş ve, abisinin nefsi müdafaa konusunda söylediğini göz önüne alarak yaklaşan kişiyi yağmacı zannettiği için silahını ateşlemişti. Fakat vurduğu kişinin aslında abisi olduğunu fark ettiğinde Kumar çoktan ölmüştü.

Mahkemede Yargıç Adaku, cinayetin bir kaza sonucu olduğunu göz önünde bulundurmuş fakat yine de öldürülen kişi bir polis olduğu ve polise yalan söylediği için Amrita'yı 7 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki