FANDOM

April Douglas
April Douglas.png
Profili
Tam Adı April Douglas
Uyruğu Avustralya Bayrağı.pngGüney Kore Bayrağı.png
Avustralya-Güney Kore
Yaşı 6
Göz Rengi Yeşil
Durumu Hayatta
Vakalar Kanlı Bollywood-Cinayet Oyunları arası bütün vakalar

April Douglas (d. 2010) Criminal Case'in üçüncü sezonunda bulunan bir yardımcı karakterdir. April, diğer kardeşleri May ve June ile birlikte ilk kez Kanlı Bollywood'da görülmüştür.

Profili

April, 6 yaşında bir küçük kızdır ve Angela ile Lars Douglas'ın üç kızından biridir. April uzun örgülü kahverengi saçlı ve yeşil gözlüdür ve üzerine mor bir elbise giymekle birlikte aynı renkte bir kurdele takmaktadır.

Vakalardaki Rolleri

Kanlı Bollywood

Bangalor'da ölümden dönen Lars, Om Padmasana'nın kitabını okuduktan sonra ailesinin Guru'nun müritleri olmasını istemiş ve annesini arayarak üçüzleri Hindistan'a getirmesini söylemişti. Angela'nın ise bundan, üçüzler havaalanına geldikten sonra haberi olmuştu. Jack ile oyuncu daha sonra Lars'ı Guru'nun müridi olma fikrinden vazgeçirmeyi başarmış ve daha sonra tüm aile, Arsha Raju'nun sunuculuğunu yaptığı hayır etkinliğinde tekrar bir araya gelmiştir.

Ölüm Sessizliği

April ve diğer üçüzler, bu kez Angela ve Lars'ın Kaplan Yuvası Manastırı'ndaki evlilik yeminlerini tazeledikleri sırada görülmüştür. Üçüzler törensel kadehten içmek istemiş fakat Angela, bu içeceğin mayalı olduğunu ve onları hasta yapabileceğini söylemiştir.

Suda Ölüm

Ellen Morowitz'in tutuklanmasının ardından April kaybolmuş fakat May, April'in kaybolmadığını, aslında panda barınağına gittiğini söylemiştir. Bunun üzerine panda barınağına giden oyuncu, April'i K-Pop yıldızı SILVERee ile bulmuştur. SILVERee, dediğine göre April'i panda barınağında tek başına dolanırken bulmuş ve kızı yanına almıştı çünkü pandaların ne kadar tehlikeli olabileceğini ilk elden yaşadığı için April'in de başına aynı şeyin gelmesini istememekteydi. Angela bunun üzerine April'i yanına almış ve SILVERee'ye isteksizce teşekkür etmiştir çünkü ona pek güvenmemekteydi.

April, laboratuvara dönmek istememekteydi çünkü panda bakıcısı olmayı kafasına takmıştı. Kızı sakinleştirmek için oyuncu April'i Wang Fan ile pandalar hakkında konuşturmaya karar vermiştir. Son olarak Fan'in verdiği bir yavru pandaya sarılan April, Angela ve oyuncuyla birlikte Büro'ya dönmüştür.

Bir Ölüm Dileği

April ve diğerlerinin kaybolduğunu düşünen Angela'yı bir telaş sarmıştı. Tokyo sokaklarını arayan oyuncu, orada üçüzlerin en sevdikleri bebeği parçalanmış halde bulmuş ve üzerinde koyu bir leke olduğunu fark etmişti. Maddeyi analiz eden Lars, kızların Elliot'un ofisinde saklambaç oynadıklarını ve bebeğin üstündeki lekenin de çikolata olduğunu söylemiştir. Ayrıca lekenin üstünde üç kızında DNA'sının bulunması bebeği onların parçaladığını göstermekteydi.

Oyuncunun üçüzlerle konuşması sırasında April, June'un kendisinin bebeği sahiplendiğini söylemesi üzerine onun da May'in Elliot'un ofisinden aşırdığı çikolatayı sahiplendiğini söyleyerek karşılık vermiştir. Angela vahşi tavırlarından ötürü kızları azarladığında May, tek yaptıkları şeyin Tsukada Çieko'nun kendilerine öğrettiği gibi zayıf olmamak olduğunu cevabını vermiştir.

Cinayet Oyunları

Soruşturma sırasında June, eline geçirdiği bir arbalet ile April'in başındaki elmayı vurmaya kalkışmış fakat olaya zamanında müdahil olan Jonah'ın oku havada yakalamasıyla olası bir facianın önüne geçilmiştir.

Soruşturmanın sonunda Lars ve Angela, güvende olmaları adına üçüzleri büyükannelerinin yanına göndermeye karar vermiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki