Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Andy Choi

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Andy.jpg
Andy Choi

Andy Choi (Korece: 최앤디), Criminal Case'te görülen yardımcı bir karakter ve Grimsborough'da faaliyet gösteren bir doktordur.

Görünümü

Andy, kahverengi gözlü, dalgalı, siyah saçlıdır ve geniş, dairesel gözlüklü bir adamdır. Boynuna stetoskop takar. Laboratuar önlüğünün içine Polo Gömlek giyer.

Vakalardaki Rolleri

Andy Grimsborough şehrinin yerel bir doktorudur. İlk Aile Cinayeti (Vaka #15)'nde görülmüştür.

Ekip Tom Hunt'ı kontrol etmek için gittiklerinde ekip Tom'un gerçektende bir hastaneye görünmesi gerektiğini düşünmüşlerdir. Grace, Tom'u tedavi etmesi için Andy'ye görünmeleri gerektiğini söylemişlerdir. Andy ekibe endişe etmemelerini, Tom'u tedavi edeceğini söylemiştir. Andy, Tom'a panzehir vermiştir.

Andy, Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da Ek Soruşturmada tekrar görülmüştür. David Jones, Margaret Littlewood tarafından zehirlenmiştir. Margaret tutuklandığı zaman Andy ekibe Jones'a gerekli panzehiri vermiştir. Bundan sonra ekip, Jones için gerekli panzehiri vermek için hastaneye götürmüşlerdir. Ekip Jones'un odasına gitmişlerdir ve onları Andy karşılamışlardır ve endişe etmemelerini söylemiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki