Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Artık Güzel Değil/Diyaloglar

< Artık Güzel Değil

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vaka Diyaloglar
Artik Guzel Degil.png

Jones: Selam, <Rütbe> <İsim>. Bugün de yeni bir vakanın üstesinden gelmeye hazırmısın?
Jones: Bugün kurbanımız hayattayken çok güzel biri olmalıymış... Fakat katili bariz bir şekilde öldükten sonra böyle kalmasını istememiş!
Jones: Oraya vardığımızda ne demek istediğimi anlarsın... Şimdi gitsek iyi olur zaten! Joe's Diner'ın arkasındaki sokakta öldürülmüş ve bütün gecede yağmur yağdı. Kim bilir ne deliller hebâ olmuştur!

1. Bölüm

İncele: Restoran Arka Kapısı.
Jones: Umuyorum ki bu çantanın içinde bu yüzün kime ait olduğunu gösterecek bir kimlik bulabiliriz... daha sonra otopsi sonucu bize katil hakkında daha fazla bilgi verir!
Jones: En azından bir görgü tanığımız var. Bayan Lydia Holly. Bütün herşeyi görmüş ve bizi orada bekliyor.

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan: Kurbanınızın ölümü bayağı bir acımasızca olmuş. Nereden baksanız 10 kere kafasına vurulmuş, tabi emin olmak biraz zor.
Nathan: Kızı kim öldürdüyse sadece ölmesini değil, aynı zamanda bu dünyadan yok olmasını istemiş gibi!
Jones: Katilden bir iz varmı peki? Saçtır, şudur, budur falan...?
Nathan: İnsan saçı değil bir kere ama kıyafetinin üstünde kedi kılları buldum. Geri kalanında ise birşey yok...
Nathan: Sanırsam katil kızı öldürmeden önce ona son bir kez sarılmış, çünkü kedi kılları kıyafete bu şekilde bulaşmış.
Nathan: Yani buda demek oluyor ki, katiliniz kedilere yakın!

Lydia Holly ile konuş.
Lydia: Bu gerçektende....
Lydia: ...heyecan verici, değil mi?! Çığlıklar duydum ve dışarı baktığımda zavallı kızcağız yerde yatıyordu ve saldırganı kaçarken gördüm.
Lydia: Yüzünü göremedim belki ama zayıf birisiydi. 120 Ibs (55kg)'den fazla olamazdı, birde bayağı bir beyaz tenliydi, sanki hiç güneş görmemiş gibi.
Jones: Teşekkürler bayan yardımınız ve... şaşırtıcı isteğiniz için.

İncele: Kurbanın Çantası
Jones: Çantasında bulduğumuz kimliğe göre kurbanımızın adı Patricia Mills imiş.
Jones: Bir saniye, bu kızı tanıyoum! Trixie Velvet adı altında Marconi'nin striptiz kulübünde çalışıyordu!
Jones: Ne? Oraya müzik dinlemek için gidiyordum!
Jones: Neyse! Yine Marconi. Sanki bu şehirde onun içinde olmadığı tuhaf bir olay yok gibi.
Jones: Onunla konuşmadan önce biraz beklesek diyorum. Önce Mavi Flamingo'nun fedaisi ile konuşalım bence. Yanlış hatırlamıyorsam adı Biff Wellington idi.

Biff Wellington ile konuş.
Biff: Trixie benim kardeşim gibiydi, herşeyden daha masumdu. Onu öldüren o şerefsizi benden önce bulsanız iyi edersiniz!
Jones: Bunu kimin yapmış olabileceğine dair bir fikrin varmı Biff? Mesala patronun Marconi? Eminim ki iş çıkışları kızların... "yeteneklerini" görmeye bayılıyordur.
Biff: Valla bildiğim kadarı ie birkaç kez onu yemeğe davet etmişti ama o duymazdan gelmişti. Ama onu öldürmek? Bu Bay Marconi'nin işi değil...
Jones: Tuhaf... çünkü bu TAMAMEN onun işi. Ne dersin <İsim>? İstersen önce şu dans pistini bir arayalım, daha sonrada Marconi ile konuşuruz, ha?

İncele: Dans Pisti.
Jones: Harika <İsim>. Bu mektup kesinlikye Trixie'ye yazılmış. Hadi onu birleştirelim.

İncele: Parçalanmış Mektup.
Jones: Yapboz konusunda üstüne adam tanımam, <İsim>. Bir bakalım şuna... Mektupra Trixie'ye iş çıkışı Joe's Diner'ın arkasına gelmesi gerektiği yazıyo!
Jones: Joe's Diner! Burası tamda Trixie'nin öldürüldüğü yer!
Jones: Tesadüflere inanmam, ama gözlerinden anladığım kadarı ile sende inanmazsın, <İsim>. Bunun tek bir anlamı olabilir: Bu mektup Trixie'nin katili tarafından yazılmış!
Jones: Mektubu biraz daha incelesek iyi olacak!... Senin bu konudaki yeteneklerine güveniyorum, bu konuda hiç hayal kırıklığına uğratmadın.

İncele: Mektup.
Jones:Ee, <İsim>, ne bulabildin mektupta?
Jones:İz yok demek, hmm. Neyse, bulduğun bu maddede katili yakalamamıza yardım edebilir. Hadi bunu laboratuvara gönderelim!

Analiz et: Madde
Grace: Mektupta bulduğunuz maddeyi analiz ettim ve diyebilirim ki katiliniz pahalı takılmayı seviyor.
Grace: Bu bulabileceğiniz en iyi parfümlerden: yani katiliniz Eau d'Homme kullanıyor!

Tony Marconi ile konuş.
Jones: Uzun zamandır görüşmüyoruz, Tony. Trixie iş çıkışları "çalışmayı" ret mi etti? Yoksa seni yüz üstü mü bıraktı? E, sende bunun atlında kalmazsın ama, değilmi...?
Tony: Bir kere kimse beni yüz üstü bırakmaz. Eğer gerçektende masum bir kadını, hele ki bana para kazandıran bir kadını öldürebileceğimi düşünüyorsanız, her zamanki gibi çizgiyi aşıyorsunuz demektir.
Jones: Dikkatli olsan iyi edersin Marconi. <Rütbe> <İsim> ve ben senin bu saçmalıklarından sıkıldık artık.
Tony: Öyle mi? Valla bende bu gerizekalı Engerekler benim bölgemde terör estirirlerken sizin öyle armut gibi oturup seyretmenizden sıkıldım. Şimdi müsaade ederseniz, yapmam gereken daha önemli işlerim var.
Jones: "Senin" bölgen mi? SENİN bölgen mi?!
Jones: Haydi, <İsim>. Elimden bir kaza çıkmadan gidelim buradan. Ama geri gelicez, Marconi!

2. Bölüm

Jones: Bu vaka resmen tuhaf bir film senaryosu gibi. Elimizde Tony Marconi gibi bir mafya babası adına çalışan ölü br striptizci var...
Jones: Tabi birde kedilere yakın olan ve pahalı bir parfüm kullanan esrarengiz bir katil!
Jones: Şu bulduğun mektuba kafam takıldı. Üstünde ne bir isim, ne bir kişisel bilgi, hiç birşey yok. Bunun yanında Trixie'nin katili onu öldürmeden önce ona sarılmış!
Jones: Haklısın, <İsim>. Trixie bu hayranını tanımamasına rağmen bariz bir şekilde ona güvenebileceğini sanmış. O yüzden birden fazla kez bu mektuplardan almış olmalı.
Jones: Bi gidip Biff'e soralım, bakalım bunun hakkında ne diyecek. Bir de Trixie'nin cesedinin bulunduğu yerdeki teslimat kutularınada bir bakalım diyorum.

İncele: Teslimat Kutuları.
Jones: <İsim>, yakında senin içinde sanki delillerin nerede olduklarını gösteren bir GPS olduğuna inanmaya başlayacam! Harika bir iş çıkardın!
Jones: Şu çekice birde yakından bir bakalım. Bu cinayet silahımız olabilir!
Jones: Hazır buraya gelmişken tekrardan bir Bayan Marple... yani Bayan Holly ile bi görüşsek mi ha, ne dersin?

İncele: Kanlı Çekiç.
Jones: Bir tane bile parmak izi yok tabikide. Yağmur sırasında silinmiş olmalılar. Haydi şu kan örneğini laboratuvara gönderelim...
Jones: Sonuçların çıkmasını beklerken tekrardan bir dostumuz Marconi'yi ziyaret edelim diyorum. Kullandığı parfümü ve diğer başka şeyleri öğrenmemiz gelekecek.

Analiz et: Kan.
Grace: Çekicin üstündeki kan Trixie'ye ait. Arkadaşlar, cinayet silahını buldunuz!
Jones: Vay be, şunun boyutuna bir baksana. Trixie'nin suratının dağılmasına şaşmamalı!

Tony Marconi ile konuş.
Tony: Nasıl yani... kullandığım parfümü ve evde hayvan besleyip beslemediğimi mi öğrenmek istiyorsunuz? Hayrola, Rastgele Soru Sorma Günü'mü bugün ne?
Jones: Sen sadece sorularımızı cevapla, Marconi! İnan bana <Rütbe> <İsim>'in sinirli halini görmek istemezsin!
Tony: Her neyse, evet Eau d'Homme kullanıyorum ve bir tane kedim var. Tabi bir de farketmediyseniz eğer tüysüz rulo kullanıyorum.

Lydia Holly ile konuş.
Lydia: Kusura bakmayın sayın memurlar ama bütün bildiklerimi anlattım... cesedi gördüm...
Lydia: Ve hemen polisi aradım. Pencereye gittiğimde ise katil kaçmıştı. Daha sonrada Mr Puss'a mama vermeye gittim, kedim olur kendisi. Sonrada siz ve <Rütbe> <İsim> bana soru sormak için geldiniz.
Lydia. Başkada bir şey bilmiyorum... fakat... tuhaf bir şey daha hatırlıyorum. Kızcağızın elinde bir tane kolye vardı sanki. Evet, öldüğünde elinde bir kolye tutuyordu.
Jones: Ne? Olay yerinde bir kolye bulmadık! <İsim>, gözümüzü açsak iyi olur. O kolyeyi bulmak, katilide bulmak demek olabilir!

Biff Wellington ile konuş.
Biff: Bu mektup Trixie'ye mi yazılmış? Kahretsin! Eğer bunu farketsem gitmesine asla izin vermezdim! Kendisi çevresindekilere çok... çabuk inanan birisiydi.
Biff: Aah. Daha önce niye aklıma gelmedi ki. Size kimin yardım edebileceğini biliyorum!
Biff: Garsonumuz Alice Trixie ile arkadaştılar; onunla konuşabilirsiniz sayın memurlar!

Alice August ile konuş.
Alice: Trixie ve ben öyle çokta yakın arkadaş değildik bir kere. Onu evime davet etmiştim fakat kedim olduğunu öğrenince gelmek istemedi. Alerjisi varmış.
Jones: Enteresan... peki size aldığı mektuplardan hiç bahsettimi, Bayan August?
Alice: Bana Alice deyin, lütfen! Bana gizli bir hayranı olduğundan bahsetmişti. Ona dikkatli olmasını söyledim ama kendimi kaybetmiş gibiydi.
Jones: Peki bu hayranın kim olduğundan sana bahsettimi... Alice?
Alice: Pek aklıma yatmadı ama, şu sinemada çalışan tuhaf adamdı galiba, Colin'miydi neydi adı. Trixie'ye fena halde takmıştı.
(Konuştuktan Sonra)
Jones: Çok güzel bir kız değilmi!
Jones: Neyse, gidip şu bize bahsettiği... Colin denen adamla bir konuşalım.

Colin Stokes ile konuş.
Colin: Alice benim Trixie'ye "taktığımı"'mı söyledi size? Bence fena kaşınmış!
Colin: Ben onun büyük bir hayranıydım ve bilmek isterseniz eğer, Trixie benim varlığıma değer verirdi.
Jones: Tabi canım... senin gibi yakışıklı bir genç adama.
Jones: Tahmin ettiğimiz gibi <Rütbe> <İsim> şimdi çalışma sahanı arayacak, Colin. Kenarı çekil.

İncele: Projeksiyon Odası.
Jones: Bu kutu bir sürü kadın fotoğrafı ile dolu. Colin kaç tane kızı takip ediyormuş şu ana kadar?... Şunlara bir de yakından bakalım, <İsim>!

İncele: Fotoğraf Kutusu.
Jones: Vay be, fotoğrafların bazılarını kendime felan mı saklasam... Colin harbiden de ağzının tadını biliyor!
Jones: Merak etme, sadece şaka yapıyorum... Neyse, şu boş şişeyi laboratuvara göndermemiz gerekecek.
Jones: Bir de Trixie'nin çalıştığı yeri bir daha mı incelesek acaba...
Jones: Hayır, sırf Alice'i görmek için değil! O kulüpte önemli bir delil olduğundan eminim!

Analiz et: Boş Şişe.
Grace: Beyler, eğer bana parfüm almak istiyor olsaydınız bu eski örnek yerine dolu bir şişe alabilirdiniz!
Grace: Ama içine doğmuş herhalde <İsim>. Çünkü Colin'in kullandığı bu parfüm Trixie'nin üstündekine uyuyor. Jones: Biliyordum! <İsim>, haydi gidip şu hıyarı biraz daha terletelim!

Colin Stokes ile konuş.
Colin: O fotoğraflar benim mülküm. Onlara el koymaya hakkınız yoktu!
Jones: SENİNDE o kadınları takip etmeye hakkın yoktu! Şu parfüm, Eau d'Homme'muydu neydi? Onu kendi şahsi gelirin ile almış olamazsın!
Colin: Marketten bedava bir örnek almıştım. Trixie'nin onu sevdiğini biliyordum. Ama uzun zaman önce etkisini yitirdi.
Jones: Peki şu yeleğindeki tüyler? Kedimi besliyorsun?
Colin: Ben... sinemanın arkasındaki sokak kedilerini besliyorum, evet. Neden bunları soruyorsunuz bana? Trixie'ye birşey yapmadım!

Jones: Bu hızla gidersek eğer onun yaptığına dahir sert bir delil bulmadan Colin cinayeti itiraf edecek. Harika!

İncele: Kokteyl Masaları.
Jones: Pekala, birşey yok demek. Fakat Alice rujunu burada unutmuş gibi! Bunu ona geri vermeliyiz.
Jones: Hadi ama! Bu onun ten rengine BİREBİR uyuyor. Yani kesinlikle onun! Hadi onunla konuşalım!

Alice August ile konuş.
Alice: Bu ruju nerden buldunuz? Trixie'nin bana verdiği ruj bu!
Jones: Gördünmü <İsim>? Haklıymışım!... Senin ve Trixie'nin yakın arkadaş olmadığınızı sanıyordum, Alice. Yanılıyor muyum yoksa?
Alice: Değildik evet. Fakat renginden hoşlandığımı söylediğimde bana... öylece rujunu veriverdi! Öylede tatlı birisiydi yani.
Jones: Anladım... hm, kusura bakma da kullandığın parfümün markası ne? Kokusu tanıdık geliyorda...
Alice: Öyle mi? Eau d'Homme kullanıyorum. Eski erkek arkadaşım kullanırdı... kokusuda zamanla hoşuma gitmeye başlamıştı. İnsanlar bana yakıştığını söylüyorlar.
Jones: Bencede yakışıyor!... Neyse, vaktin için teşekkürler Alice.

3. Bölüm

Jones: Zavallı Trixie... Son anlarının nasıl olduğunu tahmin edebiliyor musun? Suratının o çekiçle dağıtıldığını?
Jones: Ona bunu yapan hasta ruhlu manyağı bulmamız lazım, <İsim>! Gerçeği bulacağına dair hislerine güvenim tam!
Jones: İçimden bir ses Colin'in yapmış olabileceğini söylüyor. biraz fazla ürkütücü birisi çünkü. Ne dersin <İsim>, işyerini biraz daha kazalım mı?

İncele: Fotoğraf Makinesi
Jones: Kız işi sanki. Colin'e ait olduğunu hiç sanmıyorum.
Jones: Hey, Lydia'nın Trixie'nin elinde bir kolye olduğunu söylediğini hatırladın mı?! Haydi, şundan parmak izi alalım hemen!

İncele: Kolye
Jones: Her zamanki gibi mükemmelsin <İsim>! Şimdi hemen şu izleri laboratuvara gönderelim; kolyeyi kimin ellediğini bulmamız lazım.

Analiz et: Parmak İzi
Alex: Hey beyler, bunu bana yolladığınız için sağolun. Burada işler gayet yavaş ilerliyordu!
Alex: Parmak İzleri kabak gibi belirgindi. Hepside tek bir kişiye; yani kurbanınız Trixie'ye ait!
Jones: Yani kolye ona aitmiş... Peki bu Colin'in eline nasıl geçti?! <İsim>, sanırım şununla bir kez daha görüşmemiz gerekecek!

Colin Stokes ile konuş.
Colin: Bu kolye benim değil! Bunu ömrüm hayatımda görmedim! Oraya siz koydunuz!!
Jones: Kes zırvalamayı Colin! Trixie bunu takmak istemedi, e tabi buda seni çılgına çevirdi ve onu öldürdün, değilmi?!
Colin: Ona asla zarar vermek istemedim!! Ben sadece... iş çıkışı onu evine kadar takip ederdim. Sırf güvende olduğundan emin olmak için!
Colin: Ama dün gece biraz yavaş yürüyordum ve Trixie'yi gördüğümde... yerde kanlar içinde yatıyordu.
Colin: Sonra elinde o kolyeyi gördüm. Onu hatırlatacak bir şey lazımdı ve o kolyeyi almıştım. Ama bunun onun katilinden geldiğini bilseydim onu asla almazdım!

Jones: En azından kolyenin cinayet mahallinden kaybolduğunu biliyoruz. Fakat neyazık ki bu Colin'in Trixie'yi öldürdüğünü kanıtlamıyor...
Jones: ...Tökezledim resmen. Senin aklına gelen dahiyane bir fikir varmı, <İsim>?
Grace: Beyler, Alex bana kolyeden bahsetti. Bu tarz kolyelerin bir çifti olduğunu biliyormuydunuz? Bir tanesi sizin... diğeride sevgiliniz takması için.
Jones: Yoksa sen bize...
Grace: Evet, inanın bana, katil bu kolyenin aynısından takıyor!

Jones: Pekala <İsim>, Grace bize yapbozun son parçasınıda verdi.
Jones: Haydi gidip Trixie'nin katilini parmaklıklar ardına tıkalım!

Katili Tutukla.
Alice: O ucubeyi yakalayacağınızdan adım gibi emindim. Hepimize büyük bir iyilik yapardınız!
Jones: Colin biraz kaçık olabilir ama o bildiğimiz kadarı ile bir kadının beynini bir çekiçle patlatmadı!
Jones: İtiraf et, Alice: Neden Trixie'yi öldürdün?
Alice: Onu öldürmedim! Sadece... kavga ettik! Bakın, mektuplarımdan hoşlanıyordu... Süreklü onları gülümseyerek tekrar tekrar okurdu!
Alice: Bana aşıktı fakat mektupları benim yazdığımı bilmiyordu!
Alice: Ona restorantın arkasında buluşalım diye bir not yazdım. Çok heyecanlanmıştım!
Alice: Fakat oraya vardığında, beni gördüğüne şok olmuş gibi davrandı! Bana hayranının nerede olduğunu sordu! Nasıl bu kadar aptal olabilir di?!
Alice: Ona kolyeyi verdiğimde onu... yere attı! Sanki onun için yeterince iyi değildi!
Alice: Sonra da bana mektupları yazanın bir erkek olduğunu sandığını ve kızlardan hoşlanmadığını söyledi! Bana GÜLDÜ resmen!!
Alice: Ve ben... çok SİNİRLENDİM, anlıyormusunuz? Bana nasıl yalan söyleyebildi? Beni nasıl REDDEDEBİLDİ?!
Alice: Sonrada... o çekici aldım ve... işte... çok öfkelenmiştim...
Jones:...Alice August, tutuklusun. Söyleyeceğin herşey mahkemede aleyhine delil olarak kullanılabilir ve kullanılacaktır. Şimdi sessiz kalma hakkına sahipsin...

Yargıç Hall: Alice August, Trixie Velvet'i öldürmekten mahkeme size 10 yıl içinde şartlı tahliye edilmek koşulu ile 20 yıl hapis cezası verdi...
Alice: Ne? Ama... bunu yapamazsınız! Onu SEVİYORDUM! Ona asla zarar vermek istemedim fakat... gülmeyecekti... gülmemesi gerekiyordu!
Yargıç Hall:...Umuyorum ki hapiste geçireceğin süre sana GERÇEK aşkın anlamını anlamana yardımcı olur genç bayan. Mahkeme kararı verilmiştir!

Jones: Tamam, tamam! İtiraf ediyorum; aptallık ettim. Yani Alice gibi tatlı bir kızın bu denli korkunç bir suç işleyebileceğini bilemediğim için üzgünüm.
Jones: Sanırsam Trixie'de bunu beklemiyordu. Yani ufak tefek bir kızın bu kadar güçlü olabileceğini nereden bilebilirdi ki?
Jones: Ama neyse ki, <İsim>, sen her zamanki gibi aklını kullandın! Hislerin seni asla yanıltmıyor, değil mi?

Ek Soruşturma

Ramirez: Hey, <Rütbe> <İsim>! Seni duydum ve Jones yine iyi bir iş çıkardı!
Ramirez: Sizden bugün birkaç numara öğreneceğim!
Jones: Hem... Evet bunu göreceğiz.
Ramirez: Her neyse iki tane telefon aramaları var. Biff ve Lydia Holly sizin yardımınıza ihtiyacı varmış.
Ramirez: Ve burada bir yasaklama emrini Colin Stokes hitap etti. O sizin şüphelilerdendi değil mi?
Jones: Colin? Hiç şaşrmadım. Tamam Ramirez. Biz ilgileniriz. Acaba Biff ve Lydia'nın ne tür bir sorunları var?
Jones: Haydi <İsim> bunların ne olduğunu öğrenelim!

Konuş: Lydia Holly.
Lydia Holly: Ah harika, buradasınız! Ben gerçekten size karşı çok mahcubum. Her zamanki gibi dürbünümü pencereden düşürdüm!
Jones: Güzel, sanırım o burada bir yerde. Eminim bir polisten yardım almadan onu bulabilirsin.
Lydia Holly: Ah ama bilirsiniz bu bir yaşlı bayan için tehlikeli olabilir!
Lydia Holly: Anladım ama onu yakışıklı bir polis bulmama yardım etmeli!
Jones: Aaa... görüyorum. <Rütbe> <İsim> onu hızlı bulmalıyız! Gerçekten, gerçekten hızlı, tamam mı <İsim>?

İncele: Restoran Arka Kapısı.
Jones: Ah, bu dürbün paramparça! Daha HQ görmek için bunları düzeltmeliyiz.

İncele: Kırık Dürbün.
Jones: Aferin <İsim>! Gelelim yaşlı kadının dürbününe.
Jones: NE?! Elbette hayır, ben onu sormak istemiyorum! Hadi, o en az 130 yaşında!
Jones: Hayır, komik değildi. Sadece... Boşver, hadi gidelim.

Konuş: Lydia Holly.
Jones: Buradasınız, Bayan Holly. Dürbün sizin kadar yeni!
Lydia Holly: Oh çok teşekkür ederim!
Lydia Holly: Bu yılan dövmeli adamlar buralarda çok artmaya başladı.
Lydia Holly: Bu adamlardan beni koruyun!
Jones: Bu adamları buraya daha fazla göndermeliyiz!
Jones: Duydun mu <İsim>? Ramirez radyodan bizi çağırıyor, gitmeliyiz, hemen ŞİMDİ!
Lydia Holly: Bekleyin memurlar! Sizi ödüllendirmek için öğle yemeği yaptım, yanınıza alın!

Konuş: Biff Wellington.
Biff: Bu kadar çabuk geldiğin için teşekkür ederim Jones, başım biraz dertte. Engereklerin lideri Cordero'yu hatırlıyorsun değil mi?
Jones: Evet, onu duyduk. Ortalığı kırıp döktü mü, ne oldu?
Biff: Hayır, hayır! Aslına bakarsanız devamlı müşterilerdendir. Müşteri velinimettir değil mi? Ama Bay Marconi, durumu böyle görmüyor ve Cordero'yu içeri aldığımdan bir haberi olsa...
Biff: Ama bu salak, son gelişinde çakmağını burada unuttu ve ben de bulamıyorum! Benden önce Bay Marconi bunu bulursa başım belada demektir!
Jones: Üzülme Biff, sana yardımcı olacağız.

İncele: Dans Pisti.
Jones: Aferin, <İsim>!
Jones: Bak sana ne diyeceğim. Cordero'nun sabıka kaybı olmadığı için çakmağı Biff'e vermeden önce üzerinden parmak izi alsak fena olmaz!

İncele: Engerek Çakmağı.
Jones: Güzel, Şimdi Cordero'nun parmak izlerini aldığımıza göre Alex'de bunları merkez veri tabanınımıza kaydedebilir.

Analiz Et: Parmak İzi.
Alex: Tamamdır, Cordero'nun parmak izleri artık veri tabanımızda! Ama çok zamanımı aldığı için üzgünüm, gerçekten çok meşguldüm!
Jones: Sorun değil Alex, beklediğimize değdi! Hadi <İsim>, bu çakmağı Biff'e verelim!

Biff ile konuş.
Jones: Cordero'nun çakmağını bulduk Biff!
Jones: Yine de daha dikkatli olmalısın... Onu buraya atarak tehlikeli bir oyun oynuyorsun!
Biff: Biliyorum Jones, haklısın. Bunu tekrar yapmayacağım. Bay Marconi kendi barında Cordero'yla karşılaşsa işler çok kötü bir hal alır!
Biff: Neyse, yardımınız için teşekkürler. İkinize de borçluyum!

Colin Stokes ile konuş.
Colin: Yine mi siz? Umarım bu sefer benden özür dilemek için gelmişsinizdir!
Jones: Bak şu konuşana! Üzerinde adının yazılı olduğu bir sınırlama emrimiz var!
Colin: HADİ AMA! Bu... Bu hiç de adil değil! Sadece fotoğraf çekiyorum... Bu SANATTIR, kimse bunu anlamıyor!
Jones: İnsanları sinsice tahmin etmek SANAT mı? Senin gibilere özel olan bir şehirde olsan belki ama burada değil!
Jones: Şimdi işimizi zorlaştırmadan bu kızın tüm fotoğraflarını ver.
Colin: Siz... Siz zaten tüm fotoğrafları aldınız!
Jones: Bunu göreceğiz. <Rütbe><İsim> burayı arayacak ve gizli şeyleri bulma becerisini gösterecek!

İncele: Projeksiyon Odası.
Jones: Tebrikler <İsim>! Görünen o ki biz ayakkabı kutusunu karıştırdıktan sonra daha da dikkatli olmuş bu herif...
Jones: Ama bunun seni durduramayacağından eminim, değil mi?

İncele: Kilitli Kasa.
Jones: Bu konuda gittikçe daha da iyi bir hale geliyorsun! Bizden yana olduğuna çok mutluyum, yoksa senden mükemmel bir hırsız olurdu!
Jones: Şimdi burada ne varmış bir görelim...

İncele: Kasa.
Jones: AHA! Buldum! Bu film makarası, tam da aradığımız şey olmalı.
Jones: Bu fotoğrafları daha sonra çıkaracağım... Yani emin olmak için.
Jones: Ah, pekala, pekala. Bu filmin davacının eline geçtiğinden emin olacağım!

Konuş: Colin Stokes.
Jones: Pekala, Colin bu filmden başka film olmasa iyi olur.Bizi tekrar buraya getirme, anladın mı?
Colin: Tamam, bu sonuncuydu! Tüm emeğimi çaldınız, pis herifler!
Jones: Ne dedin?! Pekala, cezayı yedin!

Also on Fandom

Random Wiki