Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Andrey Beloglazov

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Andrey Beloglazov
Andrey Beloglazov.png
Profili
Tam Adı Andrey Beloglazov
Андрей Белоглазов
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Mavi
Vakalar Horseback Dağı(öldürüldü)

Andrey Beloglazov (Rusça: Андрей Белоглазов) Horseback Dağı vakasında kurbandır.

Profili

Andrey, COSMORUS'ta çalışan bir uydu mühendisiydi ama aslında SOMBRA adına çalışmaktaydı. Andrey sarı saçlara sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerinde beyaz bir laboratuvar önlüğü vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Andrey'in cesedini Han Dağı'nda neredeyse ikiye kesilmiş olarak bulmuştur. Otopsi sonucuna göre ölüm nedeni kurbanın omuzdan kalçaya kadar tek uçlu bir kılıçla kesilmiş olmasıydı. Katilin kurbanı bu şekilde kesmiş olması için kuvvetli olduğu kadar kılıç kullanmayı da iyi biliyor olması gerekirdi. Bu da Andrey'in katilinin kılıç kullanmayı bildiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin bir at yetiştiricisi olan Tsetseg olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncu Tsetseg'in Andrey'i, atını Han Dağında ölüme terk ettiği için öldürdüğünü düşünmekteydi. Oyuncu tüm delilleri saydıktan sonra Tsetseg, silah kullanma konusunda sakarlık ettiğini ve geçmişte böyle bir şey yapmadığını söylemiştir. Tsetseg sadece bir at yetiştiricisi değil, aynı zamanda eskiden, ve hala da dünyanın en tehlikeli kiralık katillerinden biriydi fakat en son ki Andrey'i öldürme işi son göreviydi ve artık ailesinin at çiftliğine odaklanacaktı. Tsetseg aynı zamanda SOMBRA adına Andrey'i öldürme fikrinin aptalca olduğunu dile getirmiş ve bunun üzerine Andrey'in SOMBRA adına çalıştığını anlayan oyuncu kendisine uydunun ne kadar ilerlediğini sorduğunda Tsetseg yeteri kadar konuştuğunu ve tek kelime dahi etmeyeceğini söylemiştir. Mahkemede de aynı şeyi söylediği için Yargıç Adaku, Tsetseg'i 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki