Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ana Gutierrez

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Ana Gutierrez
AnaGutierrez.png
Profili
Tam Adı Ana Gutierrez
Uyruğu Meksika Bayrağı.pngABD Bayrağı.png
Meksika-Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 127 lbs (57 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Bağladıkları

Ana Gutierrez (d. 1992) Ölümün Bağladıkları vakasında bir şüphelidir.

Profili

Ana, 24 yaşında bir genç kızdır. Ana uzun kahverengi saçlıdır, üzerine siyah bir tişört giyer ve bej bir önlük ile başına kırmızı bir şapka takar. Bunun yanı sıra Ana moka içer ve ABD ulusal marşını bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın kahve bardağındaki yazıyı inceledikten ve yazının Ana'ya ait olduğunu öğrendikten sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Ana, mola verdiği sırada kendisini rahatsız etmesinden ötürü oyuncuya kızmış ve tek yaptığı şeyin kurbanın siparişini vermek olduğunu söylemiştir. Kurban hakkında hatırladığı tek şey kahvesini içtikten sonra pazar yeri tarafına doğru gittiğiydi.

Oyuncu daha sonra Ana'nın Kelly'ye verdiği ve üzerinde "Kelly, bundan daha Amerikanı olmaz!" yazan müshilli turtayı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre mühsilli turtayı kendisine kasten vermişti, sebebi ise Kelly'nin ırkçı olması ve kendisine kahvesinin "gerçek bir Amerikalı" tarafından yapılmasını istediğini söylemesiydi. Kelly'nin geri kafalılığı karşısında köpüren Ana, kendisinin en az Kelly kadar Amerikalı olduğunu belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Virginia Purnell'in tutuklanması ile Ana suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki