FANDOM

Andrew Kamarov.png
Andrew Kamarov

Andrew Kamarov (Rusça: Андрей Николаевч Комаров), Criminal Case'teki yardımcı karakterlerdendir. Andrew ilk kez Cinayet Kol Geziyor vakasında görülmüştür.

Profili

Andrew, dağınık sarı saçları olan, koyu kahverengi gözlü bir oğlandır. Genellikle üzerinde yatay yeşil çizgileri olan bir tişört giyer. Ayrıca tişörtünün sol yakasında kırmızı bir kamyon motifi, sağ yakasında da iki tane düğme vardır.

Vakalardaki Rolleri

Andrew, Rus Cemiyeti'nin öldürülen lideri Nikolai Kamarov ve aynı şekilde öldürülen karısı Odette Kamarov'un oğullarıdır.

Cinayet Kol Geziyor

Andrew'ın adı ilk olarak Nikolai, oğlunun, karısının katili tarafından kaçırıldığı ihbarını vermek için karakola geldiği sırada geçmiştir. Soruşturma Nikolai'ın beklediğinden fazla sürdüğü için Andrew'ı nerede olduğunu bildiği düşüncesi ile Sue Xiong'u esir alarak öldürmekle tehdit etmiş, bu yüzden de hem akli dengesi yerinde olmadığından, hem de bir vatandaşı silahla tehdit etmekten ötürü göz altına alınmıştır.

Vakanın sonunda Tammy Baker'ın cinayet ve alıkoyma suçlarından ötürü tutuklanması ile oyuncu ve Amy Young Tammy'nin dairesine giderek Andrew'ın aslında başından beridir iyi olduğunu öğrenmişlerdir. Ekip beklemeden Andrew'ı daireden çıkartıp babası Nikolai'ın yanına göndermişlerdir. Andrew ve Nikolai'ın yeniden birleşmeleri pekte mutlu bir birleşme olmamıştı, çünkü Nikolai daha ilk baştan Andrew'a kötü davranmaya başlamıştı. Bu yüzden ekip derhal duruma müdahale etmek zorunda kalmışlar ve Nikolai'a Andrew'e karşı daha düzgün davranmasını söylemişlerdir. Nikolai'ın tek istediği şey ise oğlunun büyüdüğünde Çinlilere karşı olan savaşı devam ettirmesi idi.

İşin Aslı

Babasının cinayet soruşturmasının kapanmasının ardından Yann Toussaint'in karısı Jessica, karakola gelerek oyuncuya oğlu James'in, Nikolai'ın katilinin yakalanması ile tekrardan açılan Çin geçidi sırasında havaifişeklere bakarken ortalıktan kaybolduğunu söylemiş ve onu bir an önce bulmasını istemiştir.

Andrew&James.png

Andrew ve James'in çizdikleri resim.

Yann, oyuncuyu da yanına alarak James'i aramaya koyulmuş, fakat geçitte buldukları tek şey, üzerinde kan olan bir çıngıraklı oyuncak olmuştur. Yann, oyuncağın üzerindeki kanı analiz ettikten sonra bunun Sue Xiong'a ait olduğunu saptamış ve Sue'ya James'i görüp görmediğini sormuştur. Sue, James'i bir sokak arasında bulduğunu ve güvende olsun diye tapınağa götürdüğünü söylemiştir. Bunun üzerine ekip tapınağa gitmişler, fakat James yerine orada o ve Andrew tarafından çizilmiş bir resim bulmuşlardır.

Nikolai'ın ölümünden sonra Andrew'e bakacak olan kişinin Sergei Yablokov olduğunu bilen ekip Sergei'i görmeye gittiklerinde sürpriz bir şekilde Sergei'in hem James'e, hem de Andrew'a gayet iyi bakmış olduğunu ve James ile Andrew'ın arkadaş olmuş olduklarını fark etmişlerdir. Sergei, aslında pekte iyi bir bakıcı olamayacağını belirttiğinde Yann, Andrew'a gerektiği zaman bakma teklifinde bulunmuş, Sergei'de seve seve kabul etmişti.

Yann ve James'in tekrardan bir araya gelmeleri ile Toussaint ailesi geçide tekrardan gidebilmişlerdir.

Vakalar

Also on FANDOM

Random Wiki