Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Anjulie Cruz

1.388pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share
AnjulieCruz.png
Anjulie Cruz

Anjulie Cruz Ölüm Sıçrayışı'nda kurbandır.

Profili

Anjulie, uzun, kahverengi saçlı kahverengi gözlü bir genç kızdı. Anjulie oldukça ünlü bir kayakla atlamacıydı ve aynı zamanda Frosty Kupasının ilk defa düzenlenen Kadınlar Ayağında ilk defa kayakla atlayan kadın sporcu olacaktı. Öldürülmeden önce üzerine alt tarafı sarı olan mor bir kayakçı tulumu giymekte idi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu ve Amy'nin Frosty Kupasını izlemeleri Anjulie'nin kayakla atladığı sırada ortadan ikiye kesilmesi ile yarıda kesilmiş, bu yüzden de olayın önceden hazırlanmış bir cinayet olduğuna kanaat getiren oyuncu derhal soruşturmaya koyulmuş, işe de cesedi Roxie Sparks'a göndermekle başlamıştır.

Otopsi sırasında Anjulie'nin iniş hızını da hesaba katan Roxie, kızı sadece bir telin ortadan ikiye kesebileceği kanısına varmıştır. Fakat ekibin olay yerinde tel görmemiş olmaları, katilin cinayetin hemen ardından yaşanan kargaşa sırasında teli ortadan kaldırdığına işaret etmekteydi. Roxie aynı zamanda cesedin kesildiği noktada fazlasıyla rafine edilmiş benzin kalıntılarına rastlamıştır. Bu tür benzin özellikle araçların aşırı soğuk havalara karşı dayanıklı olmasını sağladığı için bölgede sadece kar araçlarında kullanılabilme ihtimali vardı. Yani katil, teli gözle görülmez bir hale sokmak için teli kar aracı mazotu ile kaplamıştı, bu durumda katilin bir kar aracına sahip olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Uluslararası Kayak Birliği'nin başkanı olan Sven Blattner'dır.

Frosty Kupasında kadın-erkek eşitliğinin olması gerektiğine inanan Amy, Sven'nin Anjulie'yi ne ile öldürdüğü Sven'e söylemiştir. Tutuklama sırasında Sven, bir cinsiyetçi olduğunu belli etmiş ve - ta ki turnuvaya kadınlar ayağını da eklemek zorunda kalana kadar - bir çok spor dalı gibi kayakla atlamanın da sadece erkek sporu olduğuna inandığı için kadınların yarışmalarına karşı olduğunu dile getirmiştir. Kendi gençliğinde Frosty Kupasına katılmış, fakat her hangi bir madalya kazanamamış olan Sven, aynı şekilde her hangi bir kadının Frosty Kupasında madalya kazanmasına tahammülü olmayacağını da belirtmiştir. Sven'in itirafından sonra Amy ve oyuncu, Sven'i derhal mahkeme karşısına çıkarmışlardır.

Mahkeme sırasında Sven, kış sporlarının erkekler için olduğunu, çünkü bunların yıllar boyunca kahramanlık testi yerine geçtiğini dile getirmiştir. Sırf kadınlarda yarışsın diye rampaları daha güvenli hale getirmenin UKB bütçesine zarar vereceğini düşünen Sven, artık kış sporlarında eski şanından eser kalmadığını söylemiştir. Sven'i asıl cinayete iten şey ise Anjulie'nin UKB'yi, eğer kadınların Frosty Kupasında yarışmalarına müsaade etmezler ise, onları cinsiyetçilik yapmaktan ötürü dava edeceğine dair tehdit etmesi idi. Buna karşılık Yargıç Dante, cinsiyet ayrımcılığının hiçbir şekilde, hiç kimseye faydası olmayacağını dile getirerek Sven'i cinayet sebebini alçakça ve sapıkça bulmuş ve Anjulie'yi öldürmek ve kış sporlarında cinsiyet ayrımcılığı yapmaktan ötürü Sven'i 25 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki