Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Angus O'Brian

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

AngusO'Brian.png
Angus O'Brian

Angus O'Brian Metanetsiz'de kurbandır.

Profili

Angus, kısa, kıvırcık açık kızıl saçları olan, yeşil gözlü bir adamdı. Öldürülmeden önce üzerinde lacivert bir rahip cübbesi ve içinde siyah bir gömlek ile cübbesinin sağ yakasında altın bir haç vardı. Aynı zamanda sol elinde bir tane İncil taşımaktaydı.

Cinayet Detayları

Ekip, Angus'un cesedini Aziz Patrik geçidi sırasında, balonlara bağlanmış ve havada uçar halde bulmuşlardır, ayrıca cesedi, garip bir şekilde bükük durmaktaydı. Otopsi sonucuna göre katil, Angus'u bir atlama ipi ile boğmuştu çünkü boğazında atlama ipinden kalma lifler vardı. Fakat Angus'un asıl ölüm sebebi iple boğulma değil, katilin vücuduna aşırı dozda helyum gazı yüklemesi idi. Ayrıca Angus'un öldürüldükten sonra omurgası alınmıştı, ki bu durumda neden cesedinin geçit sırasında bükük durduğunu açıklamaktadır.

Ekip geçidi tekrar aradıktan sonra orada Roxie'nin bahsettiği helyum tüpünü, yani cinayet silahını bulmuşlar ve üzerindeki yeşil maddeden örnek alıp analiz için Yann'a göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre Yann, yeşil maddenin dört yapraklı yonca broşundan geldiğini doğrulamıştır. Yani katil, helyum tüpünü taşıdığı sırada dört yapraklı yonca broşu takmaktaydı, bu da katilin malum broştan taktığının ir göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, ekibin daha önce Mavi Bayou'da karşılaştıkları istimbot sürücüsü olan ve şimdi yeraltı dövüşçülüğü yapan Shelly Dulard'dır.

Shelly Resmi.png

Angus'un Shelly'ye karşı turnuvadaki umutlarını bitirmek için kullandığı fotoğraf.

Angus ve Shelly arasında geçen final maçını Angus kazamıştı fakat Shelly, yenilgiyi kolay kolay kabul eden birisi değildi. Shelly, yeni bir aşk ve yeni bir kariyer bulma umudu ile Şehir Merkezine gelmişti. Daha sonra Angus ve Shelly birbirlerine aşık olmuşlar ve Shelly, Angus'a bir fotoğrafını vermişti. Fakat Angus, Shelly'nin ricalarına rağmen resmi herkese göstermiş, bu sayede de Shelly'nin moralini yerle bir ederek turnuvayı kazanmıştı. Aldatıldığını ve tıfaya getirildiğini anlayan Shelly, bir kaç kadeh bira içtikten sonra bulduğu bir atlama ipi ile Angus'u boğmuş ve öldürdükten sonrada bütün vücudunu helyum gazı ile doldurmuştu.

Yargıç Dante kurbanın ahlaksız birisi olduğundan haberdardı. (Dante'nin kurbanı yıllar öncesinden bir çok kadını aldatmış olduğunu bildiği düşünülmektedir) Fakat yinede, aldatılmanın cezası aldatanını öldürmek değildi. Dante, aynı zamanda internet zorbalığına maruz kaldığını itirafta bulunmuş, fakat yinede insan olarak bir takım ahlaki sınırlarının olduğunu dile getirmiştir. Dante, aynı zamanda Shelly'nin Coleen Truman cinayetinin araştırıldığı sırada Memur Young'ın üzerine pislik atmış olmasından da hoşnut kalmamıştı. Bu yüzden Dante, Shelly'yi 20 yıl hapis cezasına çarptırmış ve Shelly, öfkeyle zaten hayatta şansını hiçbir zaman yüzüne gülmediğini dile getirmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki