Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Andy Pascal

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
AndyPascal.png
Profili
İsmi

Andy Pascal

Boyu

6'2"(1,89m)

Yaşı

45

Ağırlığı

182 lbs (81kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtınanın Gözü
Wastes'e Doğru

Andy Pascal (d. 1969), yeğeni Peggy Pascal'ın öldürüldüğü Fırtınanın Gözü (Vaka #23/79) ve David Rosenberg'in öldürüldüğü Wastes'e Doğru (Vaka #57/113)'da bir şüphelidir.

Profili

Andy, 45 yaşında, uzun turuncu saçları ve aynı renkte oldukça gür bir sakalı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genel olarak üzerinde soluk yeşil bir yağmurluk giymekte ve başına, sol tarafında bir tane hortum rozeti olan, yeşil bir bere takmaktadır. Bunların yanı sıra Andy'nin çay içtiği ve nezle olduğu bilinmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Fırtınanın Gözü

Andy, öldürülen Peggy Pascal'ın amcasıdır ve o da, yeğeni gibi fırtınalara büyük bir ilgi göstermektedir.

Ekip, kendisinin yeğeni ile çekilmiş eski bir fotoğrafını bulduktan sonra Andy ile konuşmaya gitmişlerdir. Amy Andy'ye Peggy'nin öldüğünü söylediğinde Andy, bir fırtına avcısının hayatının her zaman tehlike altında olduğunu, o yüzden ölümün bu işin bir parçası olduğunu dile getirmiştir. Her ne kadar yeğenini göremeyecek olsa da, tıpkı Peggy'nin yapacak olduğu gibi Zelda Kasırgasını izlemek istiyordu.

Ekip, terk edilmiş sığınakta Andy'nin reddedilmiş fırtına avcısı ehliyetini bulduktan sonra Andy ile ikinci kez konuşmaya gitmişlerdir. Amy, Andy'nin ehliyetinin reddedilmesinin Peggy ile alakası olduğunu düşünmekteydi, ve haklıydı da. Çünkü Andy'nin dediğine göre Peggy, kendisinin fırtına avcılığı yöntemlerinin tehlikeli ve çılgınca olduğunu ve fırtınaların bilimsel yönünü araştırmaktan ziyade heyecan ve adrenalin peşinde koştuğunu düşünmekteydi. Fırtına Avcılığı Birliğinin Andy'nin fırtınalara olan bağlılığını bitirmesi Andy'yi epey bir sinirlendirmişti, çünkü artık ehliyeti olmadığı için fırtınaları izleyemeyecekti.

Andy, her ne kadar fırtına avcılığı imtiyazında yeğeni Peggy tarafından ihanete uğramış olsa da, Caz Şehrindeki işlenmiş en büyük suçtan ötürü Veronica Blade'in tutuklanması ile birlikte bütün suçlamalardan aklanmıştır. Andy daha sonra ekibe yeğeninin katilini yakaladıkları için teşekkürlerini sunmuş ve Peggy anısına, fırtına avcısı minibüsünü (Peggy'nin eşyaları hariç) kendisine saklayacağını söylemiştir. Andy, aynı zamanda ekibe, üzerinde "Kukla" tarafından Kuklacıya yazılmış bir mektup bulunan bir Daily Dawn gazetesi bulmuş olduğundan da bahsetmiştir.

Wastes'e Doğru

Andy, Caz Şehri'nde sonra ilk kez oyuncu, David Rosenberg'in cesedini Çöl'ün girişinde bulduktan sonra görünmüştür. Andy, cinayet hakkında ekibe fazla bir şey anlatmasa da Karen ve Frank'in Çöl'de gidebilecekleri yer konusunda ekibi terk edilmiş bir nükleer test sahasına yönlendirmiştir çünkü Çöl'de gidebilecekleri tek muhtemel yer orasıydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki