Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Anbu Devanesan

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Anbu Devanesan
AnbuDevanesan.png
Profili
Tam Adı Anbu Devanesan
அன்பு தேவநேசன்
Uyruğu Singapur Bayrağı.png Singapur
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 37
Ağırlığı 157 lbs (71 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Aşkın Bıçağı Kördür(tutuklandı)

Anbu Devanesan (Tamilce: அன்பு தேவநேசன்; d. 1979) Aşkın Bıçağı Kördür vakasında Constance Tan'in katilidir.

Profili

Anbu, 37 yaşında bir iş adamıdır. Anbu orta uzunlukta dalgalı siyah saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve beyaz bir gömleğin üzerine lacivert bir ceket giymektedir. Anbu'nun ayrıca durian meyvesi yediği, silat yaptığı ve Singapore Sling içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Anbu, oyuncunun cesedi bulmasının ardından şüpheli olmuştur. Anbu, Constance'ın ölümünden ötürü sürekli ağlamakta ve kendisinin onunla sevgili olduğunu belirtmekteydi. Dediğine göre Constance kendisine romantik bir sürpriz hazırlamıştı fakat aldığı tek şey ölüm haberi olmuştu. Oyuncu, Anbu'yu daha fazla sorgulayamadan Michelle Zuria tarafından durdurulmuş, oyuncu da bunun üzerine kurban hakkında Michelle'in bizzat kendisiyle konuşmaya karar vermiştir.

Anbu daha sonra Constance'ın olmadığı bir dünyada yaşamak istemediğini söyleyerek binanın çatı katına çıkmış ve intihar girişiminde bulunmuş, fakat son anda oyuncu tarafından kurtarılmıştı. Oyuncu daha sonra ise Anbu'nun aynı zamanda kurbanın iş dünyasındaki rakibi olduğunu öğrenmiş ve kendisine bu kez bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Constance ile iş vesilesiyle tanışmıştı ve başta anlaşamamalarına rağmen sonra birbirlerine aşık olmuşlardı. Anbu son olarak da ona evlenme teklifi etmeyi planladığını fakat bunun artık gerçekleşemeyeceğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin, aynı zamanda da bir SOMBRA ajanı olduğu öğrenilen Anbu'nun ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Anbu aslında Constance'ı sevmekteydi fakat Constance, kendisinin SOMBRA adına kara para akladığını öğrenmiş, bu yüzden de kendisini ifşa edip cihazı çalmıştı. Bunun üzerine boş durmayan Anbu, kızı karnından parang ile bıçaklamış ve telefonu da cesedinden almış, daha sonra cihazı saklarken birisi onu gördüğü için de hedef saptırmak için intihar ediyormuş gibi yapmıştı. Oyuncu kendisine kelepçeyi takacağı sırada silahını çeken Anbu, Elliot'u esir almış ve Carmen kendisine ateş edemeden Elliot'la birlikte kaçmıştı.

Daha sonra Jonah'ın önerisiyle bahçelere tekrar göz atan oyuncu, burada Elliot'un cep telefonunu bulmuştu ve telefonda, "rıhtım" yazan gönderilmemiş bir mesaj vardı. Jonah'ın dediğine göre katil muhtemelen ülkeyi deniz yoluyla terk edecekti. Bunun üzerine rıhtıma giden oyuncu, Anbu'yu Elliot ile kaçarken yakalamış ve Jonah, Anbu tetiği çekemeden onu elinden vurarak Elliot'u kurtarmıştı. Yaşanan zorlu kovalamacanın ardından mahkeme karşısına çıkarılan Anbu, Constance Tan'ı öldürmek, SOMBRA adına kara para aklamak, bir Büro ajanını alıkoymak ve polise yalan söylemekten ötürü ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki