Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Angie Cortez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Angie Cortez
AngieC.png
Profili
Tam Adı Angie Cortez
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 134 lbs (61 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Altında Ne Var

Angie Cortez (d. 1993) Ölümün Altında Ne Var vakasında bir şüphelidir.

Profili

Angie, 21 yaşında, uzun siyah saçları olan, Hispanik kökenli, esmer bir kızdır. Angie, oldukça büyük, halka şekilli pembe küpeler takar ve boynunda altın bir kolye vardır ve üzerine turkuvaz renginde bir parti elbisesi giymektedir. Angie'nin aynı zamanda el kremi kullandığı ve şampanya içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip "Big Mighty" yatında parçalanmış bir resim bulup bunu birleştirdikten sonra üzerindeki esrarengiz kadının Angie olduğunu saptamışlardır. Angie, dediğine göre Valerie'nin parti ortamlarına girmesine yardım etmeye çalışıyordu, hatta tekrardan belirttiğine göre parti yatları Pasifik Koyundaki partileri yürütmek için yeni bir fikirdi.

Ekip, daha sonra su altında bir cep telefonu bulup bunu Hannah'ya analiz için göndermişler ve bu telefonun Angie'ye ait olduğunu, içindeki mesajlara göre de Angie'nin Valerie'den nefret ettiğini ve Koca Pete'e flörtöz mesajlar atmış olduğu fark etmişlerdir. Amy, Angie'yi kendilerine yalan söylemekle suçlamış ve Angie, buna karşılık ekibin "kapalı kapılar ardında yaşananlar"ı öğrenmek istiyor olduklarını söylemiştir. Amy, Angie'den bu kez dürüst olmasını istediğinde Angie, Valerie'nin Koca Pete ile çıktığını fakat kendisinin Pete'i Valerie'den daha çok hak ettiğini dile getirmiştir.

Koca Pete'in tutuklanmasının ardından Angie, karakola gelerek bir kaçığın yata izinsiz giriş yaptığını söylemesi üzerine ekip, Yata gitmişler ve orada içinde pembe bir sıvı bulunan bir zehirli atık varili bulmuşlardır. Ekip bunu analiz ettirdikten sonra bunun aslında Leah tarafından, denizi koruma partileri için yapılan bir kozmopolit kokteyl olduğu ortaya çıkmıştır. Angie, Leah gibi aşırı hevesli bir çevrecinin yaptığı yanlışları fark etmesine şaşırmış ve galayı kendisi düzenlediği için o partiye katılma kararı aldıktan sonra ekibe, kendisini rahatlattıkları için teşekkür etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki