Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Andrew Ashworth

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
AndrewAshworthGrimsborough.png
Andrew Ashworth

Andrew Ashworth, Belalı Sular (Vaka #43)'da kurbandır.

Profili

Andrew, kısa, dağınık kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Öldürülmeden önce üzerinde beyaz bir gömlek ile açık kahverengi bir kazak, onunda üstünde gri bir ceket vardı. Andrew, aynı zamanda Ashworth mirasının ve işinin varisi idi.

Cinayetin Detayları 

Ekip, Grimsborough kıyılarında, Martha Price'ın yatında iken, Andrew'ın cesedi Jones tarafından denizden çıkartılmıştır. Aynı zamanda vücudunun belden aşağısı kıskin bir obje ile koparılmıştı. Otopsi sonucuna göre kurbanı öldüren şey, tekne pervaneleri idi.

Daha sonra Nathan, kurbanı öldüren teknenin Martha Price'ın zengin seçmenlerini etkilemek için kullandığı tekne olduğunu duyurmuştur, tabii vücudundaki kesikler Andrew'ın su altında biçildiğini gösteriyordu. Ayrıca bütün bunlar içinde katilin tekne sürmeyi biliyor olması gerekirdi -- yani katil tekne ile açılıyordu.

Katil ve Nedenleri

Andrew'ın katili Isabella Fairchild'dır.

Jones, Isabella'nın katil olması üzerine şoka uğramış, fakat Isabella, Andrew'ı öldürdüğünü inkar etmemişti. Isabella, Andrew ile sürekli bağış kampanyalarında karşılaşıyordu ve Andrew, ne zaman Isabella'yı görse kızla flört etmeye çalışıyordu. Isabella, sonunda Andrew'ın kurlarına dayanamamış ve ikisi bu sayede ilişkilerini başlatmışlardır. İkisi de Jezabela'nın Zindanının müvadimleri olmuşlardı, fakat barın dışında Andrew, Isabella'nın hayatını her yönden kontrol etmek istediğini söylediğinde kız Andrew'dan ayrımış, fakat Andrew ondan sonra da kızın peşini bırakmamıştır. Isabella, o gece Andrew'ı tekrar görmek istediğini söyleyerek yata çağırmış, daha sonra Archibald'dan biraz bal likörü çalarak yata geri dönmüştür. Daha sonra da Andrew'dan "oyunlarının" bir parçası olarak suya atlamasını istemiş ve atladıktan sonra da teknenin motorlarını çalıştırarak tekneyi Andrew'ın üzerine sürmüştür.

Mahkeme sırasında Isabella, cinayeti işlediğini kabul etmiş, aynı zamanda da babasının kendisine kendi sorunlarına çözmek için başkalarına güvenmemesi gerektiğini söylediğini de belirtmiştir, ki bu Andrew'ı öldürmesinin başlıca nedeni idi. Yargıç, Isabella'ya 6 yıl içinde şartlı tahliye edilmek üzere 12 yıl hapis cezası verdiği sırada da, böyle iyi yetiştirilmiş bir genç kıza sesini duyurmak için vahşice şeyler yapmasından ötürü ceza verdiği için üzülmüştür.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki