Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Annabel Stewart

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments25 Share

Şüpheli
Annabel S.png
Profili
İsmi

Annabel Stewart

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

22

Ağırlığı

162 Ibs (73kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sahnedeki Yılan(tutuklandı)

Annabel Stewart (d. 1991), Sahnedeki Yılan (Vaka #50)'da Roland Vane'in katilidir.

Profil

Annabel, 22 yaşında, uzun dalgalı kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir kızdır. Yeşil bir mücevher takar ve saçlarında tiyatro temalı bir toka vardır. Ayrıca dudaklarının üstünde bir ben vardır. Bir çift şarkı sayfaları taşır ve kahverengi giysiler giyer. Annabel, bir opera çalışanıdır, yılanlara yakınlığı vardır ve uyku hapı kullanır.

Vakadaki Rolü

Annabel, operada çalışan bir yedek oyuncudur.

Ekip, soyunma odasının anahtarının üzerinde Annabel'in parmak izlerinin bulunması üzerine Annabel, Roland Vane cinayetini konuşmak için merkeze alınmıştır. Dediğine göre bazen her ne kadar hemfikir olmasalar da Roland, son derece iyi bir adamdı, ayrıca opera çalışanlarının her birinde soyunma odasının anahtarının en az bir tane kopyası bulunmaktaydı. Ekip kendisine neden Roland ile "Madama Serpent" adlı oyun konusunda kavgalı olduğunu sorduklarında Annabel, o rol için çok çalıştığını ve, her ne kadar yönetmen farklı bir karar vermiş olsa da, o rolü en çok kendisinin hak ettiğini söylemiştir. Ekip, Annabel ile konuştuktan sonra soyunma odasını tekrar aramışlardır.

Ekip daha sonra Annabel ile Roland'ın onu başrol yapması konusunda konuşmaya gitmişlerdir. Annabel, başta ekibin kendisine yalan söylediklerini düşünse de ekip, kıza Roland'ın imzasının bulunduğu kabul kağıdını gösterdikten sonra doğru söylediklerini anlamıştır. Annabel, Roland'a yılanlara dokumak konusunda itirazda bulunduğu için başrolü ona verdiğini söylemesi üzerine, bunu onu sakinleştirmek için söylediğini düşünmüş, fakat onay kağıdını gördükten sonra farklı düşünmeye başlamıştır.

Vakanın sonunda bütün deliller Annabel'i işaret ettiği için tutuklanmıştır. İfadesine göre her ne kadar gece gündüz çalışmış olsa da Roland'ın rolü sırf karısı olduğu için Beatrice'e vardiğini düşünmekteydi, çünkü Roland, zamanında Gerald'ı kovmuş ve "Madama Serpent" oyununun başrolünü karısına vermişti. Annabel, Roland'ın karısını tuttuğu düşüncesi ile Roland'ı öldürüp onun yerine oyun için yeni bir yönetmen gelmesini sağlamaktı. Annabel, Roland'ı sinsice öldürmek için önce çayına uyku ilacı atmış, sonra yılanın kafesini kırarak dışarı salarak ikisini aynı odada bırakıp dışarıdan kapıyı kilitleyerek kaçmış, fakat bu sırada da odanın anahtarını ve mücevherlerinden bir tanesini düşürmüştür. Jones, Annabel'e Roland'ı öldürmek yerine onunla konuşması gerektiğini söylemiş, fakat Annabel, çoktan yapacağını yapmış ve ona karşı olan sabırsızlığı pahalıya mal olmuştu.

Mahkeme sırasında Annabel, Roland'ı öldürdüğü için kariyeri bittiğini söylediğinde Yargıç, ooera kariyeri yaratmak için masum bir adamı öldürmenin yanlış olduğunu dile getirmiş ve Annabel buna karşılık Beatrice'in son derece yetenekten yoksun olduğunu çemkirmiştir.

Annabel, 17 yıl içinde şartlı tahliye edilme olasılığı ile 20 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır. Jones, Annabel'i Roland'ı öldürmeye iten şeyin hırsı ve sabırsızlığı olduğunu ve polislerin sürekli böyle insanlarla karşılabilecek olduklarını söylemiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki