FANDOM

Annie
Annie
Annie'nin muhtemel görünümü
Profili
Tam Adı Annie (tam adı bilinmiyor)
Durumu Merhum
Vakalar Gözleri Tamamen Kapalı(adı geçti)
İçkiyi Fazla Kaçırma(adı geçti)
"Annie" buraya yönlendirmektedir. İkinci sezon karakteri için bakınız: Annie Capri.

Annie Criminal Case'de bulunan ve Gözleri Tamamen Kapalı ile İçkiyi Fazla Kaçırma vakalarında adı geçen bir yardımcı karakterdir.

Profili

Annie, Madam Xiang'ın genelevinde çalışan kızlardan biriydi. Muhtemel görünümüne göre Annie kısa kahverengi saçlıydı ve üzerine beyaz bir elbise giyiyordu.

Criminal Case'deki Rolü

Gözleri Tamamen Kapalı

Oyuncu Madam Xiang'ın ricası üzerine genelevi aradıktan sonra orada bir adet ayakkabı bulmuştu. Ayakkabıda briyantine karışmış toprak izi bulunması üzerine berber kalfası Gladys Perrin ile konuşan oyuncu, ayakkabının Annie'ye ait olduğunu öğrenmiştir. Gladys'in dediğine göre Annie, diğer fahişelerin ortadan kaybolmalarından ötürü genelevden kaçmak istiyordu. Oyuncu Gladys'e Annie'nin kaybolduğunu söyledikten sonra Gladys oyuncuyu panayıra yönlendirmiş ve panayırı arayan oyuncu orada kanlı ve parçalanmış bir elbise bulmuş, Madam Xiang'da elbisenin Annie'ye ait olduğunu doğrulamıştı. Oyuncu bunun üzerine Annie'nin ölmüş olduğu kanısına varmıştır çünkü o kadar kan kaybından sonra sağ kalması mümkün değildi.

İçkiyi Fazla Kaçırma

Oyuncu Katherine Woolf ile polisin kaybolan fahişeler hakkında hiçbir şey yapmaması üzerine yazdığı makale hakkında konuşmak istemişti. Katherine anlattığına göre şehir dışındaki kimsesizler mezarlığında Annie adında birisini görmüştü, bu da Annie'nin öldüğünü doğrular nitelikteydi. Katherine'nin dediğine göre kaybolan bütün fahişeler bir süre sonra karınları deşilmiş olarak bulunuyorlardı. Bu durum da bir seri katilin varlığına işaret ediyordu.

Galeri