Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Annette Sommeur

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Annette Sommeur
Annette Sommeur.png
Profili
Tam Adı Annette Sommeur
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Kelleleri Vurula(öldürüldü)

Annette Sommeur Kelleleri Vurula vakasında kurbandır.

Profili

Annette, Pretty Fair adlı derginin genel yayın yönetmeni idi. Annette, kısa çiğ sarı saçlara ve yeşil gözlere sahipti ve ölmeden önce üzerine koyu pembe bir elbise giymekte ve güneş gözlüğü takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Annette'in cesedini, Versay'daki aynalı salonda başı gövdesinden kesilmiş halde bulmuştur. Olay yerinde bulunan giyotin keskin ve kanla kaplı olması, giyotinin cinayet silahı olduğu anlamına gelmekteydi. Otopsi sonucunda ise Angela Douglas, kesiğin olduğu yerlerde diasetil izlerine rastlamıştı. Diğer izlerle birleştiğinde ise bu, bir kamember peynirinden gelmeydi, bu durumda katilin kamember peyniri yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, Versay şatosunda gözetmen olan Constantin Perrier olduğu ortaya çıkmıştır.

Constantin başta suçlamaları geri çevirmeye, hatta suçu kurbandan ölümüne nefret eden Grace Goude'un üzerine atmaya çalışsa da oyuncunun kendisine karşı topladığı deliller karşısında fazla şansı olmamıştı. Constatin'in Annette'in kellesini uçurmanın tek amacı ise paraydı çünkü antika eşyalara göz kulak olmak yerine artık bir kral gibi yaşamak istemekteydi. Dediğine göre Constantin, daha önce de Prens Albert'ı öldürmesi için Enid'i tehdit eden organizasyon tarafından Annette'i öldürüp el yazması kitabı kendileri için çalması emri verilmiş, bunun içinde kendisine yüksek miktarda bir para teklif edilmişti. Oyuncu Constantin'e cinayet işlemesi için kendisine para teklifi yapan organizasyonun kim olduğunu sorduğunda ise Constantin, daha fazla söz söylemek istememişti çünkü söyler ise onu öldüreceklerini düşünmekteydi. Constantin bunu sadece para için yapmıştı ve kitabın şu anda nerede olduğunu bilmemekteydi. Bunun üzerine oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Constantin'i yargıç karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku'nun hatırladığı en son giyotinle idam bundan 38 sene önce, yani 1977 yılında yaşanmıştı fakat Constantin'in aklında başta giyotin yoktu ve giyotini ilk aynalı salonda gördüğü zaman onu kullanmaya karar vermişti. Son olarak Camus'tan alıntı yapan Adaku, "hiçbir davanın masum insanların ölmesini meşrulaştırmayacağını" belirterek Constantin'i 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki