FANDOM

Aristide Akintola
AristideAkintola.png
Profili
Tam Adı Aristide Akintola
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 57
Ağırlığı 170 lbs (77 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Alev Alev(tutuklandı)
Gözler Önünde(vuruldu)

Aristide Akintola (1959-2016) Alev Alev'de Jakobo Nkosi'nin katilidir.

Profili

Aristide, 57 yaşında bir eski askerdir. Aristide kısa kıvırcık saçlı ve kahverengi gözlü, aynı zamanda da gür sakallıdır. Genel olarak üzerine mavi siyah bir gömlek giymekte ve sol gözüne bir göz bandı takmaktadır. Aristide aynı zamanda bağımlıdır, keskin nişancıdır ve saman nezlesi hastasıdır.

Vakalardaki Rolü

Alev Alev

Oyuncu kurbanın çantasında Aristide'nin künyesini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Aristide, dediğine göre bir zamanlar kurbanla birlikte orduda pilottu, hatta gözünü kaybetmeden önce en iyisiydi. Aristide son olarak kurbanla yaşadıklarının ardından onunla kardeş gibi olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Aristide'yi ordudan attırmış olduğunu öğrenmiş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Ondan önce Elliot'un incelemesine göre kurban, gözünü kaybettiği ve ayrıca ağrı kesicilere karşı bağımlı olduğu için Arisitide'nin pilotluk yapabilmesinden şüphe duymaktaydı. Aristide'nin anlattığına göre kurbanla arası, gözünü kaybettikten sonra açılmıştı çünkü kurban, kendisinin yeteneğini yitirdiğini düşünmüştü. Fakat Aristide'yi asıl çileden çıkartan ise kurbanın, kendisinin bağımlılığının onu askeri hizmet için elverişsiz hale getirdiğini düşünmesi idi. Dediğine göre men cezasına bile razıydı ama kendisini kovdurmasına gerek yoktu.

Soruşturmanın sonunda Jakobo'yu öldürenin Aristide olduğu ortaya çıkmıştır. Aristide'nin tek amacı, dediğine göre uçakta bulunan herkesi öldürmekti fakat Jakobo'nun Antananarivo'dan çıktığını görünce öfkesine yenik düşüp, uçağa dönerken önüne çıkmış ve boğazından keserek öldürmüştü. Mahkeme sırasında konuşmamasına rağmen oyuncu, Aristide'nin birisi ya da birileri tarafından Büro ekibini ortadan kaldırması için tutulduğu kanısına varmıştı. Son olarak Yargıç Adaku, Aristide'yi cinayet ve Büro'ya yaptığı suikast girişiminden ötürü 30 yıl hapse çarptırmıştır.

Aristide'nin kendisini tutanlar hakkında konuşmamış fakat oyuncu, buna rağmen Aristide'yi tutanların SOMBRA olduğunu ortaya çıkarmayı başarmıştır. Aristide'nin görevi, Sidney'den Kenya'ya uçan Büro uçağını düşürüp uçağın içindeki herkesi öldürmekti. Bunun için de keskin nişancı tüfeğiyle uçağın hidrolik borularından birini vurmuş ve uçağın düşmesine neden olmuştu.

Gözler Önünde

Lavinia De Brills cinayetinin soruşturması sürerken Büro köstebeği, oyuncunun hamlelerine karşı Aristide'yi hapisten çıkarmıştı. Aristide, Carmen'i dışarıda bulunduğu sırada tuzağa düşürmüş ve Lavinia'nın Nijerya'daki oteline götürmüş, sonra da Carmen'i oyuncuyu telefonla arayıp Nijerya'ya çağırmaya zorlamıştı. Amacı Carmen'e köstebek olduğunu söyletip oyuncuyu tuzağa düşürmek ve kendi deyimiyle Madagaskar'da yarım kalan işini tamamlamaktı. Fakat Jonah'ın, Carmen'in baskı altında konuştuğundan şüphelenmesi ve oyuncuyla birlikte Nijerya'ya gitmesi ile Aristide'nin planı suya düşmüştü. Aristide, son bir hamle ile Carmen'i esir almış fakat sonunda Jonah tarafından vurularak etkisiz hale getirilmiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki