Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Annette Arbor

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

AnnetteArbor.png
Annette Arbor

Annette Arbor Rahatsız Edici Haklar'da kurbandır.

Profili

Annette, orta uzunlukta sarı saçları olan, yeşil gözlü bir bayandı. Gelişim Vadisi belediye başkanı olan Annette, öldürüldüğü sırada beyaz bir elbise giymekte belediye başkanlığı kuşağı takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Annette'in cesedini Android mezarlığında, tabiri caizse küp olana kadar ezilmiş bir halde bulmuştur ve oyuncunun gözlemine göre cinayet silahı araba eziciydi. Cesedi inceleyen Roxie Sparks, cesedin ağzında bir bozuk para bulmuştu. Bu durumda devreye giren Russell Crane, paranın iki yüzününde aynı olduğunu ve katil tarafından verilmek istenen mesajın "Kumar oynadın ve kaybettin" olduğunu söylemiştir. Bu durumda açık bir biçimde katilin kumar oynadığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, işsiz bir mekanik olan Larry Newark olduğu ortaya çıkmıştır.

Başkan Arbor Larry'ye, ARL'de onun adına casusluk yapması durumunda onu işsizlikten kurtaracağını söylemiş, fakat sözünde durmamış, bu yüzden de Larry, kendisini ihanete uğramış hissetmişti. Larry kurbana dokunmadığını iddia etse de Frank, zaten kendisinin dokunmadığını ve bütün işi araba eziciye yaptırdığını belirtmiştir. Sonunda Başkan Arbor'ı öldürdüğünü itiraf eden Larry, Başkanın robotlara vatandaşlık hakkı verilmesinden hiç hoşlanmamaktaydı çünkü bu, Gelişim Vadisinde yaşayan insanlar için bardağı taşıran son damla olacaktı. Çünkü robotlar, insanları işlerinden edecek ve tabiri caizse bütün meydan robotlara kalacaktı. Larry, Başkanın robot yanlısı politik tutumundan vazgeçmesini sağlamak için ARL'ye katılmıştı fakat ARL, fiilen hiçbir şey yapmamaktaydı. Bu yüzden ipleri kendi eline alan Larry'nin, Başkan'ın insanların hayatlarını mahvetmesine engel olması gerekiyordu. Larry bulduğu bir robot koluyla Başkanın başına vurarak etkisiz hale getirmiş, sonra da araba eziciye yedirerek sıkıştırıcının işi bitirmesini sağlamıştır. Larry'nin cinayet biçiminden tiksinti duyan Frank, hiç vakit kaybetmeden oyuncu ile birlikte Larry'yi mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargış Dante, Larry'ye neden Annette'i öldürdüğünü sorduğunda Larry, bir insanın başka bir insanı öldüremeyeceğini, çünkü her insanın bir nedeni olduğunu ileriye sürmüştür. Bunun üzerine Larry'yi daha fazla dinlemek istemeyen Dante, bir siyasetçiyi öldürmekten ötürü Larry'yi 40 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki