Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Annie Capri

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

AnnieCapri.png
Annie Capri

Annie Capri, Sirkte Ölüm (Vaka #52/108)'de kurbandır.

Profili

Annie, uzun fakat arkadan toplu siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir kızdı. Bir akrobat olan Annie, öldürüldüğü sırada kırmızı bir akrobat kostümü giymekteydi ve yüzünde kırmızı bir yüz boyası vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Annie'yi ipek halatla sirk sahnesine asılmış bir vaziyette bulmuş ve cesedi derhal Roxie Sparks'a yollamıştır. Roxie, ilk bulgularına dayanarak Annie'nin asılmadan önce ipek halatla boğulduğunu, yani ipek halatın cinayet silahı olduğunu doğrulamıştır. Roxie bunun yanı sıra boğma kaynaklı yaralarda katilin kullandığı halattan geçmiş olabileceğini düşündüğü kimyasallara rastlamıştı. Bulgularına göre bu kimyasallar, donmuş su ve meyve şurubu karışımından, yani buzlaştan gelmekte, bu da katilin buzlaş yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın ardındna Annie'nin katilinin, sahne eşi Mikey Bolero olduğu ortaya çıkmıştır.

Mikey, Annie'nin hayattaki tek ruh ikizi olduğuna inandığını söylemiş fakat Amy'nin delilleri önüne sermeye başlamıştı bile. Mikey bunun üzerine ekibe, elindeki tarot kartları adına konuşarak Annie ile geleceği olduğunu söylemiş, fakat Amy'nin sonunda kendisine çıkışması ile işlediği cinayeti itiraf etmek zorunda kalmıştır. Annie'yi öldürmesinin başlıca sebebi ise Annie'nin Ivywood'a giderek Mikey'nin akrobatlık kariyerinin bitmesine neden olacak olmasıydı. Mikey sirke ait olduğuna inanmaktaydı ve bu yüzden Annie'yi kalmaya ikna etmesi için sürekli tehditler göndermiş, fakat Annie'yi kararından vazgeçirememişti. Annie'nin kendisini arkada bırakarak Ivywood'a gitmek istemesinden ötürü kendini ihanete uğramış gibi hisseden Mikey, bunun üzerine Annie'yi balmumu müzesine kadar takip etmiş, daha sonra ipek halatla boğarak öldürmüş, son olarak ta akrobatların sonsuza kadar sirke ait olduklarını belli etmek için aynı halatla sahneye asmıştı. Mikey'nin itirafını yeteri kadar dinleyen oyuncu, son olarak Mikey'yi mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Mikey'nin Annie'yi aşk için öldürdüm diye bir ithamda bulunması Yargıç Dante'yi oldukça rahatsız etmişti çünkü Dante, bütün iş yerlerinde çalışanların birbirlerine saygılı davrandıklarına inanmaktaydı. Mikey her ne kadar oyuncunun, işine burnunu sokmamış olmasını istemiş olsa da Dante, oyuncuyu azminden ötürü tebrik etmiş ve Mikey'yi otuz yıl hapse mahkum etmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki