Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Anir Aznag

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Anir Aznag
AnirAznag.png
Profili
Tam Adı Anir Aznag
Uyruğu Fas Bayrağı.png Fas
Boyu 6'3" (1,90 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 210 lbs (100 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Çölde Ölüm
Kılıçla Ölüm(öldürüldü)

Anir Aznag (1983-2015) Çölde Ölüm vakasında bir şüphelidir. Anir Kılıçla Ölüm vakasında öldürülmüştür.

Profili

Anir, Necva kabilesinin 32 yaşındaki lideri idi. Anir genel olarak kırmızı bir cübbe giymekte ve başına beyaz bir poşu bağlamaktadır. Bunun yanı sıra Anir'in deveye biner ve hurma yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Anir ile ilk kez göçebe kampında Donald Barnes'ın cesedini bulduktan sonra konuşmak istemiştir. Dediğine göre Barnes, geçen gece çölde kaybolmuş bir halde kampına gelmiş ve kabilesi kendisini akşam yemeğine davet etmişti. Dediğine göre yabancılara karşı hoşgörülü davranmak bir Necva adetiydi fakat diğer kabileler aynı yaklaşımı göstermeyebilirlerdi. Oyuncu kendisine neden kampta Barnes'ın ölüsünü bulduğunu sorduğunda ise kurbana zarar vermek gibi bir niyetlerinin olmadığını dile getirmiştir. Anir daha sonra oyuncuya kurbanın, kamptan fazla uzakta bulunmayan SandOil adlı petrol şirketinin CEO'su olduğundan bahsetmiş ve oyuncu bunun üzerine kurbanın çalıştığı rafineriyi aramaya gitmiştir.

Oyuncu daha sonra göçebe kampında kendisine kurban tarafından hediye edilen bir adet fritöz bulmuş ve Anir'e bu fritözün ne anlama geldiğini sormak istemiştir. Dediğine göre Barnes, malum fritözü Necva kabilesine rüşvet maliyetinde vermişti. Rüşvet teklif etmesinin amacı sorulduğunda ise kurbanın, şirketini çöle doğru genişletmek istediğini fakat isyancı kabilelerin arasında bunun pek mümkün olmadığını söylemiş, bu yüzden de Necva kabilesinin kendisi adına casusluk yapmasını istediğini dile getirmiştir. Anir doğal olarak bu teklifi geri çevirmişti çünkü zaten en başta göçebe kampında fritözü çalıştıracak bir priz mevcut değildi.

Daha sonra katilin Mama Yasmine olduğunun ortaya çıkması ile Anir suçsuz bulunmuştur.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Anir'i Irak'taki bombalanmış müzede başı kesilmiş bir halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Anir, başı ile birlikte şah damarının da keskin bir bıçak ile kesilmesi sayesinde bir kaç saniye içinde kan kaybından ölmüştü. Angela Douglas'a göre katilin, kurbanın başını tek hamlede kesebilmesi için belirli bir kuvvete ihtiyaç duymakta, yani belli bir vücut ağırlığına sahip olmalıydı. Angela'nın yaptığı hesaplamalara göre katilin en az 140 pound, yani 64 kg ağırlığında olması gerekmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Anir'in katili, aynı zamanda ekibin İspanya'dan beridir peşinde olduğu "Kılıç" olduğu da ortaya çıkan Ömer Bahir'dir.

Oyuncunun tüm delilleri önüne sermesi sayesinde Ömer, Kılıç'ın bizzat kendisi olduğunu itiraf etmiştir. Ömer'in Sahra'daki görevi, bölgeye nifak tohumları ekmek ve bölgede şiddet ve kaos ortamını körüklemekti. Büro'nun peşinde olacağını bilen Ömer, oyuncuyu tuzağına düşürmek için önce Şef Ripley'i öldürmüş, daha sonra da Andrew'ü kaçırmıştı. Ömer daha sonra ceketinin altındaki zehirli gaz bombasını çıkararak oyuncu ve Carmen'i öldürme girişiminde bulunmuştur. Carmen kendisine elindeki bombayı bırakmasını söylese de Ömer, SOMBRA'nın halen kendisine ihtiyacı olduğunu ve önceden panzehir aldığını belirtmiştir. Fakat Ömer bombanın pimini çekemeden karşı binada pusu kuran Jonah Karam tarafından vurularak etkisiz hale getirilmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki