Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ana Herdez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
AnaHerdez.png
Profili
İsmi

Ana Herdez

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

40

Ağırlığı

190 lbs (87 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Hiçbir Yere Giden Yol

Ana Herdez (d. 1975), Cal Stark'ın öldürüldüğü Hiçbir Yere Giden Yol (Vaka #39/95)'da bir şüphelidir.

Profili

Ana, 40 yaşında, orta uzunlukta siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir kadındır. Ren Kanyonu yerlisi bir otoban polisi olan Ana, genel olarak bilindik bir otoban polisi üniforması giymekte ve üniformasının sol göğüs bölgesine gümüş bir polis yıldızı takmaktadır. Aynı zamanda kahverengi korucu şapkası ile güneş gözlüğü takmaktadır. Tüm bunların yanında Ana'nın pikap kamyonet kullandığı bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka95Altıpatlar.png

Ekibin Stark Çiftliğinde buldukları altıpatlar.

Ekip, Stark Çiftiğinde bir adet mini altıpatlar bulduktan sonra bunun sahibini tespit etmesi için Hannah Choi'ye göndermişler ve Hannah, altıpatların Ana'ya ait olduğunu doğruladıktan sonra ekip Ana'yı sorgu odasına götürmüşlerdir. Dediğine göre Ana, Cal'i yoklamak için Stark Çiftliğine gittiği sırada altıpatlarını orada düşürmüştü ve Cal'i sürekli kontrol etmekteydi çünkü bir yerde Ren Kanyonunda huzurun sağlanması buna bağlıydı. Frank kendisine daha sonra Cal'in ölümünü duyurmak zorunda kalmıştır.

Ana daha sonra karakola baskın verir gibi gelerek vakaya el koyma girişiminde bulunmuş ve olayı fark eden Amir Marquez, Ana'ya derhal bu yaptığına son vermesini söylemiştir. Bunun üzerine daha da ileriye giden Ana, Andrea'ya onun Amiri olmadığını söylemiş fakat Andrea, kendisine eğer silahını indirmez ise işini kaybedebileceğini söyleyerek karşılık vermiştir. Andrea Ana'yı sorgu odasına gönderdikten sonra ekibe Polis Akademisini birlikte bitirmiş olduklarını söylemiş ve şu anda Emniyet Müdiresi olmasının nedeninin de Ana'dan her yönden farklı olmasından ötürü olduğunu dile getirmiştir. Sorgudan önce Andrea, ekibe kanyon manzarasına tekrardan bakmalarını söylemiş ve kanyon ziyaretinden sonra oyuncu, Andrea ile birlikte Ana'nın sorgusuna inmiştir.

Sorgu odasında Andrea ve Ana tekrardan birbirlerine girmişlerdir. Ana, Andrea'yı katilin ellerinden kayıp gitmesine müsaade etmekle suçlarken Andrea, buna karşılık Cal'in öldürülmüş olduğundan ancak şüpheli olduktan sonra haberi olduğunu söylemiştir. Ana aynı zamanda Cal'i Andrea'dan daha iyi tanıdığını da dile getirmiş ve bunun üzerine Andrea, Ana'ya katil çıkması durumunda bir yere kaybolmamasını söylemiştir.

Vakanın sonunda Ana'nın suçsuz olduğu anlaşılmıştır. Vakanın kapanmasının ardından Bubba Wyatt, ekstazi kaçakçılığından ötürü tutuklanmış, daha sonra Andrea, Ana'nın gönlünü almak için bir şeyler yapmaya karar vermiştir. Bunun üzerine Ana, ekibe Andrea'nın Ren Kanyonu yerlisi olduğunu duyurmuş ve ekip kendisine bunu sorduklarında Andrea, cevap vermekten kaçınarak özel hayatının özel kalması gerektiğini söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki